T-2: operater z najbolj zadovoljnimi naročniki
Po podatkih najnovejše raziskave Episcentra, je T-2 spet prepoznan kot operater z najbolj zadovoljnimi naročniki. Vprašani v raziskavi so izpostavili predvsem zadovoljstvo z zanesljivimi storitvami interneta in televizije.
Nedavna spletna raziskava, izvedena iz strani družbe
Episcenter, je potekala na osnovi spletne ankete, kjer so preverjali
zadovoljstvo uporabnikov s ponudniki telekomunikacijskih storitev na slovenskem trgu. V raziskavi so sodelovali uporabniki iz vseh starostnih skupin in iz različnih slovenskih regij. Ponosni smo, da je T-2 ponovno operater z najbolj
zadovoljnimi naročniki ter velja za tehnološko napredno in inovativno podjetje s ponudbo
kvalitetnih in zanesljivih storitev.
Zadovoljstvo s T-2 storitvami
T-2 naročniki so v raziskavi izpostavili visoko zadovoljstvo s storitvami
T-2 televizije in interneta. Pri T-2 televiziji so najbolj zadovoljni z uporabo
mobilne televizije, s kakovostjo slike in zvoka ter z bogato ponudbo dodatnih funkcij. Na področju interneta pa jih navdušujejo
kvaliteta povezave, visoka hitrost interneta in brezhibno delovanje omrežja.
Prijazna podpora in tehnična pomoč
Rezultati raziskave so pokazali, da je T-2 znova prepoznan kot operater z
najboljšo podporo uporabnikom zaradi hitre odzivnosti, dostopnosti, strokovnosti in koristnosti podanih informacij s strani telefonske podpore. Na tem mestu so T-2 naročniki še posebej poudarili
prijaznost T-2 operaterja. Prav tako so zadovoljni s tehnično podporo predvsem zaradi strokovnosti in prijaznosti serviserjev.
T-2 najboljši v razmerju med kakovostjo in ceno storitev
Naročniki so tudi tokrat T-2 namenili najvišjo oceno
v razmerju med kakovostjo, ceno in ponudbo storitev. Prav tako so zadovoljni s široko izbiro
ponudbe storitev, ki jih T-2 ponuja in cenijo program zvestobe, ki jim omogoča številne ugodnosti.
Mag. Jure Dokl, vodja sektorja za upravljanje odnosov strankami v podjetju T-2, ob tem dodaja:
Veseli nas, da je letošnja raziskava ponovno potrdila, da so naročniki T-2 še vedno nadpovprečno zadovoljni z našimi storitvami. Rezultati nedavne raziskave o zadovoljstvu naročnikov so pokazali, da T-2 še naprej ostaja vodilni ponudnik telekomunikacijskih storitev v Sloveniji glede na zadovoljstvo uporabnikov. Naročniki T-2 so še posebej zadovoljni s hitrostjo in kakovostjo odpravljanja napak, prijaznostjo operaterjev ter razmerjem med ceno in kakovostjo storitev. To potrjujejo naslednji izsledki raziskave:
- Največje zadovoljstvo s storitvami televizije in interneta: Naročniki T-2 so izrazili visoko stopnjo zadovoljstva s storitvami televizije in interneta. To potrjuje našo predanost zagotavljanju vrhunskih storitev in nenehnemu izboljševanju uporabniške izkušnje.
- Vodstvo pri hitrosti in kakovosti odpravljanja napak: Naročniki T-2 so bili še posebej zadovoljni s hitrostjo in učinkovitostjo odpravljanja napak. To je ključnega pomena za zagotavljanje nemotenega delovanja storitev in zadovoljstva uporabnikov.
- Izjemna prijaznost operaterjev: Naročniki so pohvalili prijaznost in strokovnost operaterjev T-2, tako v klicnem centru kot v poslovalnicah. To je odraz našega poudarka na zagotavljanju vrhunske storitve za stranke. Naročniki T-2 so bili najbolj zadovoljni tudi s področjem reševanja reklamacij.
- Ugodno razmerje med ceno in kakovostjo: Naročniki T-2 so potrdili, da so storitve T-2 vredne denarja. Ponujamo široko paleto paketov po konkurenčnih cenah, ki ustrezajo različnim potrebam in proračunom.
V podjetju T-2 se bomo še naprej trudili za ohranjanje visoke ravni zadovoljstva naročnikov. Z nenehnim vlaganjem v kadre in procese, razvoj storitev in izboljšanje uporabniške izkušnje bomo še naprej zagotavljali vrhunske telekomunikacijske storitve za vse naše naročnike.
Zadovoljstvo T-2 naročnikov: največja nagrada in uspeh
Zaupanje in zvestoba, ki ju izkazujejo naročniki, sta najlepša pokazatelja uspeha, ki spodbujata T-2, da ostaja na poti nenehnega izboljševanja, vedno z osredotočenostjo na zadovoljstvo in potrebe svojih naročnikov. Rezultati raziskave so tako le še potrditev, da gremo v pravo smer in zagon, da smo v prihodnje lahko še boljši.
Rezultati raziskave so potrditev, da gremo v pravo smer in zagon, da smo v prihodnje lahko še boljši.
www.t-2.net