Novo pri Telemachu II.

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.121
451
83
Imel podobne klice, sem pisal Telemachu na fb/messengerju in od takrat teh klicev ni več.
1685007926952.png
 

WPT78

Majstr
6. maj 2015
1.057
-899
83

Obvestilo o napovedanih delih na mobilnem omrežju​


Spoštovani,
Uporabnike obveščamo, da bodo dne 30. maja 2023 med 23:30 in 04:00 uro na omrežju potekala vzdrževalna dela, zaradi katerih bo prišlo do motenj v delovanju naslednjih storitev: Mobilne podatkovne storitve, Podatkovno gostovanje v tujih mobilnih omrežjih.
Za morebitne nevšečnosti se opravičujemo.
Zahvaljujemo se vam za razumevanje,
Vaš Telemach
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: Borg

Sasek21

Pripravnik
25. feb 2023
56
0
6
26
Maribor

Telemach je prva izbira uporabnikov​

Pri Telemachu si želimo postati in ostati prva izbira uporabnikov, najnovejša raziskava globalne agencije za raziskovanje trga, medijev in javnega mnenja, Ipsos*, pa je pokazala, da nam to uspeva na kar nekaj področjih tako na mobilnem kot fiksnem segmentu.

Na mobilnem področju, na katerem smo že nekaj let najhitreje rastoči operater v Sloveniji, smo še naprej prva izbira zaradi:

  • količine prenosa podatkov tako doma kot v tujini,
  • dostopnih cen paketov,
  • cen na sploh (telefoni in naročnina).
Pri fiksnih storitvah, pri katerih smo vodilni ponudnik v Sloveniji, pa uporabnike najbolj navdušujejo in prepričajo:

  • bogata programska shema,
  • aplikacija za smart TV in
  • ugodnosti, ki so jih deležni naši naročniki, če imajo poleg fiksnih tudi mobilne storitve.
Raziskava, ki je bila narejena v prvem četrtletju letošnjega leta na reprezentativnem vzorcu 1500 anketirancev, je le eden od načinov, s katerimi skušamo pri Telemachu pridobiti čim več podatkov o zadovoljstvu uporabnikov. Uporabniški izkušnji namreč v podjetju posvečamo zelo veliko pozornosti, še posebej sistematično pa od leta 2019, ko smo začeli projekt NPS Reaching 50.



Več kot 34.000 odzivov naročnikov, visoka stopnja zadovoljstva

Tako na številnih vstopnih točkah, torej točkah stika, spremljamo odzive naših uporabnikov. Njihovo zadovoljstvo narašča, v podjetju pa imamo tudi poseben oddelek za uporabniško izkušnjo, ki sprejema vse pripombe in predloge. Te nato natančno analiziramo in tudi na ta način izboljšujemo procese in storitve, posledično pa tudi zadovoljstvo uporabnikov.

V prvem četrtletju leta smo prejeli več kot 34.000 odzivov naročnikov in povprečno oceno NPS 48, kar pomeni, da je več kot 68 % naročnikov, ki so odgovorili na anketo, odgovorilo, da bi nas zagotovo priporočilo svojim znancem. Namenili pa so nam tudi preko 27.000 ocen CSAT, kjer je kar 79 % naročnikov izrazilo zadovoljstvo z našimi zaposlenimi, učinkovitostjo in delovnimi procesi. Če ocene pokažejo splošno sliko zadovoljstva s Telemachom, pa nam konkretni komentarji ponudijo konkretne priložnosti za izboljšavo. V prvih treh mesecih leta so nam naročniki namenili več kot 6.600 komentarjev, ki smo jih natančno analizirali. Komentarji so namreč podlaga za produktne, procesne in ostale spremembe, ki nam pomagajo na poti, da postanemo podjetje po meri naročnika.

Še posebej pa smo ponosni na proaktivno reševanje morebitnih nejasnosti, saj smo v odzivu na pridobljene ocene poklicali skoraj 2000 naročnikov, se z njimi pogovorili in uredili nastali položaj. Usmerjenost in napredek pri uporabniški izkušnji opažajo tudi Telemachovi naročniki, kar je pokazala tudi prej omenjena raziskava Ipsos.

Če nam želite zaupati svojo izkušnjo s Telemachom, imate pohvalo, grajo ali konkretni predlog za izboljšavo, vas vabimo, da jih z nami delite na naslovu vase.mnenje@telemach.si.

novicka_na_spletni_strani_1147x604px_vedno_prva_izbira_20230605_113619_1147x604.png
 

Alex

Fizikalc
21. jul 2007
938
91
28
Ljubljana
Po mojih izkušnjah gre Telemach - mobilna po zadnjih "nadgradnjah" navzdol.

Do pred kratkim sem imel na odseku čez hosto skoraj stalno net za poslušanje radia. Sedaj so kot kaže ugasnili 3G in izgubim povezavo za cca. 500 metrov vožnje.
Že od prej pa imam stalno težave na Mercatorjevih blagajnah, ko mi nikakor ne naloži app Moj M in nato preklapljam na Telekom. :)
 

AlterEgo888

Pripravnik
30. jan 2022
111
5
18
Po mojih izkušnjah gre Telemach - mobilna po zadnjih "nadgradnjah" navzdol.

Do pred kratkim sem imel na odseku čez hosto skoraj stalno net za poslušanje radia. Sedaj so kot kaže ugasnili 3G in izgubim povezavo za cca. 500 metrov vožnje.
Že od prej pa imam stalno težave na Mercatorjevih blagajnah, ko mi nikakor ne naloži app Moj M in nato preklapljam na Telekom. :)
Nikjer nobenih podatkov da naj bi ugašali 3g..mislim da pri telemachu ne bodo tega storili vsaj še dve leti+.
 

Alex

Fizikalc
21. jul 2007
938
91
28
Ljubljana
Od moje zadnje objave ne opažam več težav na mojem odseku skozi hosto. Kaj ga je zezalo tiste tri, štiri dni, ... ne vem.

Mercator problem ostaja. :)
 

frog55

Fizikalc
23. apr 2010
284
87
28
Ali kdo ve če se da dobroimetje na free2go računu prenesti na drug račun free2go, da dobroimetje ne propade, ker se bo ena številka prenašala drugemu operaterju?
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
A samo v primeru prenosa predplačniške številke drugam ti izplačajo? Kaj ti kar nakažejo na račun? Mora uporabnik sam podati zahtevo PRED ali OB ali PO prenosu številke drugam?

Kaj pa, ko želi predplačniški uporabnik samo izplačilo vrednosti in ohraniti številko pri istemu operaterju - to ni možno? Torej MORA zamenjati operaterja, da se mu vrednost izplača :oops1: