Novo pri T2 II.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

DreamDesign

Pripravnik
26. jul 2010
734
0
16
T-2 uporabniki lahko gostujejo tudi na omrežju Tele2 na Hrvaškem.

Cenik:
- Odhodni klic (v Slovenijo): 1,7740 €/min
- Odhodni klic (na Hrvaško) : 1,7740 €/min
- Dohodni klic : 0,3096 €/min
- SMS sporočilo: 0,3115 €

Najcenjše je še vedno gostovanje pri operaterju Vip:
- Odhodni klic (v Slovenijo): 0,9401 €/min
- Odhodni klic (na Hrvaško) : 0,9401 €/min
- Dohodni klic : 0,2688 €/min
- SMS sporočilo: 0,2670 €
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Aka ekvivalent 30 GSM / UMTS900 baznim.
smile-1.gif
 

Breyton

Majstr
2. avg 2007
1.471
110
63
40
Malo tu,malo tam :)
Telekom Slovenije podal predlog za stečaj T-2

Največji telekomunikacijski operater Telekom Slovenije je v četrtek na okrožno sodišče v Mariboru poslal predlog za začetek stečajnega postopka proti T-2 , so danes prek Seoneta sporočili iz družbe.

Kot pojasnjujejo v sporočilu za javnost, so se za ta korak odločili zaradi neplačevanja obveznosti, ki jih T-2 po njihovem ne izpolnjuje že od leta 2008. "Polega tega T-2 v letih 2008 in 2009 po javno dostopnih podatkih izkazuje veliko izgubo, ki je v obeh letih presegla polovico osnovnega kapitala, kar pomeni, da je insolventen, s čemer so izpolnjeni vsi pogoji za začetek stečajnega postopka," so še zapisali v sporočilu.
"Pričakujemo poplačilo vsaj dela terjatev"

V Telekomu Slovenije želijo zagotoviti, da terjatve družbe do T-2 ne bodo naraščale, pričakujejo pa poplačilo vsaj dela terjatev, ki do zdaj znašajo 12,63 milijona evrov - od tega je v tožbenem postopku 8,17 milijona evrov, zapadlih terjatev za 3,44 milijona evrov, nezapadlih pa za dober milijon evrov, še piše v sporočilu.

Za pojasnila smo kontaktirali tudi družbo T-2, na odgovore še čakamo.

www.finance.si
 

Dekster

MOBITEL PR
8. apr 2009
995
0
16
Ljubljana
Veš kako, trenutno poteka akcija od Telekoma in ni od več, če se plasirajo v tem trenutku ponovno zgodbice o stečaju T-2-ja, še sploh ko so nastopile enormne podražitve Siola.

Telekomu se nič dobrega ne bo pisalo v kolikor eden od večjih igralcev na tržišču propade, v to bodi siguren
wink-1.gif
.

Lp.
 

DreamDesign

Pripravnik
26. jul 2010
734
0
16
oziroma davkoplačevalcem.

Se še spomnite tovariši ko je Mobitel in Digicel dobila koncesijo za GSM Ker je šlo Digicelu boljše kot Mobitelu je pač država vzela koncesijo Digicelu. 10 let so se tožarili na sodišču. REZULTAT: Na sodišču je država izguba in morala plačati 400-500 mio € Digicelu. Plačali so seveda davkoplačevalci.

Kako država ščiti Telekom in Mobitel pred konkurenco je zelo zzaskrbljujoče. Telekom je lagal uporabnikom da ne morejo iti na T-2, itd ... T-2Ju je bila narejena s strani Telekoma velika škoda. Kolokacije Telekom zaračuna 10x dražje kot drugje v Evropi. Tukaj nekaj ne štima.

Zakaj država ni hotela da bi Vega tožila državo na Evropskem sodišču. Država bi izgubila in Vegi bi morala na koncu izplačti v večkratnik od 100 mio €.

