Novo pri Telekom Slovenije

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

Breyton

Majstr
2. avg 2007
1.483
119
63
40
Malo tu,malo tam :)
Itak Plejs se s 1. 5. 2014 poslavlja, ampak brez skrbi. Podobna storitev in še več hudih vsebin te čaka na tvin.si!
​Glej TV vedno in povsod!
TViN ti ponuja dostop do kar 80 priljubljenih TV-programov v živo na mobitelu, tablici in računalniku. Dostopaj do bogate videoteke, Lige prvakov, TV sporeda, zraven pa uporabljaj snemalnik na daljavo in TViN mobilno aplikacijo. Preveri TViN

Več brezplačnega prostora za vsebine!
Do svojih filmov, glasbe, fotografij in pomembnih dokumentov dostopaj vedno in povsod ko to potrebuješ, na svojem računalniku, tablici, mobitelu ali BOX-u. Izkoristi akcijo, ki ti TViN Shrambo S (5 GB) prinaša brezplačno! Preveri TViN Shrambo

Navodila za nadaljnje ravnanje:
1) Uporabnik, ki si je naložil dokumente v Itak Plejs prek spletne aplikacije https://plejs.itak.si/ (pri čemer namizne aplikacije Itak Plejs ni imel nameščene na računalnik)
Po ukinitvi spletne strani https://plejs.itak.si/ tvoji dokumenti, ki jih imaš v svoji internetni shrambi, ne bodo več dosegljivi, zato si jih moraš pred datumom ukinitve (1.5.2014) iz spletne strani naložiti na svoj računalnik ali drug podatkovni nosilec ali pa si jih prenesi v TViN Shrambo.

2) Uporabnik, ki si je naložil dokumente v Itak Plejs prek spletne aplikacije https://plejs.itak.si/ in namizne aplikacije TViN Shramba
Po ukinitvi spletne strani https://plejs.itak.si/ tvoji dokumenti, ki jih imaš v svoji internetni shrambi, ne bodo več dosegljivi, bodo pa še vedno na voljo na tvojem računalniku. Preden pa si odstraniš namizno aplikacijo Itajk Plejs, si moraš svoje dokumente (iz mape Itak Plejs) prestaviti v drugo mapo na računalniku ali drug podatkovni nosilec ali pa si jih prenesi v TViN Shrambo.

Več informacij o ponudbi Telekoma Slovenije vam je na voljo na spletni strani www.telekom.si in na brezplačnih številkah 080 8000 ter 041 700 700, kjer vam bodo v pomoč svetovalci Centra za pomoč uporabnikom.

​
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Sem že našel- prejšn naslov ni več aktiven, mora biti beta.m. mobitel.si.. ja no
rolleyes-1.gif
 

dejk0

Pripravnik
25. apr 2009
837
21
18
Mene pa zanima sleče...

Včeraj sem na mobitelu vzel telefon in seveda podaljšal aneks za 2 leti. Doma sem ugotovil, da ni vse v redu z vibro. Enkrat dela, drugič ne, poleg tega pa je ko dela precej glasna. Kot bi se nekaj zaganjala. V glavnem preveril sem pri kolegu, ki ima enak telefon in je zadeva povsem tiha pa tud vibrira močneje. Danes sem nesel telefon v Telekomov center in seveda hotel zamenjavo ampak brez uspeha. Baje ne smejo menjati oz. morajo poslat najprej na servis, da servis oceni, če je res napaka. Potem pa zamenjajo. Druga možnost je, da prekinem aneks in plačam poleg tega še uporabnino telefona za ta čas. Telefon je nerabljen. Ima kdo podobno izkušnjo? Kaj naredit? Preprosto nočem pošiljat novega telefona na servis...
 

Clancy

Majstr
20. avg 2007
833
399
63
Se boš moral sprijazniti s tem, da telefon pošljejo na servis in tam potrdijo stvarno napako, oziroma ga popravijo. Šele takrat ti v primeru, da gre za stvarno napako, na TC dajo nov telefon. Za kateri telefon pa gre, če ni skrivnost?
 

Dekster

MOBITEL PR
8. apr 2009
995
0
16
Ljubljana
Citat:
Uporabnik dejk0 pravi:
Mene pa zanima sleče...

