Spremembe v ponudbi storitev s 1. novembrom 2024
V Telekomu Slovenije uporabnikom zagotavljamo najsodobnejše komunikacijske storitve ter skrbno in načrtno vlagamo v varnost, kakovost in razvoj našega omrežja ter storitev. Tudi zato ste naši uporabniki najbolj zadovoljni uporabniki telekomunikacijskih storitev na slovenskem trgu.*
S 1. novembrom 2024 bomo zaradi spremenjenih tržnih razmer uvedli nekaj sprememb v ponudbi mobilnih in fiksnih storitev. Pri tem smo poskrbeli tudi za še večjo varnost ter preglednost in kakovost naših storitev. Tako med drugim uvajamo samodejni zakup prenosa podatkov izven držav območja EU-tarife; osnovni namen storitve je, da vas obvarujemo pred neželenimi visokimi stroški med gostovanjem izven držav območja EU-tarife. Poleg tega bomo v določenih mobilnih paketih povečali količine prenosa podatkov v državah območja EU-tarife. Vam za to ni treba storiti ničesar, vse bomo uredili mi.
Podrobneje spremembe v ponudbi storitev predstavljamo v nadaljevanju.
1. Spremembe pogojev poslovanja
Z namenom lažjega razumevanja v nadaljevanju povzemamo bistvene spremembe pogojev poslovanja.
V splošnih pogojih poslovanja se na novo podrobneje opredeljujejo možnosti uporabe lastne terminalske opreme, dopolnjujejo se določbe, vezane na zaračunavanje, plačevanje in spremljanje stroškov storitev (med drugim se bo naročnina za mesec, v katerem bo naročnik odpovedal naročniško razmerje, zaračunala za celotno obračunsko obdobje, z izjemo odpovedi ob spremembi pogodbenih pogojev ali ob prehodu k drugemu operaterju), spreminja se določba o nevrnjeni opremi v lasti Telekoma Slovenije, opredeli se trenutek prenehanja naročniške pogodbe v primeru kršitev pogodbe, spreminjajo se določila glede usklajevanja cen s stopnjo rasti življenjskih potrebščin, dodatno se opredeljuje odgovornost naročnika pri zlorabi identitete iz naslova identifikacije naročnika. Za uporabnike se uvaja enotna telefonska številka, in sicer 041 700 700; z enotno telefonsko številko se smiselno spremenijo vsi pogoji poslovanja, ki vsebujejo kontaktne telefonske številke (čistopisi so objavljeni na spletnih straneh družbe).
V posebnih pogojih uporabe fiksnih elektronskih komunikacijskih storitev se spreminjajo določila v povezavi z varovanjem osebnih podatkov in varovanjem osebnih podatkov, ki potrebujejo soglasje naročnika.
Pri pogojih programa zvestobe je opredeljeno, da se lahko naročnik v program zvestobe včlani že s strinjanjem, podanim v naročniški pogodbi oz. aneksu k naročniški pogodbi.
Podrobnejše spremembe posameznih pogojev so vidne na spodnjih povezavah. Priporočamo, da preberete dokument z vidnimi spremembami, ki nazorno prikazuje spremembe.
Splošni pogoji uporabe elektronskih komunikacijskih storitev družbe Telekom Slovenije, d.d.
Politika zasebnosti
Posebni pogoji uporabe fiksnih elektronskih komunikacijskih storitev
Pogoji programa zvestobe Telekoma Slovenije