T-2 je naredil veliko napako: Telekom bi moral tožiti na Evropskem sodišču. Na evropsko sodišče bi šel jaz tudi s tožno proti državi oziroma slovenskemu sodišču, ker sodišče namerno zadržuje sodbo že 4 leta.

pa če T-2 propade ... lastniki T-2ja bi tudi po stečaju tožili državo in leta 2020, ko bo sodba pravnomočna pač jim bo morala država plačati 1 milijardo € odškodnine. To je skoraj 90% možen scenarij.
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Jaz se tega ne spomnim. Ti si bil takrat star koliko, 4 leta ? In trg mobilnih TK si seveda vneto spremljal ...

Torej me bos lahko brez tezav spomnil kako je slo Digicelu dobro: so imeli najboljse omrezje, najnizje cene, najvec uporabnikov, najvec prometa, najvec dobicka, najvec dobicka na uporabnika ... ali kaj ? Po katerem kriteriju jim je slo boljse ?
 

Bush

Fizikalc
19. okt 2008
1.735
0
36
Citat:
Uporabnik DreamDesign pravi:
oziroma davkoplačevalcem.

Se še spomnite tovariši ko je Mobitel in Digicel dobila koncesijo za GSM Ker je šlo Digicelu boljše kot Mobitelu je pač država vzela koncesijo Digicelu.

Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
Jaz se tega ne spomnim. Ti si bil takrat star koliko, 4 leta ? In trg mobilnih TK si seveda vneto spremljal ...

Najbrž bo nekako tako
ne-ne-1.gif

Podjetje se je imenovalo Digitel
redface-1.gif

DreamDesign najbrž še nikoli ni videl tovariša miličnika.

Tu je neka zgodovina iz Monitorja:

Citat:
Dosje Digitel & Mobitel

September 2008 - Matej Šmid

Podjetje Digitel je konec aprila na Okrožnem sodišču v Ljubljani vložilo odškodninsko tožbo v višini 315 milijonov evrov (75 milijard nekdanjih tolarjev) proti Republiki Sloveniji zaradi poslovne škode, ker so mu državni organi sredi 90. let prejšnjega stoletja preprečili vstop na trg digitalne mobilne telefonije (GSM). Podjetje Digitel je bilo ustanovljeno že leta 1994 z namenom ponujanja storitev telefonije GSM, vendar nikoli ni začelo zares poslovati (pa čeprav je že pred Mobitelom začelo s postopki za pridobitev ustreznih dovoljenj!), saj naj bi ga državni organi ves čas obravnavali diskriminatorno v korist "državnega" Mobitela in kasneje v korist "nacionalnega" Si.Mobila.

Zgodba o tem, kako Digitel, ki je sodeloval na razpisih, ni nikoli postal operater mobilne telefonije GSM, je v bistvu zgodba o tem, kako je operater GSM postal Mobitel, čeprav se nikoli ni udeležil nobenega razpisa. To je zgodba o državi, ki meni, da lahko v ekonomskem interesu podjetja, ki je slučajno v njeni lasti, z zakonom omeji konkurenco na trgu v nasprotju s 74. členom Ustave Republike Slovenije, ki vsakomur zagotovlja svobodno gospodarsko pobudo in hkrati prepoveduje omejevanje konkurence, razen tega pa da lahko z zakonom v nasprotju s 14. členom Ustave RS povzroča diskriminacijo pri zagotavljanju človekovih pravic in temeljnih svoboščin.

Po ustavni pritožbi Digitela je Ustavno sodišče 10. 7. 1997 nedvoumno ugotovilo, da po tedaj veljavni ureditvi (ob pridobitvi ustreznih radijskih dovoljenj) ne bi smelo biti razlike med Mobitelom in preostalimi zainteresiranimi podjetji za opravljanje storitev mobilne telefonije GSM in da je bil monopol Mobitelu podeljen brez zakonske podlage, s čemer je bila onemogočena konkurenca na trgu storitev GSM v Sloveniji. To pa je, po mnenju Ustavnega sodišča, nedvomno povzročalo škodo tako konkurenci kot tudi potrošnikom. Tudi Višje sodišče v Ljubljani je v sodbi z dne 25. 1. 2005 zapisalo, da je Slovenija s tem, ko je ustvarila (Mobitelov) monopol, ravnala nezakonito in protipravno.
Digitel d.o.o.

