Novo pri Tušmobilu VIII.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

frikenej

Pripravnik
19. nov 2010
723
5
18
Ljubljana
OBVESTILO O SPREMEMBAH PRI BREZMEJNIH PAKETIH

Citat:
Uporabnike BREZMEJNIH paketov in BREZMEJNIH MULTIPAKETOV obveščamo, da bomo s 01. 08. 2011 spremenili obračunski interval za klice v omrežju ponudnika nacionalnega gostovanja iz 180/180 na 60/60. Obračunski interval 180/180 pomeni, da se vsak klic, ki je krajši od 180 sekund zaokroži na tri polne minute. Obračunski interval 60/60 pomeni, da se vsak klic, ki je krajši od 60 sekund zaokroži na polno minuto.
 

nowinc

Pripravnik
31. maj 2008
328
1
18
Sicer sem ze v eni prejsnih tem od Tusmobila o tem ze spraseval. Sumim, da moj telefon ni kompatibilen z novo Tusmobilovo SIM kartico. Telefon sicer dela, ampak izgublja omrezje. Z Mobitelovo kartico dela brez problemov. V drugem telefonu Tusmobilova SIM kartica tudi deluje brez problemov. Razlika v SIM karticah je, da ima Tusmobilova manjsi cip kot Mobitelova.
A je mozno dobiti pri Tusmobilu SIMko z vecjim cipom in ce da, koliko je strosek menjave SIM kartice?
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
dvomim
smile-1.gif


dvomim tudi to, da je od čipa na sim kartici odvisno delovanje telefona.

kateri telefon imaš? pokliči na servis in vprašaj, kaj bi lahko bilo narobe, ampak vključi vse argumente:
- da tušmobilova sim kartica v tvojmu telefonu povzroča težave
- da mobitelova sim kartica v tvojmu telefonu ne povzroča nobenih težav
- da tušmobilova sim kartica v ostalih aparatih ne povzroča nobenih težav

Te tri zadeve jim moreš povedat, ker se med seboj izključujejo in je zaradi tega zadeva zelo nejasna
smile-1.gif
 

nowinc

Pripravnik
31. maj 2008
328
1
18
Hvala za odgovor.
Problem je, ker gre za starega HTCja z Windows Mobile. Preizkusil sem raznorazne ROMe (original in z xda), pa brez uspeha. Na servis ga zaradi stroskov ne zelim nositi, ker telefon itak ni vec nic vreden.
Sem na dopustu v ta telefon dal Tele2 SIMko, ki je na pogled enaka (enak cip) kot Tusmobilova in so tudi bile tezave. Zopet: ta ista SIMka v drugem telefonu delala brez tezav.

A lahko kdo s Tusmobila posreduje informacijo, ce se da dobiti drugo SIMko z vecjim cipom in kaksen strosek to predstavlja?
 

frikenej

Pripravnik
19. nov 2010
723
5
18
Ljubljana
TM ima na voljo samo dve SIMki, navadna SIM kartica in MICRO SIM! Možno pa je da ti slabo stisne sim kartico in se ti ravno pri TM to dogaja..
 

Dekster

MOBITEL PR
8. apr 2009
995
0
16
Ljubljana
Citat:
Uporabnik nowinc pravi:
Sicer sem ze v eni prejsnih tem od Tusmobila o tem ze spraseval. Sumim, da moj telefon ni kompatibilen z novo Tusmobilovo SIM kartico. Telefon sicer dela, ampak izgublja omrezje. Z Mobitelovo kartico dela brez problemov. V drugem telefonu Tusmobilova SIM kartica tudi deluje brez problemov. Razlika v SIM karticah je, da ima Tusmobilova manjsi cip kot Mobitelova.
A je mozno dobiti pri Tusmobilu SIMko z vecjim cipom in ce da, koliko je strosek menjave SIM kartice?

Obstaja verjetnost za kaj takšnega kar navajaš
wink-1.gif
, bil sem zraven, ko je človek imel isto težavo, kakršno ti navajaš, po zamenjavi s starim modelom SIM, je stvar začela normalno delati. On jo je rešil tako, da so mu nekako še uspeli zrihtati staro SIM.

