Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Včeraj sem se spomnil, da imam kolega, ki dela na TM in mu povedal za težavo z LTE-jem. Povedal mi je samo to, da je poslal en mejl in zadeva danes dela. Očitno je problem samo v nesposobnem/lenem kadru tehnikov.
Leni ne, ampak se trenutno sili kader tehnikov iz Telemacha med tehniki Tusmobila, ki to delo opravljajo že od samega začetka in še dosti prej, medtem ko ti, ki se silijo, so začeli to reševati od septembra dalje
.
Zakaj to ne pride direkt do tehnikov Tušmobila, ampak se gleda da to rešuje najprej tehnik Telemacha je pa potrebno iskati v tem, da se nekdo boji za svojo rit, da se ne dokaže, da več ni potreben
.
Ne gre pozabiti, da so tehniki Tušmobila osposobljeni in znajo reševati vse težave s storitvami s katerimi se je in se še ukvarja Telemach, poleg seveda svoje primarne naloge vezano za mobilne storitve.
Tehniki Tušmobila še pred prevzemom so reševali in bili help desk še za EVJ (kabel) in Tuš Telekom (ADSL in IP).
Tako, da Telemach ima ideje, vendar na žalost nimajo adekvatnega kadra pri odločanju in organiziranju zamišljenih idej na način, da to deluje 100%. Tušmobilovci se trenutno ne vmešavajo, kolikor bi se lahko, puščajo jih naj mal plavajo
.
In če se še tu vmešavajo še "tehniki" iz Srbije, potem je rezultat ta, ki si ga ugotovil. Kaj pomeni tehnik iz Srbije, pa je dovolj, da se pogleda EPG na TV in D3GO aplikacija, naspram enega T-2, pa bo vse jasno.
Kolobocije bodo kar trajale, če ostane tako kot je.
Rešitev, zadeva mora preiti v roke novega večjega igralca na svetovnem trgu, ki ne bo bil investicijski sklad, do takrat pa tako kot je.
Lp.