Podjetje Digitel so leta 1994 ustanovila podjetja Vanguard Communications Inc. iz Združenih držav, Feniks iz Novega mesta, Factor zunanja trgovina iz Ljubljane in Franc Čimžar, ki je od vsega začetka tudi direktor podjetja. Po več menjavah lastništva sta danes največja lastnika Digitela BSD nepremičnine z 32 % deležem in Vanguard Communications (njihov lastnik je sedaj AT&T) s 30 % deležem ter štirje posamezniki z manjšimi deleži.

Digitel je že marca 1994 pristopil k mednarodni skupini GSM MoU, ki je koordinirala delovanje operaterjev GSM, septembra 1994 je naredil poslovni načrt za opravljanje storitev GSM in hkrati začel pripravljati nabavo opreme za izgradnjo telekomunikacijske infrastrukture GSM. Digitel je junija 1994 vložil prvo vlogo na Urad Republike Slovenije za telekomunikacije (URST) za izdajo radijskih in telekomunikacijskih dovoljenj in ker URST ni odgovoril, je novembra 1994 urgiral pri takratnem Ministrstvu za promet in zveze (MPZ). URST je potem odgovoril, da dovoljenj ne more izdati, ker da je v pripravi novi pravilnik o razdelitvi radijskih frekvenc, MPZ pa je odgovoril, da pred sprejetjem Zakona o telekomunikacijah ne more izdajati dovoljenj za delovanje sistema GSM v Sloveniji. Zakon je bil sprejet šele leta 1997.
Mobitel d.d.

Doba mobilne telefonije se je v nekdanji Jugoslaviji začela leta 1987, ko so jugoslovanska PTT podjetja postavila testno analogno omrežje NMT za potrebe Univerzijade v Zagrebu. Leta 1990 so Združene PTT organizacije Slovenije sklenile sporazum o izgradnji mobilnega telefonskega omrežja Mobitel in sistem NMT je v Sloveniji zaživel poleti leta 1991, takoj po osamosvojitvi Slovenije. Konec leta 1991 so slovenska PTT podjetja (Združeno PTT podjetje in devet krajevnih PTT podjetij) ustanovile družbo Mobitel kot družbo v družbeni lastnini in se zavezala, da bodo dejavnost mobilne radiotelefonije (NMT) opravljala samo v družbi Mobitel, s čimer so na družbo Mobitel prenesle svoje radijsko dovoljenje za uporabo frekvenčnega spektra NMT. Združene PTT organizacije so se dne 1. 1. 1995 z uredbo Vlade Republike Slovenije preoblikovale v Telekom Slovenije (ki torej ni imel več nikakršnega radijskega dovoljenja za opravljanje mobilnih telefonskih storitev!).
Nastanek monopola 1995