Najboljš, da se obrneš na kakšnem prav PE ali pa jih morda pokličeš, pošlješ email ter prosiš, če ti lahko dajo preverbo za star model SIM-ke. Strošek zamenjave je 10€


Lp.
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Morda ti kaj pomaga:

Ko sem si nabavil iPhona 3GS, sem imel še mobitel operaterja in njihov paket. iPhone se mi je z njihovo sim kartico ugašal kar sam od sebe. Ko sem uporabljal nekaj dni sim kartico od simobila in nekaj dni sim kartico od tušmobila, je telefon delal povsem normalno.

Zadevo sem prijavil na mobitel, niso mi verjeli, ker noben ni imel takih težav, očitno samo jaz. Na lastne stroške sem zamenjal sim kartico pri mobitelu, obdržal isto številko, a kaj ko ni nič pomagalo - iphone se je še vedno z njihovo sim kartico ugašal kar sam od sebe (včasih, ko sem uporabljal internet, včasih med klici...)..

Ponovno sem podal reklamacijo na mobitel, mislil sem, da je morda kej z omrežjem narobe na lokacijah, kjer se nahajam. Nobene rešitve. Prosil sem jih, da mi preverijo, ali je morda kaj z mojo številko narobe, da jo telefon zazna kot: UGASNE ME!, nobene rešitve. Z mojo številko je bilo vse v redu.
Na mobitelu mi niso mogli pomagat, ker ne ponujajo podpore za iphona, saj ga nimajo (oziroma ga takrat niso imeli v ponudbi). Svetovali so mi, naj se obrnem na prodajno mesto, kjer sem ga kupil in ga naj ga pošljejo na servis.

Odpravil sem se nazaj v Italijo, kjer sem kupil iPhona v prosti prodaji in jim obrazložil problem. Prodajalec me je najprej debelo gledal, zelo težko je z Italjani komunicirat ker oni znajo samo italjansko (ampak na srečo sem primorec in poznam njihovo japonščino
smile-1.gif
). Ko mi prodajalec ni verjetl, sem pred njim in ostalimi 4 zaposlenimi v trgovini vstavil sim kartico od mobitela (na srečo je bila ta trgovina v Trstu, kjer mobitelov signal še lovi) in po parih minutah testiranja se je telefon ugasnil. Vstavil sem sim kartico od tušmobila (tudi tušmobil ima omrežje v Trstu) in prodajalci so se igrali s telefonom, uporabljali skoraj vse - telefon se NI niti en krat ugasnil.

Ko sem jih prepričal, da je morda s telefonom res kaj narobe, so ga poslali v RIM na servis. Čez 14 dni me pokličejo in povejo, da lahko pridem po NOVI iphone, so mi odobrili čisto novi iphone, ker napake niso našli so mi kljub temu šli na roko (verjetno zaradi dokaza v sami trgovini 5 prodajalcem).

No sedaj pa...
Veselo se pripeljem iz Trsta nazaj v Ljubljano in vstavim mobitelovo sim kartico v novega iphona. Po 1 uri se mi telefon ugasne
smile-1.gif
super! a ni to super?

Tedaj sem definitivno vedel, da telefon ni bil kriv in tudi ta novi iphone ni kriv za ugašanje, ampak je očitno nekaj ali na omrežju, ali na moji številki, ali na sami sim kartici... še več krat sem to zgodbo povedal mobitelu na klicnem centru..noben mi ni verjel
smile-1.gif


Čez 2 meseca sem prenesel številko iz mobitela na tušmobil in prekinil razmerje pri mobitelu.
V 2 letih (kolikor sem imel iphona) se mi telefon NITI EN KRAT NI UGASNIL SAM OD SEBE! A ni to zanimivo? Kako je ta tehnologija zanimiva, a ni? Vmes sem imel 2 tedna na testiranju simobilovo predplačniško številko (telefon se niti en krat ni ugasnil).

