Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Seveda se je treba prilagajati kokurenci. Tako, da ji čim bolj otežiš življenje, poskrbiš, da bo še dolga leta tolkla izgubo in da bo morala vlagati težke milijone v to, da jo bo kdo od uporabnikov sploh povohal. Tako je. Pri nas in v tujini. In še huje bo. Vem, kaj pišem.
Uporabnikov pa to nima kaj brigati dokler imajo na voljo vse več za malo denarja. V kateri panogi pa je še tako pri nas? Mogoče v trgovski? Mhm. Obenem pa Teja veselo telefonira s Simobilovim paketom, he he!
Mogoče ji je nerodno, da bi s čim drugim.
Ja, vse preizkušene metode izčrpavanja konkurence.
Problema sta le dva:
- Simobil bo moral ogromno vlagat, da mu omrežje ne crkne (sedaj so par let glumili gljivu na resnih investicijah ter pumpali keš iz slovenskega omrežja v Avstrijo),
- Mobitel bo moral s kešom futrat zgubarsko mamo Telekom (prej je 15 let mama Telekom futrala njega).
Pri obeh bo pa uvedba novih price dump paketov zmanjšala prihodke, morda celo bolj, kot če bi del strank prepustili Tušmobilu.
Pa še APEK in UVK nista več stara dobra prijatelja monopolov. Razen če po volitvah spet ne pride gor Nikolaj "Neodvisni" Simič.
Skratka, zna biti zanimivo.
Aja, pa Tušmobil tudi ne počiva.
Ogo