Ključni dogodki pri nastanku monopola na trgu storitev GSM so se zgodili v manj kot mesecu dni od sredine decembra 1995 do sredine januarja 1996. Dne 14. 12. 1995 je Vlada RS zadolžila Ministrstvo za promet in zveze (MPZ), "da v sodelovanju z nosilcem mobilne telefonije nacionalnega operaterja govorne telefonije ... zagotovi v mesecu januarju 1996 začetek delovanja sistema GSM". Kasnejša interpretacija Vlade RS je bila, da je s to zadolžitvijo MPZja pravzaprav Mobitelu podelila koncesijo za opravljanje storitev GSM (čeprav Mobitel sploh ni bil izrecno omenjen!). Dne 5. 1. 1996 je bil sprejet dogovor med Telekomom Slovenije in Mobitelom, s katerim se je Mobitel zavezal uresničiti omenjeni sklep Vlade RS o začetku delovanja sistema GSM. Z dodatkom k navedenemu dogovoru z dne 11. 1. 1996 se je Telekom Slovenije strinjal, da se dovoljenje URST za dodelitev frekvenčnega pasu za GSM z začasno veljavnostjo dodeli Mobitelu (Telekom in Mobitel sta torej samemu sebi podelila dovoljenje!). MPZ je isti dan, 11. 1. 1996, izdalo ugotovitveno odločbo, da je Mobitel operator sistema GSM v Republiki Sloveniji in naslednji dan, 12. 1. 1996 je URST na pritisk MNZja podal izjavo (česar zakon ni predvideval), da namerava Mobitelu izdati radijska dovoljenja za delovanje GSM.
Prvi razpis GSM 1997

Po sprejetju Zakona o telekomunikacijah (ZTel) maja 1997 je Vlada RS novembra 1997 objavila prvi javni razpis za podelitev dveh koncesij GSM. Razpisno dokumentacijo je sicer dvignilo 11 podjetij, na razpis pa sta se prijavili samo dve podjetji, Digitel in Si.Mobil. Koncesijo je vlada februarja 1998 podelila Si.Mobilu, potem ko je med razpisom spreminjala kriterije izbire in druge koncesije sploh ni podelila. Si.Mobil je storitve začel tržiti marca 1999, dobra tri leta za Mobitelom, ki mu je do takrat uspelo pridobiti že več kot dvesto tisoč uporabnikov in se razpisa sploh ni udeležil.

Digitel se je na sklep vlade o podelitvi koncesije Si.Mobilu pritožil na Upravno sodišče, ki je sklep vlade odpravilo in pritrdilo pritožniku, da je bilo možno zakonito pridobiti koncesije le na podlagi javnega razpisa, v skladu z merili in pogoji ter na podlagi zakonito izvedenega postopka. Sodbo je leta 2001 potrdilo tudi Vrhovno sodišče. Vendar pa je Vlada sprejela nov sklep o podelitvi koncesije Si.Mobilu, še preden je postala odločba Upravnega sodišča pravnomočna, toda o tem ni obvestila niti Upravnega sodišča niti pritožnika Digitela, čeprav ji je to nalagal Zakon o upravnem sporu.
SDS proti korupciji

Stranka SDS je v prvi polovici leta 2004, torej pred jesenskimi volitvami, na katerih je prepričljivo zmagala, začela intezivno vojno proti korupciji. 26. aprila je zahtevala sklic izredne seje vlade, ki ga je med drugim utemeljevala z verjetno korupcijo v zvezi s poslovanjem švedskega izdelovalca opreme za mobilno telefonijo Ericsson, v katero bi lahko bili vpleteni tudi slovenski državljani, o čemer je Urad vlade RS za preprečevanje korupcije je že 4. 7. 2003 obvestil Državno tožilstvo RS. Mobitelov dobavitelj Ericsson naj bi namreč na švicarske račune plačeval provizije, ki so bile potem uporabljene za nagrajevanje posameznikov, ki so s svojimi političnimi vplivi omogočali Mobitelu protiustavno monopolno delovanje.

5. maja istega leta je SDS vložila ovadbo zaradi utemeljenega suma korupcije, nevestnega poslovanja in zaradi dejanj ministrstev oziroma upravnih organov, ki očitno niso imela podlage v zakonu pri podeljevanju koncesij za mobilno telefonijo. Po mnenju stranke zato, ker že od vsega začetka storitev GSM v Sloveniji ni bila vzpotavljena prava konkurenca, danes plačujemo do 30 % dražje mobilne storitve, kot bi jih sicer.

