Citat:
"Zaradi tehničnih težav operaterja, s katerim imamo sklenjeno celotno mednarodno gostovanje, ki jih skušamo odpraviti v najkrajšem času, gostovanje v tujini, razen v Španiji, ne deluje," je včeraj pojasnila tiskovna predstavnica T-2 Petra Tomažič. Njihovi uporabniki ob odhodu v tujino namreč presenečeno ugotavljajo, da z mobilnim aparatom preprosto ni mogoče telefonirati.
Predvidoma naj bi danes po polnoči oziroma najpozneje tekom današnjega dne težave po njenih zagotovilih odpravili. "S tehničnimi težavami smo seznanjeni že kakšna dva tedna. Sprva smo napako iskali pri aparatih samih, šele nedavno pa smo ugotovili, da je za nedelovanje pravzaprav kriv omenjeni pogodbeni operater," je dejala. Ne gre sicer prezreti, da njihovi uporabniki že dober mesec na neuradnem forumu T-2 negodujejo nad nedelovanjem omenjene storitve.
Na spletni strani nismo zasledili obvestila, ki bi uporabnike opozorilo na omenjeno težavo, prav tako nespremenjeno oglašujejo storitev mobilnega gostovanja. Kot smo včeraj v primerjavi cen mobilnega gostovanja zapisali, pa ima T-2 posebno ugodne cene "roaminga" v državah EU, zaradi česar jim je v zadnjem mesecu uspelo pridobiti marsikaterega uporabnika.
Po besedah Tomažičeve naj tu ne bi šlo za zavajanje uporabnikov. "S problematiko ob podpisu pogodbe seznanimo tudi nove uporabnike," je dodala. Na vprašanje, ali bodo uporabnikom vsaj delno povrnili naročnino oziroma jim za nezmožnost telefoniranja v tujini izplačali odškodnino, jasnega odgovora nismo prejeli. "Uporabniki lahko vložijo pritožbo, z vsakim pa bomo težave reševali individualno."