KSZ
Vem, da ne spada pod ''novo'' ampak vseeno.
Simobilov internet mi namreč prekinja po tekočem traku. V 8-9h urah na dam mi prekine vsaj 7x.
Da ne govorim, da se dogaja tudi po 15x in več v razponu 8h ur.
Stvar sem prijavil na 080, povedal štorijo že pred dvema mesecema ali več.
Gospodična mi je rekla, da če pač ne uspejo porihtati mi pač znižajo mesečno naročnino.
Med tem sem prejel že 2 računa. Poklical sem ponovno in prijavil ponovno ''napako'' a spet NIČ.
Plačal položnico spet; ponovno poklical in jim dal vedeti, da naslednje NE mislim poravnati v celoti!!
Čez 14 dni ko se stanje ni spremenilo sem napisal še mail na info@.
Minilo je vsaj 3 tedne pa odgovora nobenega....le konstantno prekinjajne povezave.
Le povratni mail, da se zahvaljujejo za in bla bla bla.
Z modemom ni narobe nič ker mi isto prekinja če se povežem preko telefona.
Sprobal modem tudi na drugi lokaciji; doma in Portorož dela brez problema.
Ne vem ali na S!mobilu ne berejo mailov in ne prisluhnejo svojim strankam?
OK sej če niso sposobni porihtat bi pač poklicali ali odpisali in povedali imamo problem; ne moremo (ne znamo, nočemo) porihtat.
Vem, da ne spada pod ''novo'' ampak vseeno.
Simobilov internet mi namreč prekinja po tekočem traku. V 8-9h urah na dam mi prekine vsaj 7x.
Da ne govorim, da se dogaja tudi po 15x in več v razponu 8h ur.
Stvar sem prijavil na 080, povedal štorijo že pred dvema mesecema ali več.
Gospodična mi je rekla, da če pač ne uspejo porihtati mi pač znižajo mesečno naročnino.
Med tem sem prejel že 2 računa. Poklical sem ponovno in prijavil ponovno ''napako'' a spet NIČ.
Plačal položnico spet; ponovno poklical in jim dal vedeti, da naslednje NE mislim poravnati v celoti!!
Čez 14 dni ko se stanje ni spremenilo sem napisal še mail na info@.
Minilo je vsaj 3 tedne pa odgovora nobenega....le konstantno prekinjajne povezave.
Le povratni mail, da se zahvaljujejo za in bla bla bla.
Z modemom ni narobe nič ker mi isto prekinja če se povežem preko telefona.
Sprobal modem tudi na drugi lokaciji; doma in Portorož dela brez problema.
Ne vem ali na S!mobilu ne berejo mailov in ne prisluhnejo svojim strankam?
OK sej če niso sposobni porihtat bi pač poklicali ali odpisali in povedali imamo problem; ne moremo (ne znamo, nočemo) porihtat.