No, iz stranke SDS nam po dobrih treh tednih in večkratnih intervencijah niso utegnili odgovorili na naša vprašanja v zvezi s to ovadbo in takratnimi trditvami SDS (kaj menijo o tožbi Digitela, ali so še vedno mnenja, da je Vlada RS v devetdesetih letih "pri podelitvi koncesij Telekomu oziroma njegovim hčerinskim družbam kršila predpise in vzpostavila in ohranjala sistem monopola", in ali menijo, da bi morala država danes odškodninsko odgovarjati "zaradi takratnih dejanj ministrstev oziroma upravnih organov, ki očitno niso imela podlage v zakonu"). No, ja, volitve so pač mimo in stranka je sedaj na oblasti ...
Digitel proti državi

Če bi Digitel v skladu s poslovnim načrtom začel ponujati storitve GSM že sredi devetdesetih let, bi do danes lahko dosegel vsaj četrtino trga mobilne telefonije v Sloveniji, ki naj bi bil v celoti vreden dobro milijardo evrov, in njegov odškodninski zahtevek 315 milijonov evrov predstavlja vrednost tega potencialnega tržnega deleža. Digitel se že od leta 1995 v številnih sodnih postopkih bolj ali manj uspešno bori za svoje pravice. Leta 1997 je sprožil odškodninsko tožbo proti državi v vrednosti 3,4 milijona evrov, ker mu država ni omogočila testnega delovanja, čeprav je zanj zaprosil pred Mobitelom. Digitelu je že uspelo z odškodninsko tožbo v višini 213 tisoč evrov (in s še dvakrat toliko obrestmi), ker država ni spoštovala pravil postopka pri izvedbi javnega razpisa za GSM leta 1998. Digitelu je leta 2006 uspelo tudi s tožbo proti državi na evropskem sodišču za človekove pravice v Strasbourgu in država mu mora izplačati 4200 evrov odškodnine z obrestmi zaradi kršenje konvencije o človekovih pravicah, pripravlja pa še dve novi tožbi proti državi v Strasbourgu. Franc Čižman, direktor in solastnik Digitela, pravi, da bodo vse tožbe gnali do konca in verjame v uspeh.

http://www.monitor.si/clanek/dosje-digitel-amp-mobitel
 

Breyton

Majstr
2. avg 2007
1.471
110
63
40
Malo tu,malo tam :)
T-2 nemoteno zagotavlja storitve svojim uporabnikom

Ljubljana – 21.9.2010 - Glede na včeraj prejeto novico, da je Telekom Slovenije podal predlog za začetek stečajnega postopka zoper T-2, sporočamo našim uporabnikom in širši javnosti, da T-2 nemoteno zagotavlja vse storitve svojim uporabnikom.


Predloga, ki ga je vložil Telekom Slovenije s strani sodišča še nismo prejeli, prepričani pa smo, da tovrstna odločitev Telekoma Slovenije potrjuje in izkazuje namero Telekoma Slovenije, da vztraja na poti izkoriščanja zlorabe prevladujočega tržnega položaja, po kateri hodi zadnjih 20 let. Gre za to, da se hoče Telekom Slovenije praktično zastonj polastiti večjega in boljšega optičnega omrežja, ki ga je izgradila družba T-2 in ki je tehnološko precej naprednejše od omrežja, ki ga ima Telekom Slovenije. Pri tem je potrebno dodati, da se sprevrženost ravnanja Telekoma Slovenije še posebej kaže v tem, da Telekom Slovenije družbi T-2 dolguje skoraj 130 milijonov evrov iz naslova odškodninske odgovornosti, medtem ko stečajni postopek proti T-2 vlaga zaradi 12 milijonov evrov, pri čemer je ta višina sporna.


