Novo pri Simobilu III.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

Marburg

Fizikalc
18. avg 2007
978
63
28
Citat:
Uporabnik rollingstones pravi:
Citat:
Uporabnik Jernej pravi:
Torej če prav razumem, menjam paket in prihranim 2 evra na mesec. Nobenih dodatnih stroškov zaradi spremembe paketa?

Da jim moras tezit za zadeve, ki ti pripadajo; hm, tipicno, tipicno za zelene.
Dobro, da ti pupe niso nategnili (da vaju niso na kratko odpravili). :)
Lp
Točno tako!!!
zmaga.gif


Moja dobra prijateljica je pred nekaj minutami obiskala Lab SiMobil v Koloseju prav z namenom menjave paketa.
Trenutno je uporabnica SiMobilovega paketa Smart20.

Prodajalci so jo odslovili (ne za dolgo), češ, da se ne da nič narediti in, da trenutno še ni paketa v katerega bi lahko
prestopila in s tem tudi pridobila na kupovanju cenejših mobilnih aparatov.

Torej, vrnila se je čez 5 minutk po mojem posredovanju informacij s tegale foruma in stvari uredila ekspresno hitro!
wink-1.gif


Po posvetu s šefom in prodajalci, od katerih nobeden ni bil prepričan o brezplačni menjavi paketa iz paketa Smart20
v katerikoli drugi paket, je dobila željeni telefon za še ugodnejšo ceno kot je predvidela, zastonj menjavo, novo pogodbo in velik nasmeh...
cheer.gif


Pa še to, privarčevala je 50 €. Ni slabo za par minutk "teženja" SiMobilovcem...
evil.gif

Da jim moras tezit za zadeve, ki ti pripadajo; hm, tipicno, tipicno za zelene.
Dobro, da ti pupe niso nategnili (da vaju niso na kratko odpravili). :)
Lp
 
Nazadnje urejeno:

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Tale člen je očitno samo za okras. Ker če ga ne bi bilo, bi bilo isto. Po drugi strani pa, a je kdo zaporosil za uradno interpretacijo zakonodajalca? Ker ta člen res nima smisla. Enako kot da bi pisalo, pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi zastoj fafanje dvakrat na dan.
smile-1.gif
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Sej nisem celotenga citiral. Če koga zanima bo že sam poiskal kaj so dolžni narediti.
 

rollingstones

800. registrirani uporabnik
3. sep 2007
514
0
16
Rožna dolina
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
rollingstones, težko verjamem temule kar praviš saj imajo program ki pove ali se računa in koliko,...

Bilo je točno tako, kot sem navedel zgoraj!
rolleyes-1.gif

Nobeden (še) ni bil prepričan o brezplačnem prehodu. Dokler si tega podrobno seveda vsi skupaj niso ogledali digitalno v za to namenjeni programski opremi.

Torej, na kratko - stvari niso vedeli iz glave, kar pa bi prodajalci morali vedeti, konec koncev so za to plačani.
Pa, da ne boš narobe razumel. To ni bila kritika SiMobila, le površnost.
Ampak, stvar se je uredila in glavno, da je naročnica zadovoljna in vesela...
zmaga.gif
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
očitno so bili površni,... izobraževanja so imeli, poleg tega imajo sistem v katerem lahko probajo/pogledajo koliko je migracijski strošek.
očitno se nekdo ni znašel najbolje,...
v prihodnjih dneh bo bistveno bolje,...

b
 

ArmanI

Pripravnik
27. okt 2007
608
0
16
Sej so tud do zdej mel isti program predvidevam, tako da se očitno že od začetka ne znajdejo najbol
 

Strijc

Pripravnik
10. sep 2007
270
0
16
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
očitno so bili površni,... izobraževanja so imeli, poleg tega imajo sistem v katerem lahko probajo/pogledajo koliko je migracijski strošek.
očitno se nekdo ni znašel najbolje,...
v prihodnjih dneh bo bistveno bolje,...
b

Se lahko nadejamo, da bomo ta migracijski strošek izračunali online?
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.693
9.913
113
40
MB
zaj pa še povej, kak dolgo bomo še čakali in če bomo dočakali nokio 5800
tongue-1.gif
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.381
176
63
38
Ko se je glih tema spremenila. A se slučajno kaj ve o Diamondu? Pride na Simobil al ne? Se oproščam, če je blo že kje napisano. Nisem opazil.
 

grube386

Geek pohotnež
20. jul 2007
2.174
0
36
40
Za vogalom
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Citat:
Uporabnik halo pravi:
Poglej si malo obligacijski zakon.
Tam lepo piše, da ti mora prodajalec v času servisa nuditi nadomestno stvar v enakem rangu kot jo imaš na servisu.
torej ne enako ampak v tistem cenovnem razredu; podobne funkcije itd.



In ker Simobil tega ne prakticira nisem dobil nič; ker se seveda ne more pogoditi s servisom.
Ker je pač servis pooblaščen za nadomestne stvari

O krompirjevih počitnicah pa ne vem nič; ker jih nisem imel.

