So že zrihtali medtem.Na moj.telemach strani imajo težave, ker so vsi uporabniški podatki in računi izginili.
So že zrihtali medtem.Na moj.telemach strani imajo težave, ker so vsi uporabniški podatki in računi izginili.
pa to ja moraš biti pravnik da vse tole razumeš... ja, imam 3 D3 sprejemnike, od katerih ima en uro, druga dva pa ne ker se to "kao" ne da, in na tista dva brez ure se ne da snemati nekaj, gledati pa nekaj drugega, kar naj bi tudi bila omejitev EON sprejemnikov, zato nikoli nisem odgovarjal na njihove ponudbe o zamenjavi, zdaj pa naenkrat da je to treba nujno zamenjati in da me bo serviser poklical.Ce je s staro skatlo misljen D3 z novo pa EON box, potem
pri meni že kak teden na d3 ne deluje predvajanje "za nazaj". Se pa še nisem ukvarjal s tem kako to urediti...Nujno verjetno ni, ker še vedno prodajajo pakete z osnovnim ali dodatnim starim boxom.
Če misliš s tem D3, potem menda že nekaj časa ne več...Dodatni box - osnovni je v ceni paketa.
Jao a je res treba vsak post pred sabo citirat? Odgovarjal sem na predhodni post o ceni 5€ za EON box. Prvi je zastonj, drugi in naslednji + 5€ vsak.Če misliš s tem D3, potem menda že nekaj časa ne več...
Nam niso nič zamenjali saj še vedno imamo pakete od prejšnje Arijo preko krožnika rekli so da še naprej lahko uporabljamo stare pakete le ime paketa so spremenili na Ario Full Plus internet +televizija z 135 programi + 1 mobilni paket.vsake toliko, recimo 1x mesečno, me kličejo s kakšno ponudbo v stilu "tega in tega bo več, prvo leto boste plačevali s popustom, potem pa več kot zdaj....", potem pošljejo 2 kilometrska SMSa da nekaj preberi in pošlji DA123456 in se ti bo podaljšala pogodba itd.
Danes spet kliče in na brzino zdrdra "ste eden zadnjih s starim paketom, obiskal vas bo serviser, zamenjal staro TV škatlo z novo, imeli boste več programov, plačevali pa boste tudi več, bomo poslali SMS, odgovorite z DA da se strinjate...."
Še dobro da sem vsaj malo poslušal kaj mi je govorila, torej:
- serviser kao mora zamenjati to TV-škatlo z novejšo, o kateri pa se sliši in bere samo vse najslabše, npr. da ne moreš gledati enega programa, snemati pa drugega;
- zunanji 4TB HDD je zafilan s posnetki, ki pa najverjetnje na novi škatli ne bodo več vidni;
- več TV-programov ne rabim, tudi višje naročnine ne, že zdaj plačujem 60+€ mesečno;
A so že res vsem vam, naročnikom, zamenjali stare TV-sprejemnike z novimi, s katerimi vidite več programov zaradi česar ste tako veseli da zdaj z veseljem plačujete več? Ali časa jaz tu ne razumem?
Si na dobri lokaciji.Je njihovo 4G in 5G omrežje dejansko boljše "splanirano" kot npr. A1, ali pa je samo tako malo uporabnikov? Če primerjam, so hitrosti kar precej stabilne (tudi upstream), na 5G na eni lokaciji downstream gre proti 900 Mbit, na 4G pa v najslabšem povprečnem primeru dobim skoraj simetrično med 25/25 do 60/50.
Pri A1 in T2/Telekom precej niha, upstream včasih celo na 0.2 Mbit, tudi slabši latency.
kličejo danes spet, da imajo odprt servisni nalog za naš naslov, kdaj se lahko serviser oglasi. Pa začnem spraševati to ono drugo tretje, "ja pol pa ni treba če nočete." Ja fajn, ane?Nam niso nič zamenjali saj še vedno imamo pakete od prejšnje Arijo preko krožnika rekli so da še naprej lahko uporabljamo stare pakete le ime paketa so spremenili na Ario Full Plus internet +televizija z 135 programi + 1 mobilni paket.
Jaz sem celo pi.... naredil zaradi tega pri Telekomu (ni Telemach nič boljši). Pošljejo kar novo pogodbo staršem, pa cifre da glava peče. Ko sem vztrajal da mi vežejo podpisanega na pogodbi so nekako priznali, da je to pogodbena agencija, ki teži ljudem.kličejo danes spet, da imajo odprt servisni nalog za naš naslov, kdaj se lahko serviser oglasi. Pa začnem spraševati to ono drugo tretje, "ja pol pa ni treba če nočete." Ja fajn, ane?
Zgleda da si je ena gospodična zamislila kako strankam prodajati stvari ki jih ne rabijo "ste eden zadnjih s tem paketom, vam bo serviser zamenjal nekaj, bo več tv programov, hitrejši internet, ogled za nazaj, višja naročnina..."
Plačam položnico vsak mesec, vem kam poklicat če rabim več tv programov, vem kam poklicat za hitrejši internet, zakaj za vraga ne pustijo ljudi pri miru
KSZkličejo danes spet, da imajo odprt servisni nalog za naš naslov, kdaj se lahko serviser oglasi. Pa začnem spraševati to ono drugo tretje, "ja pol pa ni treba če nočete." Ja fajn, ane?
Zgleda da si je ena gospodična zamislila kako strankam prodajati stvari ki jih ne rabijo "ste eden zadnjih s tem paketom, vam bo serviser zamenjal nekaj, bo več tv programov, hitrejši internet, ogled za nazaj, višja naročnina..."
Plačam položnico vsak mesec, vem kam poklicat če rabim več tv programov, vem kam poklicat za hitrejši internet, zakaj za vraga ne pustijo ljudi pri miru
Mene kličejo enkrat na mesec:kličejo danes spet, da imajo odprt servisni nalog za naš naslov, kdaj se lahko serviser oglasi. Pa začnem spraševati to ono drugo tretje, "ja pol pa ni treba če nočete." Ja fajn, ane?
Zgleda da si je ena gospodična zamislila kako strankam prodajati stvari ki jih ne rabijo "ste eden zadnjih s tem paketom, vam bo serviser zamenjal nekaj, bo več tv programov, hitrejši internet, ogled za nazaj, višja naročnina..."
Plačam položnico vsak mesec, vem kam poklicat če rabim več tv programov, vem kam poklicat za hitrejši internet, zakaj za vraga ne pustijo ljudi pri miru