Morda ti kaj pomaga:
Ko sem si nabavil iPhona 3GS, sem imel še mobitel operaterja in njihov paket. iPhone se mi je z njihovo sim kartico ugašal kar sam od sebe. Ko sem uporabljal nekaj dni sim kartico od simobila in nekaj dni sim kartico od tušmobila, je telefon delal povsem normalno.
Zadevo sem prijavil na mobitel, niso mi verjeli, ker noben ni imel takih težav, očitno samo jaz. Na lastne stroške sem zamenjal sim kartico pri mobitelu, obdržal isto številko, a kaj ko ni nič pomagalo - iphone se je še vedno z njihovo sim kartico ugašal kar sam od sebe (včasih, ko sem uporabljal internet, včasih med klici...)..
Ponovno sem podal reklamacijo na mobitel, mislil sem, da je morda kej z omrežjem narobe na lokacijah, kjer se nahajam. Nobene rešitve. Prosil sem jih, da mi preverijo, ali je morda kaj z mojo številko narobe, da jo telefon zazna kot: UGASNE ME!, nobene rešitve. Z mojo številko je bilo vse v redu.
Na mobitelu mi niso mogli pomagat, ker ne ponujajo podpore za iphona, saj ga nimajo (oziroma ga takrat niso imeli v ponudbi). Svetovali so mi, naj se obrnem na prodajno mesto, kjer sem ga kupil in ga naj ga pošljejo na servis.
Odpravil sem se nazaj v Italijo, kjer sem kupil iPhona v prosti prodaji in jim obrazložil problem. Prodajalec me je najprej debelo gledal, zelo težko je z Italjani komunicirat ker oni znajo samo italjansko (ampak na srečo sem primorec in poznam njihovo japonščino
). Ko mi prodajalec ni verjetl, sem pred njim in ostalimi 4 zaposlenimi v trgovini vstavil sim kartico od mobitela (na srečo je bila ta trgovina v Trstu, kjer mobitelov signal še lovi) in po parih minutah testiranja se je telefon ugasnil. Vstavil sem sim kartico od tušmobila (tudi tušmobil ima omrežje v Trstu) in prodajalci so se igrali s telefonom, uporabljali skoraj vse - telefon se NI niti en krat ugasnil.
Ko sem jih prepričal, da je morda s telefonom res kaj narobe, so ga poslali v RIM na servis. Čez 14 dni me pokličejo in povejo, da lahko pridem po NOVI iphone, so mi odobrili čisto novi iphone, ker napake niso našli so mi kljub temu šli na roko (verjetno zaradi dokaza v sami trgovini 5 prodajalcem).
No sedaj pa...
Veselo se pripeljem iz Trsta nazaj v Ljubljano in vstavim mobitelovo sim kartico v novega iphona. Po 1 uri se mi telefon ugasne
super! a ni to super?
Tedaj sem definitivno vedel, da telefon ni bil kriv in tudi ta novi iphone ni kriv za ugašanje, ampak je očitno nekaj ali na omrežju, ali na moji številki, ali na sami sim kartici... še več krat sem to zgodbo povedal mobitelu na klicnem centru..noben mi ni verjel
Čez 2 meseca sem prenesel številko iz mobitela na tušmobil in prekinil razmerje pri mobitelu.
V 2 letih (kolikor sem imel iphona) se mi telefon NITI EN KRAT NI UGASNIL SAM OD SEBE! A ni to zanimivo? Kako je ta tehnologija zanimiva, a ni? Vmes sem imel 2 tedna na testiranju simobilovo predplačniško številko (telefon se niti en krat ni ugasnil).
Poanta zgodbe:
- je ni
živimo v 21 stoletju, kjer je očitno vse mogoče
Upam, da ti to kej pomaga