Nabijaš!

Bereš tisto kar tebi paše. Pa poglejmo kaj pravi zakonik:

Citiram:

"(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka. ¨

Konec citata.

Znajdi se kdor se more.

Ubistvu ti bereš oziroma citiraš kar ti paše. Da ne bo več nejasnosti, bom prilepil cel člen.

20. člen ZVPot
Citat:
(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblašceni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in
pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec
garancije oziroma pooblašceni servis prejel zahtevo za brezplacno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Ce proizvajalec tega v tem
roku ne stori, mora potrošniku brezplacno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
(2) Proizvajalec oziroma pooblašceni servis lahko potrošniku za cas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi
brezplacno uporabo podobnega izdelka.
(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblašceni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povracila škode, ki jo je
pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

Torej, če mu serviser ne zagotovi nadomestnega aparata, ima on PRAVICO do povračila škode. Samo dokazati jo mora seveda. In tako ta odstavek ni nepomemben, saj da serviserju možnost, da se "ogne" poplačilu škode s tem ko da stranki aparat.

Pa še en zanimiv odstavek iz ZVPot za vse tiste, ki govorite o dobri volji Simobila oz. prodajalca.
16. člen ZVPot
Citat:
(6) Pravice iz garancije lahko potrošnik uveljavlja tudi proti prodajalcu.
 

halo

Fizikalc
22. jul 2007
2.211
0
36
52
Ljubljana
Citat:
Uporabnik grube386 pravi:
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Citat:
Uporabnik halo pravi:
Poglej si malo obligacijski zakon.
Tam lepo piše, da ti mora prodajalec v času servisa nuditi nadomestno stvar v enakem rangu kot jo imaš na servisu.
torej ne enako ampak v tistem cenovnem razredu; podobne funkcije itd.



In ker Simobil tega ne prakticira nisem dobil nič; ker se seveda ne more pogoditi s servisom.
Ker je pač servis pooblaščen za nadomestne stvari

O krompirjevih počitnicah pa ne vem nič; ker jih nisem imel.

Nabijaš!

Bereš tisto kar tebi paše. Pa poglejmo kaj pravi zakonik:

Citiram:

"(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka. ¨

Konec citata.

Znajdi se kdor se more.

Ubistvu ti bereš oziroma citiraš kar ti paše. Da ne bo več nejasnosti, bom prilepil cel člen.

20. člen ZVPot
Citat:
(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblašceni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in
pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec
garancije oziroma pooblašceni servis prejel zahtevo za brezplacno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Ce proizvajalec tega v tem
roku ne stori, mora potrošniku brezplacno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
(2) Proizvajalec oziroma pooblašceni servis lahko potrošniku za cas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi
brezplacno uporabo podobnega izdelka.
(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblašceni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povracila škode, ki jo je
pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

Torej, če mu serviser ne zagotovi nadomestnega aparata, ima on PRAVICO do povračila škode. Samo dokazati jo mora seveda. In tako ta odstavek ni nepomemben, saj da serviserju možnost, da se "ogne" poplačilu škode s tem ko da stranki aparat.

Pa še en zanimiv odstavek iz ZVPot za vse tiste, ki govorite o dobri volji Simobila oz. prodajalca.
16. člen ZVPot
Citat:
(6) Pravice iz garancije lahko potrošnik uveljavlja tudi proti prodajalcu.

@Davidoff
Nabijam?
Berem kar mi paše??

Če bi hotu bi lahko iztržil kupnino za nov aparat!
Ampak se mi ne da pregovarjat s tako nestrokovno usposobljenimi ljudmi.
Se bom po vsej verjetnosti raje izognil simobila.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.233
7.039
113
Pravice iz garancije so zapisane na garancijskem listu. In te pravice, lahko uveljavljaš pri prodajalcu.

To, kar se pa tukaj govoriči "na pamet" - o nadomestnih aparatih, pa sploh ni zapisano na garancijskih listih in se dogovarja le z serviserjem. V praksi pa nisem naletel na noben primer nadomestnega aparata, razen za pravne osebe, pa še to je bilo bolj v interesu servisa, da se pač ne bi zamerili "pomembni stranki".

Me pa zanima kako bi se en fizičar spravil tožit servis, za povračilo škode. In koliko škode ima nek fizičar, ker par mesecev ne more uporabljati mobilca ali podobne naprave?

I'd say none.

Drugo bi lahko bili kakšni invalidski pripomočki, ki so življenjskega pomena za nekoga.

Be bit tako naivni no, s temi zaščitnimi pravicami potrošniki. Res je, da jih imamo slovenski potrošniki dosti preveč, a toliko pa tudi ne.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Kupiš si nadomestni telefon in ga po končanem popravilu daš serviserju, zraven pa račune, ki si jih plačal. Ali pa ti on zrihta nadomestnega.
svobodaizbire.press
wink-1.gif
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.