Ob tem želimo poudariti, da je družba T-2 proti Telekomu Slovenije odškodninsko tožbo za plačilo skoraj 130 milijonov evrov glavnice vložila že pred skoraj štirimi leti, vendar sodišče v tem času ni razpisalo niti ene glavne obravnave. Regulator APEK, ki deluje v okviru Ministrstva za visoko šolstvo, ni ukrenil in ne ukrene ničesar. Prav tako ničesar ne ukrene Ministrstvo za gospodarstvo, ki je dolžno zagotavljati konkurenco na slovenskem trgu telekomunikacij.


Spomnimo, da smo se s tovrstno zlorabo tržne moči in monopola v Sloveniji že srečali pred leti, ko je monopolist na enak način z našega trga umaknil konkurenco na področju mobilne telefonije. Takrat se je Vega (Western Wireless International) kot močan tuji investitor na koncu raje odločila za umik s slovenskega trga kot da bi se prerivala z državnimi organi in državnim podjetjem.


Zaradi tega Ministrstvo za gospodarstvo in regulatorja APEK javno sprašujemo, kaj sta doslej konkretnega storila, da bi zagotovila konkurenco na slovenskem telekomunikacijskem trgu. Pričakujemo konkretni odgovor, saj je celotna situacija resnično žalostna, hkrati pa smo v posmeh v Evropi.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.868
753
113
www.jernej.org
Meni so taki teksti smešni... t-2 ni zgradil nobenega omrežja... za njih ga je gradil Gratel, pa še njim takrat niso plačali (kakšno je stanje sedaj, ne bi vedel). Telekom t2-ju ne dolguje nič, dokler jim krivda ne bo dokazana. T-2 pa telekomu očitno že več kot 2 leti ne plačuje računov in sedaj se zgovarjajo, da je tudi dolg 12mio eurov sporen? Sicer je tako poslovanje zares dobro za uporabnike, ki lahko poceni pridejo do storitev... ampak če bo šlo tako naprej, se bo stvar prej ali slej zaključila. Jaz upam, da bo T-2 ostal na trgu. Ampak tudi upam, da bodo sami prišli na noge (brez brezveznih odškodninskih tožb, ki so res nerazumno visoke) in s plačevanjem računov (gratelu, telekomu, smartcomu in drugim).
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Odziv Telekoma Slovenije na izjavo družbe T-2, povezano z vložitvijo predloga za njen stečaj

Telekom Slovenije je 20. septembra 2010 na spletni strani Ljubljanske borze v skladu z njenimi pravili javno objavil, da je v četrtek, 16. septembra, na pristojno Okrožno sodišče v Mariboru poslal predlog za začetek stečajnega postopka zoper družbo T-2. V javni objavi je pojasnil tudi razloge za tako odločitev, namreč da družba T-2 po javno dostopnih podatkih v letu 2008 in 2009 izkazuje izgubo, ki presega polovico osnovnega kapitala, kar pomeni, da je insolventna, s čimer so izpolnjeni pogoji za začetek stečajnega postopka. V Telekomu Slovenije želijo tako zavarovati terjatve do družbe T-2, ki izvirajo iz medsebojno podpisanih pogodb o uporabi omrežja Telekoma Slovenije in znašajo že več kot 12 milijonov evrov.

Na javno objavo se je v torek, 21. septembra 2010, odzvala družba T-2 s posebno izjavo za javnost. V njej ne zanikajo svoje insolventnosti, pač pa pavšalno in demagoško napadajo Telekom Slovenije.

Že v naslovu izjave je zapisano, da družba T-2 svojim uporabnikom nemoteno zagotavlja vse storitve. Veseli smo, da je uporabnikom T-2, ki koristi omrežje Telekoma Slovenije, zagotovljeno nemoteno delovanje storitev. To samo potrjuje, da je naše omrežje zanesljivo in prvovrstno. Trditev pa je zanimiva predvsem zato, ker je v neskladju z izjavami družbe T-2 v vseh postopkih sodne izterjave, češ da jim Telekom Slovenije svoje storitve zagotavlja s takimi napakami, da jih ni mogoče uporabljati in so zato vredne 0 €. Če bi bilo res tako, potem tudi svojim uporabnikom ne bi mogli nemoteno zagotavljati vseh storitev.