Včeraj sem na mobitelu vzel telefon in seveda podaljšal aneks za 2 leti. Doma sem ugotovil, da ni vse v redu z vibro. Enkrat dela, drugič ne, poleg tega pa je ko dela precej glasna. Kot bi se nekaj zaganjala. V glavnem preveril sem pri kolegu, ki ima enak telefon in je zadeva povsem tiha pa tud vibrira močneje. Danes sem nesel telefon v Telekomov center in seveda hotel zamenjavo ampak brez uspeha. Baje ne smejo menjati oz. morajo poslat najprej na servis, da servis oceni, če je res napaka. Potem pa zamenjajo. Druga možnost je, da prekinem aneks in plačam poleg tega še uporabnino telefona za ta čas. Telefon je nerabljen. Ima kdo podobno izkušnjo? Kaj naredit? Preprosto nočem pošiljat novega telefona na servis...


Kjer si ga kupil, podaš pisno kratko opišeš kot si tukaj napisal da uveljavljaš STVARNO NAPAKO, kar tudi je ne garancijo.


Lp.
 

dejk0

Pripravnik
25. apr 2009
837
21
18
Citat:
Uporabnik Dekster pravi:
Citat:
Uporabnik dejk0 pravi:
Mene pa zanima sleče...

Včeraj sem na mobitelu vzel telefon in seveda podaljšal aneks za 2 leti. Doma sem ugotovil, da ni vse v redu z vibro. Enkrat dela, drugič ne, poleg tega pa je ko dela precej glasna. Kot bi se nekaj zaganjala. V glavnem preveril sem pri kolegu, ki ima enak telefon in je zadeva povsem tiha pa tud vibrira močneje. Danes sem nesel telefon v Telekomov center in seveda hotel zamenjavo ampak brez uspeha. Baje ne smejo menjati oz. morajo poslat najprej na servis, da servis oceni, če je res napaka. Potem pa zamenjajo. Druga možnost je, da prekinem aneks in plačam poleg tega še uporabnino telefona za ta čas. Telefon je nerabljen. Ima kdo podobno izkušnjo? Kaj naredit? Preprosto nočem pošiljat novega telefona na servis...


Kjer si ga kupil, podaš pisno kratko opišeš kot si tukaj napisal da uveljavljaš STVARNO NAPAKO, kar tudi je ne garancijo.


Lp.

V centru kjer sem ga kupil niso hoteli niti slišati tega, da bi mi ga takoj zamenjali. Se pravi če napišem pisno bi mi morali ugodit? Lahko ga pošljejo na servis in ta potrdijo(ali pač ne) stvarno napako in nato menjajo. Ne bom pošiljal novega telefona na servis. Kupil sem ga zato, da ga bom uporabljal.

Gre se pa za Nexus 5.

Lp
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
Citat:
Uporabnik dejk0 pravi:Preprosto nočem pošiljat novega telefona na servis...
stupid-1.gif


Boš pač 8 dni brez telefona (če boš uveljavil stvarno napako) in dobil novga ali popravljenga. Logično, da more servirs (strokovna oseba) potrdit, da gre za napako in ne "študent" za pultom.

Eni bi kr neki po svoje ...
crazy1.gif
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Nekoč so se telefoni menjali , potem pa je bilo čedalje več zlorab na temo politih telefonov in tako se vsak telefon pošlje najprej v servis na preverjanje,..
Prej pa je bil strošek politih telefonov strošek operaterja, ki je vmes zamenjal telefon.
b
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.370
1.239
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
Citat:
Uporabnik dejk0 pravi:Preprosto nočem pošiljat novega telefona na servis...
stupid-1.gif


Boš pač 8 dni brez telefona (če boš uveljavil stvarno napako) in dobil novga ali popravljenga. Logično, da more servirs (strokovna oseba) potrdit, da gre za napako in ne "študent" za pultom.

Eni bi kr neki po svoje ...
crazy1.gif

Popravek: če uveljavlja stvarno napako (in je ta ugotovljena), lahko sam izbira, ali hoče popravilo, nov telefon, denar nazaj ...
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.626
722
113
nove podražitve!