Poanta zgodbe:
- je ni
smile-1.gif
živimo v 21 stoletju, kjer je očitno vse mogoče

Upam, da ti to kej pomaga
evil.gif
 

Toncek

Pripravnik
10. nov 2007
159
0
16
Novo pri Šusmobilu:

Poleg odhodov direktorja, glavnih programerjev obračuna, je odpoved dal še tehnični direktor.
cheer.gif


Čestitamo.
cheer.gif


Tehničnemu direktorju seveda, ker se bo losal dela s pacijenti.
evil.gif


Banke se naproša, da zgodaj dostavijo prošnje državi za novo dokapitalizacijo.
write.gif
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
buhuhu, a je zarad tega omrežje dol padlo in se uporabniki pritožujejo, men zaenkrat še vse storitve delujejo?
 

Toncek

Pripravnik
10. nov 2007
159
0
16
Ne bo dolgo. No, saj uni pacijenti za krmilom verjetno tudi po tednu dni ne bi pogruntali, da je omrežje dol padlo.
evil.gif

No, saj če bo tako šlo naprej, itak ne bo nikogar, ki bi sploh opazil to, razen strank seveda.
hysterical-1.gif
 

frikenej

Pripravnik
19. nov 2010
723
5
18
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Toncek pravi:
Ne bo dolgo. No, saj uni pacijenti za krmilom verjetno tudi po tednu dni ne bi pogruntali, da je omrežje dol padlo.
evil.gif

No, saj če bo tako šlo naprej, itak ne bo nikogar, ki bi sploh opazil to, razen strank seveda.
hysterical-1.gif

Ampak še vedno so najcenejši in rastejo, uporabniki pa zadovoljni!
cheer.gif
Mobitel se pa že pritožuje, da uporabniki prestopajo k Tušmobilu.
 

1980

Pripravnik
25. jun 2009
242
0
16
Citat:
Uporabnik Toncek pravi:
Ne bo dolgo. No, saj uni pacijenti za krmilom verjetno tudi po tednu dni ne bi pogruntali, da je omrežje dol padlo.
evil.gif

No, saj če bo tako šlo naprej, itak ne bo nikogar, ki bi sploh opazil to, razen strank seveda.
hysterical-1.gif


Ne morem mimo dejstva, da ga tveziš kolikor si težak
hysterical-1.gif


Imaš občutek, da je ta tehnični direktor oseba, ki je dejansko hodil po terenih ter montiral bazne postaje, preverjal loge v centrali ter pisal reporte in predlagal rešitve
sprasujem se.gif


Še nekaj, od kje ti sploh ta ideja, da je vse odvisno od tehničnega direktorja, maš občutek, da je on edini, ki je izobražen in specializiran za določeno področje? Mislim, da ne, kot že povedano, potrebuje se na njegovo mesto, svež operativec s svežimi idejami in znanji, direkt iz terena ali pa tisti, ki je zelo blizu terena, torej sveža kri
priden.gif



Morda pa se sedaj odpira tudi možnost za kakšnega Zin Tao-a z močnim sponzorjem v ozadju
grims-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.219
7.038
113
Omogoča tušmobil plačevanje računov "preko spleta" s mastercard kartico?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.491
5.788
113
bom kar tu vprašal. paket multi brezmejni al kaj je.
vzamem varjano 1000. in dve simkartici. plačujem 22€ in lahko koristim 1000 poljubnih enot?
recimo če skurim 1000mb podatkov sem gotoc. ali pa recimo 100min v tušmobil, 300 v m@ in 200 v s! pa 200sms-ov in 200mb podatkov.
si razlagam paket pravilno?
 

pediater

UDBA
18. jul 2007
11.892
0
36
43
Tako ja. Omejitev je samo pri pogovorih v druga omrežja/mobitel gostovanja, tam je omejitev 500 minut.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.219
7.038
113
Citat:
Uporabnik Smrkc pravi:
kje preko spleta? misliš moj.tusmobil.si?

vseeno, kjerkoli. ali preko moj.tusmobil ali preko tusmobil spletne stacune...pač..da nekje lahko plačam s MC
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.