Saj ne gre za velikost. Foxconn Technology Group je recimo (precej verjetno) najvecji proizvajalec vseh mogocih komponent za racunalnike, pa se ne imenuje Kuomintang Electronics, ampak so izbrali eno tako ime, za katerega nepoucen potrosnik nikakor ne pomisli, da "to pa ze mora biti kitrajsko".
En brand rabis, da ljudi navleces nanj, zato ni dobro, ce ga nimajo nikjer oznacenega, kot je omenil Jest, hkrati se pa ocitno zelijo zgraditi "nevtralno" podobo, ki bo privlacna za ljudi z najdebelejso denarnico (= Amere in Evropejce), saj imajo na svoji strani same zahodnjake (beli otroci se igrajo, beli otroci lezijo na tleh in se smejijo, beli analysti se modro drzijo in smehljajo, bel uporabnik visi za racunalnikom, ekipa treh belih sodelavcev navduseno gleda en drugega, en belec vodi sestanek, na katerem so se ena belka, ena crnka in en crnec, v pisarni malo sakrbljeno gledajo dva belca in dve belki ...). Nobenih azijcev nikjer na slikah, kjer bi lahko zbujali svojim zahodnim strankam strah pred "izvazanjem dela" oziroma "selitvijo ekonomije", ceprav se v resnici ravno to dogaja.