Zavajajoča je tudi trditev, da se Telekom Slovenije želi zastonj polastiti večjega in boljšega optičnega omrežja, ki ga je zgradil T-2. Pravila stečajnega postopka in način prodaje premoženja stečajnega dolžnika so namreč natančno opredeljena v Zakonu o finančnem poslovanju, postopkih insolventnosti in prisilnem prenehanju, in ne dopuščajo kakršnekoli brezplačne prilastitve s strani kogarkoli. Če si kdo želi kaj prilastiti zastonj, je to očitno T-2, ki že od leta 2008 ne poravnava pogodbeno dogovorjenih obveznosti. Telekom Slovenije pa za zaščito svojih pravic in interesov uporablja postopke, ki so na voljo v pravni državi.

V izjavi je tudi zapisano, da Telekom Slovenije dolguje družbi T-2 skoraj 130 milijonov evrov iz naslova odškodninske odgovornosti in da je družba T-2 vložila odškodninsko tožbo v tej vrednosti že pred štirimi leti, a doslej sodišče ni razpisalo niti ene glavne obravnave. Telekom Slovenije družbi T-2 ne dolguje ničesar. T-2 mora v postopku pred sodiščem najprej izkazati in dokazati vse predpostavke odškodninske odgovornosti, vključno z nastankom in višino škode, preden lahko zatrjuje, da mu Telekom Slovenije karkoli dolguje. Poleg tega je bil prvi narok v tej tožbi razpisan za 2. april 2010, a je bila obravnava preklicana na zahtevo družbe T-2, ki je zahtevala izločitev sodnice in predlagala združitev vseh sodnih postopkov, v katerih nastopata Telekom Slovenije in družba T-2.

Uprava družbe

http://www.telekom.si/podjetje...jen_stecaj.html
 

Dekster

MOBITEL PR
8. apr 2009
995
0
16
Ljubljana
Sedaj ne vem, kdo je komu koliko dolžen, vendar najbrž, da Gratelu je kar nekaj keša dolžan za izgradnjo omrežja, zato je naj pametneje , da slednjemu prepusti omrežje ter se znebi dolga do Gratela oz. naj mu ga proda ob upoštevanju dolga. Na tak način se bo bistveno znebil večjega dela dolga ter si izboljšal bilanco. V primeru, da je pa omrežje delno polačano, potem pa najbolje, da se dodatno zmenijo za sorazmerni del uporabe gratis. Gratel bo posledično ponujal tudi ostalim svoje omrežje, kar je dobro za konkurenco in za njega samega. T-2 tukaj puši, vendar drugega mu ne preostane, kajti zelo težko se bo prodal, ravno zaradi dolgov. katere ima. Upam, da še premorejo zdrav razum oz. treznost odločitve, sicer bodo propadli v kompletu, omrežje pa bo šlo v vsakem primeru drugim v roke, tako pa imajo še kakšne možnosti da preživijo, se izvlečejo in kdaj kasneje morebiti vrnejo udarec. Vse ostalo je sprenevedanje.

Vizijo so imeli super, vendar brez keša ni nič, sam lahko povem, da imam še boljšo vizijo od njih, vendar pa se soočam z enakim problemom kot oni, ni keša , zato pamet v glavo, kajti ne gre pozabiti, da bo omrežje optike slej ko prej prepuščeno tudi ostalim operaterjem na razpolago, res je da ob proti doplačilu, ampak čas na žalost ni njihov zaveznik.

Lp.
 

DreamDesign

Pripravnik
26. jul 2010
734
0
16
Če Zvon 1 ne proda T-2 do konca meseca naj bi banke prevzele vse zasežene delnice.

Tako da naj bi banke prevzele T-2 in ga s tem one začele prodajati. Bomo videli če bo to res.
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.