Novo pri Telemachu II.

pino

Pripravnik
20. jan 2008
235
21
18
A si delajo zmedo sami. Namreč na računu dobim tole:
Rok za reklamacijo računa je 15 dni od prejema računa. Reklamacije sprejemamo pisno na naslov Telemach d.o.o., Cesta Ljubljanske brigade 21, 1000 Ljubljana in na e-naslovu reklamacijemobil@telemach.s . Nesporni del računa je treba poravnati kljub vložitvi ugovora.

Kaj je torej pravilno za reklamacije????
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
767
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Mailbox ima lahko vec aliasov... verjetno sta pravilna oba... Bistvo je bolj to, da je info predal ponavadi najbolj poln ... tako reklamacij, kot "pisem bralcev", "izlitje tegob"... do raznih reklam in spama ...
smile-1.gif
... To velja nasplosno... in ne samo konkretno pri Telemachu ...
 

Jodlarcek

Fizikalc
16. avg 2007
3.318
19
38
MB
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Mailbox ima lahko vec aliasov... verjetno sta pravilna oba... Bistvo je bolj to, da je info predal ponavadi najbolj poln ... tako reklamacij, kot "pisem bralcev", "izlitje tegob"... do raznih reklam in spama ...
smile-1.gif
... To velja nasplosno... in ne samo konkretno pri Telemachu ...
S tem se najbolj ne morem strinjati. Tudi če to pošto prebira en sam operater, bi moral v max. dveh dneh prebrati in odgovoriti na vso pošto. Če ne pa naj dajo več ljudi.
To ni moj problem, da imajo toliko pošte in premalo ljudi. Jaz pričakujem odgovor v največ dveh dneh (pa s tem mislim da nisem preveč zahteven)
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
Tako kot je Jest napisal

Drugače pa, operater že prebere pošto, ki pride, ampak za odgovor pa je velikokrat potrebna preverba drugih oddelkov (tehnika,...) in potem je potrebno na odgovor malce počakati.

Lahko pa se obrneš na brezplačno številko in ti bo prijazni operater takoj podal odgovor (če bo mogoče pridobiti vse informacije, ker ne poznam podrobnosti tvojega primera)
 

Jodlarcek

Fizikalc
16. avg 2007
3.318
19
38
MB
Citat:
Lahko pa se obrneš na brezplačno številko in ti bo prijazni operater takoj podal odgovor (če bo mogoče pridobiti vse informacije, ker ne poznam podrobnosti tvojega primera)
Sem klical in mi je prijazni operater naročil, da moram pisati na omenjen mail. želim pa ukiniti eno stacionarno številko in je za to potrebno pisno podati zahtevek.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
A se še komu dogaja, da kak SMS ne dobite? Prejšnji teden in danes nisem dobil SMS-a, pa sta bila precej pomembna oz. za službo. Prejšnji teden iz Simobila, danes iz Telekoma, tak da zgleda ni problem pri pošiljateljih.

Upam lahko samo, da jih ni bilo še več...
crazy1.gif
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
767
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Jodlarcek pravi:
... želim pa ukiniti eno stacionarno številko in je za to potrebno pisno podati zahtevek.

Nekako logicno je, da moras za to poslati pisni zahtevek... ali pa se osebno oglasiti v enem od centrov... Drugace bi se recimo lahko kdorkoli spomnil in poklical, naj ukinejo stevilko nekoga tretjega, s katerim je v slabih odnosih
smile-1.gif
 

Jodlarcek

Fizikalc
16. avg 2007
3.318
19
38
MB
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik Jodlarcek pravi:
... želim pa ukiniti eno stacionarno številko in je za to potrebno pisno podati zahtevek.

Nekako logicno je, da moras za to poslati pisni zahtevek... ali pa se osebno oglasiti v enem od centrov... Drugace bi se recimo lahko kdorkoli spomnil in poklical, naj ukinejo stevilko nekoga tretjega, s katerim je v slabih odnosih
smile-1.gif
Se popolnoma strinjam. Samo potem pa naj upoštevajo pisni zahtevek in nanj odgovorijo, ga zavrnejo..karkoli.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
767
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Jodlarcek pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik Jodlarcek pravi:
... želim pa ukiniti eno stacionarno številko in je za to potrebno pisno podati zahtevek.

Nekako logicno je, da moras za to poslati pisni zahtevek... ali pa se osebno oglasiti v enem od centrov... Drugace bi se recimo lahko kdorkoli spomnil in poklical, naj ukinejo stevilko nekoga tretjega, s katerim je v slabih odnosih
smile-1.gif
Se popolnoma strinjam. Samo potem pa naj upoštevajo pisni zahtevek in nanj odgovorijo, ga zavrnejo..karkoli.

Ali so kaj odgovorili, da ne bodo upostevali? Sem skoraj preprican, da bos odgovor dobil ... Kdaj pa pojma nimam... Ce se ti mudi, urejaj zadeve osebno na kaksnem od prodajnih mest Telemacha... To gre ponavadi najhitreje ...

