Logika je simple:
30 obiskov Tuš trgovine (mnogi jo itak obiskujejo) - 30 minut
300 EUR mesečno - 15 minut
Skupaj 45 minut zastonj, kar je enako polovici povprečne mesečne minutaže marsikoga.
Efekt pa je večplasten.
Z omenjeno ponudbo bo marsikdo postal član Tuš kluba. To ima za trgovca mnoge prednosti, ki presegajo mobilni telefonijo.
Poznam ljudi, za katere sem prepričan, da si bo Tuš klub kartico omislil prav vsak član družine. Eden bo pri blagajni plačal pol košarice, drugi drugo polovico, tretji bo kupil žvečilne.... pri vsakem se bo štela ena minuta na dan.
Na letni ravni se lahko s takšnim modelom prihrani eno mesečno porabo, kar pa ni zanemarljivo.
Dejstvo je, da bosta Mobitel in Simobil morala počasi resno razmisliti o svojem poslovnem modelu in se bistveno bolj lotiti loyalty programov, še pred tem pa segmentacije svojih uporabnikov.