Citat:
Stroški prekinitve naročniškega razmerja
Obveščamo vas, da bomo 1. 5. 2014 pričeli zaračunavati stroške prekinitve naročniškega razmerja v znesku 12 evrov z DDV. Dodatne informacije so na
voljo na spletnih straneh Telekoma Slovenije http://www.telekom.si/info-in-obvestila,
na prodajnih mestih Telekoma Slovenije in na brezplačni telefonski številki 080 8000 ali 041 700 700.
Naročniki, ki se s predlagano spremembo ne strinjate, imate do uveljavitve spremembe pravico odstopiti od naročniške pogodbe brez odpovednega roka.
Prav tako imate naročniki možnost izbire, da pred iztekom obdobja vezave vrnete terminalsko opremo, ki ste jo kupili po akcijski ceni, in zahtevate vrnitev
kupnine, plačate uporabnino za čas uporabe ali pa terminalsko opremo obdržite in plačate sorazmerni del njene celotne vrednosti.

Obveščamo vas, da bomo 1. 5. 2014 spremenili cene nekaterih mobilnih naročniških paketov.
Naročniki, ki se s spremembo ne strinjajo, imajo do tega dne pravico odstopiti od naročniške pogodbe brez odpovednega roka, brez plačila stroškov
prekinitve naročniškega razmerja in brez pogodbene kazni. Navedeno ne vpliva in ne posega v zapadle/neplačane ter pogodbeno dogovorjene obveznosti
naročnika. Dodatne informacije so na voljo na www.telekom.si, na prodajnih mestih Telekoma Slovenije in na brezplačni telefonski številki 080 8000 ali
041 700 700.

podraži se tudi fiksna telefonija!
Citat:
Obvestilo o spremembi cen klicev iz fiksnega omrežja Telekoma Slovenije
01.04.2014

Spoštovani naročniki,

obveščamo vas, da bomo 1. 5. 2014 spremenili cene klicev iz fiksnega omrežja Telekoma Slovenije v vsa slovenska omrežja. Sprememba cene je posledica spremenjenih stroškov za klic v omrežju Telekoma Slovenije.

http://www.telekom.si/info-in-...ekoma-slovenije
 
Nazadnje urejeno:

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
saj so pametni ti smradi na telekomu...najprej dajo ven enih par hudih akcij, da zavezejo ljudi, potem pa hitro sledi podrazitev...to je sedaj ze vzorec pri telekomu...dobro da sem računal na nekaj takega...
 

mmx

Fizikalc
16. nov 2007
2.275
14
38
Podražitve paketov

01.04.2014
Obvestilo o spremembi cenika Mobilni naročniški paketi in storitve

Obveščamo vas, da bomo 1. 5. 2014 spremenili cene nekaterih mobilnih naročniških paketov.

Naročniki, ki se s predlagano spremembo ne strinjajo, imajo do uveljavitve spremembe pravico odstopiti od naročniške pogodbe brez odpovednega roka. Prav tako imajo naročniki možnost izbire, da pred potekom obdobja vezave vrnejo terminalsko opremo, ki so jo kupili po akcijski ceni in zahtevajo vrnitev kupnine, operater pa jim zaračuna uporabnino za čas uporabe ali pa obdržijo terminalsko opremo in plačajo sorazmeren del celotne vrednosti prejete terminalske opreme.

Dodatne informacije so na voljo na prodajnih mestih Telekoma Slovenije in na brezplačni telefonski številki 080 8000 ali 041 700 700.

Cenik Mobilni naročniški paketi in storitve [PDF, 266 kB]d

http://www.telekom.si/info-in-obvestila
 

Aliens

3700. registrirani uporabnik
18. jun 2008
319
4
18
ksz

Kje na portalu Moj Telekom lahko izklopim storitev m:rokovnik (nikjer ne najdem povezave)?
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.572
940
113
A če greš pod aplikacijo M:Rokovnik na Moj Telekom, čisto spodaj nimaš nobenega gumba Izklopi?
 

Aliens

3700. registrirani uporabnik
18. jun 2008
319
4
18
Hvala, sem našel (storitev sem nazadnje uporabljal pred 6 leti; zdaj je očitno postala plačljiva).
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.