Sicer meni je vseeno... Samo napisal sem, kaj bi jaz naredil, ce bi se mi mudilo... Ali pa bi pac vsak dan napisan mail... dokler ne bi dobil dobil odgovora ... Jamrati tukaj nima smisla, ker ne bo nic hitreje... edino ce kontaktiras nekoga, ki tam dela oz. ima "veze" ... Mislim, da bi ze sam moral pogruntati, kdo to je
smile-1.gif
...
 
I

Izbrisan uporabnik 17097

Citat:
Uporabnik Smrkc pravi:

Borg- FIFO sistem se fura in ne glede na tematiko vprašanj... nikjer ne piše, da je info@ najhitrejši komunikacijski kanal... drugače pa 5€ strošek prenosa številka staremu operaterju, cena paketa je takšna kot je in je prvi mesec proporcionalna (če si fix naročnik ali v istem gospodinjstvu pa lahko koristiš še popust na naročnino), telefon in sami obroki pa so na spletni strani...
Pozabil si povedat,da je še priključnina v enkratnem znesku 12 EUR.
 

medo10

Fizikalc
3. sep 2007
1.693
7
38
Načelo ni problema s SMSji. Bi kr čudno blo, da niso dosavljeni.
Za MMSe pa se pri vseh zna zgoditi kaj podobnega.
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
Citat:
Uporabnik WeWatchingYou pravi:
Btw moram pohvaliti uporabnika Smrkca, ker mi je že velikokrat priskočil na pomoč pri zadevah okoli telemacha.
Tako da je to zame najhitrejši kanal za odpravljanje težav

p.s.Smrkc, upam da nisi jezen da ti reklamo delam

eee pa tnx ;D

Ni panike, če bo zarad tega en uporabnik več zadovoljen je to-to
tongue-1.gif



Citat:
Uporabnik Borg pravi:
Citat:
Uporabnik Smrkc pravi:

Borg- FIFO sistem se fura in ne glede na tematiko vprašanj... nikjer ne piše, da je info@ najhitrejši komunikacijski kanal... drugače pa 5€ strošek prenosa številka staremu operaterju, cena paketa je takšna kot je in je prvi mesec proporcionalna (če si fix naročnik ali v istem gospodinjstvu pa lahko koristiš še popust na naročnino), telefon in sami obroki pa so na spletni strani...
Pozabil si povedat,da je še priključnina v enkratnem znesku 12 EUR.

Drži, lahko pa izkoristiš akcijo sklenitve preko spleta pa se izogneš temu strošku
cheer.gif




Citat:
Uporabnik pino pravi:
A si delajo zmedo sami. Namreč na računu dobim tole:
Rok za reklamacijo računa je 15 dni od prejema računa. Reklamacije sprejemamo pisno na naslov Telemach d.o.o., Cesta Ljubljanske brigade 21, 1000 Ljubljana in na e-naslovu reklamacijemobil@telemach.s . Nesporni del računa je treba poravnati kljub vložitvi ugovora.

Kaj je torej pravilno za reklamacije????

Oba sta ok, le da je reklamacije@ bolj za fix zadeve, medtem ko je reklamacijemobil@ za mobilne zadeve. Mail se tak al tak preusmeri na pravi oddelk.
 
I

Izbrisan uporabnik 17097

Citat:
Uporabnik Smrkc pravi:

Citat:
Uporabnik Borg pravi:
Citat:
Uporabnik Smrkc pravi:

Borg- FIFO sistem se fura in ne glede na tematiko vprašanj... nikjer ne piše, da je info@ najhitrejši komunikacijski kanal... drugače pa 5€ strošek prenosa številka staremu operaterju, cena paketa je takšna kot je in je prvi mesec proporcionalna (če si fix naročnik ali v istem gospodinjstvu pa lahko koristiš še popust na naročnino), telefon in sami obroki pa so na spletni strani...
Pozabil si povedat,da je še priključnina v enkratnem znesku 12 EUR.

Drži, lahko pa izkoristiš akcijo sklenitve preko spleta pa se izogneš temu strošku
cheer.gif
ne-ne-1.gif

"online ne moreš sklenit razmerja in uveljavljat popusta za obstoječega naročnika"
To kr neki.
Verjamem,da bi ti to uredil toda če nimajo urejene spletne strani,da bi to dopuščala brezveze pol.
 

nuvi3790

Fizikalc
30. jan 2012
1.677
7
38
Rogaška Slatina
A je možno predplačniško številko od simobila prenesti k Telemach-u in tu imeti tudi predplačniško. Če je možno, kaki so pol stroški prenosa, hvala za odgovor?
 

KekecXY

Pripravnik
29. jan 2010
201
0
16
Kako izkoristis to akcijo brez stroskov menjave paketa preko spleta kot poslovni uporabnik? Ko hoces menjati paket te namrec preusmeri v poslovalnico.
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
Citat:
Uporabnik nuvi3790 pravi:
Hvala za info, pol je bolje, da samo kupi kartico FREE2GO in za 5 € si napolni račun, ko pa da, da simubilu. Imam prav
wink-1.gif

Če se ne bo pogrešalo stare številke potem je to to ja, je pa 5€ že naloženih na TM kartic

KekecXY - kater paket maš in na katerega bi spremenil, maš kak aneks?
 
Nazadnje urejeno: