Novo pri Si.mobilu X.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.409
2.418
113
No da povem še svojo štorijo, vsak tretji klic ki ga sprejmem ali opravim preko Simobila, ga moram po treh sekundah končat ker nič več ne slišim, sekunde pa vseeno letijo. Ko sem v Ljubljani (pretežno pol tedna vsak teden) se mi to ne dogaja (nikoli, niti enkrat), na Štajerskem pa nonstop! Torej po X dneh me kliče tehnik in me vpraša kak telefon imam, mu povem da S3, no in me pouči da so bazne postaje updatali in da se je težava s temi tihimi klici zmanjšala za 95% in da imamo težave le še lastniki Samsungov S3, nekateri večje, nekateri manjše in da je težava najbrž v kernelu telefona. Torej zdaj pa nevem ali sem jaz butast in ima moj telefon težave le na Štajerskem (okolica Hoče, Fram, Radizel) kjer je top signal in smo prekriti z antenami ali pa je res težava pri Simobilu in jih žal ne znajo rešiti? Torej naj me nekdo prepriča da je kriv moj telefon na Štajerskem kajti jutri grem načeloma na Mobitel da mi prenesjo številko v njihovo omrežje...
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
No da povem še svojo štorijo, vsak tretji klic ki ga sprejmem ali opravim preko Simobila, ga moram po treh sekundah končat ker nič več ne slišim, sekunde pa vseeno letijo. Ko sem v Ljubljani (pretežno pol tedna vsak teden) se mi to ne dogaja (nikoli, niti enkrat), na Štajerskem pa nonstop! Torej po X dneh me kliče tehnik in me vpraša kak telefon imam, mu povem da S3, no in me pouči da so bazne postaje updatali in da se je težava s temi tihimi klici zmanjšala za 95% in da imamo težave le še lastniki Samsungov S3, nekateri večje, nekateri manjše in da je težava najbrž v kernelu telefona. Torej zdaj pa nevem ali sem jaz butast in ima moj telefon težave le na Štajerskem (okolica Hoče, Fram, Radizel) kjer je top signal in smo prekriti z antenami ali pa je res težava pri Simobilu in jih žal ne znajo rešiti? Torej naj me nekdo prepriča da je kriv moj telefon na Štajerskem kajti jutri grem načeloma na Mobitel da mi prenesjo številko v njihovo omrežje...

to sem čakal...jaz mam jabuka 4s pa mam enake probleme...na območju MB ...pokličem ali sem klican pa tišina noter...sekunde itaq tečejo...treba je prekinit in na novo poklicat...jaz v takem primeru še vedno izklopim 3G in potem dela...v glavnem to s prekinjanjem me pošteno moti že...torej je težava na SImobilu...Borovnica to je resen problem...mene tudi že pošteno razjezi to...
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Kolega tudi popizdeva s svojim SGS2, je prejšnjega dal mami, ker je imel nonstop probleme in kupil novega. Pa spet isto, me kliče (ali jaz njega), pa je samo tišina. Enako se mu dogaja tudi pri ostalih.

Je pa imel prejšnjega in zdajšnjega na ICS.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.409
2.418
113
Ma kak ICS, pa nima to sploh veze, torej ICS v Ljubljani deluje v MB pa ne?
smile-1.gif
Pa saj ni problema, jaz razumem ima nekdo tehnične težave, vsi imamo v življenju težave, vse toleriram ampak da pa te nekdo pokliče pa ti hoče dopovedat da je kriv tvoj telefon pa čeprav ti kmečka logika kaže da telefon s tem nima veze pa je že na koncu malo preveč... če ne znaš pač reči da žal zaenkrat še ni rešitve za to težavo, poveš kako se boš za to oddolžil pa se bomo dalje imeli radi...
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
In zakaj nebi imelo veze če je ICS ali ne?
tongue-1.gif


Je pa res, da sem jaz lani šel stran ravno zaradi številnih nikoli pojasnjenih napak. Od tiste famozne nadgradnje naprej sem imel občutek, da so jim vse skupaj nadgradili vodoinštalaterji, kable med njimi pa so polagali zavarovalni agenti
tongue-1.gif
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Ker so predvsem v vzhodni SLO nadgrajevali omrežje. In zakaj FW telefona nebi imel vpliva ampak samo FW bazne? Saj je vsak 'polovica' celotnega postopka povezave.

Pa če si prebral moj prejšnji post bi videl, da jih nikakor ne podpiram in sem raje šel stran.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.409
2.418
113
Pa nekako vidiš da nima veze da tudi na iPhonu zajebava zadeva, pa dobro, pustimo opcijo da je gori Simobilov original FW, pa ni, v tem času sem menjal najmanj 9 romov, od Simobilovega, original Poland, do FoxHound roma, Omega roma, tako so tudi kerneli različni, FWji različni, pa je zadeva še vedno nema, zato ti pravim da nevem zakaj bi bila težava v SG3. Prav tako dela enako kolegu na iPhone 5 in kolegu na HTC One X, a je tažava tudi samo v teh modelih oz. kernelih?
smile-1.gif
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Pa nekako vidiš da nima veze da tudi na iPhonu zajebava zadeva, pa dobro, pustimo opcijo da je gori Simobilov original FW, pa ni, v tem času sem menjal najmanj 9 romov, od Simobilovega, original Poland, do FoxHound roma, Omega roma, tako so tudi kerneli različni, FWji različni, pa je zadeva še vedno nema, zato ti pravim da nevem zakaj bi bila težava v SG3. Prav tako dela enako kolegu na iPhone 5 in kolegu na HTC One X, a je tažava tudi samo v teh modelih oz. kernelih?
smile-1.gif

sem zdaj mojo vprašal pa pravi da tudi njo zajebava pa ma nokio s symbianom, pa moj stari w890i isto prekinja....nima veze SW...Simobil je kriv definitivno...

Me zanima kdaj bodo spet kaj povedali! Al pa da bo borovnica reko,zakaj nisem na help desk klical....zato ker je brezveze ker mi bo reko naj izklopim telelfon, pa naj ga napolnim pa da sem na slabi lokaciji....
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
ojla sem vaše opazke predal naprej,.. več od tega ne morem pomagati,.. nimam info kaj dogaja,..
b
 
I

Izbrisan uporabnik 3287

Zadeva se dogaja tudi na gorenjskem. Predvsem Jesenice. I5 in i4s.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.409
2.418
113
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
.. nimam info kaj dogaja,..
b

Čudno, meni je tehnik točno pred cca. 1 tednom trdim da se resno ukvarjajo s tem, da je to znana napaka Simobilu in da so ravno zaradi tega updatali nevem koliko baznih postaj, tebi pa ne znajo dat informacije v povezavi s to napako
confused-1.gif
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
ojla sem vaše opazke predal naprej,.. več od tega ne morem pomagati,.. nimam info kaj dogaja,..
b

hvala upam da se bo hitro porihtalo
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
znana ali neznana napaka,.. ne delam v tehniki zato res ne morem vedeti kaj se dogaja,..lahko pa se pozanimam,..
pri vas v firmi veste vsi vse?
b
 

Wolf

Zelenc'
28. jul 2007
29
0
1
Tudi jaz sem se teh tihih klicev v teh dobrih pol leta kar sem pri simobilu žal že navadil :p Telefon je od prej ostal isti SGS1. Lokacija - Maribor
 

jJack

Pripravnik
17. maj 2008
53
0
6
Tudi meni se je pojavljala enaka stvar na Samsung G Note II, ampak sem na drugem forumu bral, da naj bi pa ti telefoni imeli težave, ob klicu nekoga je tišina v telefonu. Lokacija Velenje.
 

Megapixel

Pripravnik
28. sep 2007
976
2
18
Ljubljana
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
znana ali neznana napaka,.. ne delam v tehniki zato res ne morem vedeti kaj se dogaja,..lahko pa se pozanimam,..
pri vas v firmi veste vsi vse?
b

Borovnica.

Kot uporabnik storitev Simobila že od samega začetka zelo cenim podjetje in tudi tvojo dolgoletno konstruktivno prisotnost in pomoč uporabnikom tega foruma. Preseneča me umik "uradnega" člana tega foruma že kmalu po prvih neprijetnih vprašanjih. Pa vendar, tovrstne izjave na uradnih in neuradnih komunikacijskih kanalih so alarm za podjetje, od katerega v tem trenutku uporabniki odhajajo (osebno mnenje na osnovi opazovanja okolja različnih uporabnkov). Zdolgočaseni nemotivirani referenti s tipičnim odzivom "ne vemo", "ne gre", "pri nas vse deluje" in "mi smo najboljši" niso več značilnost največjega slovenskega mobilnega operaterja, pri kateremu kvaliteta omrežja nikoli ni bila izpostavljena. Konkurenca ne izboljšuje le trenutne ponudbe, temveč tudi dolgoročno izboljšuje CRM in celotno podobo podjetja.

Pred časom sem spremljal zanimivo predstavitev vrednot uspešnih podjetij. V njej je kot dober primer prakse izpostavljen simpatičen, a trivialno irelevanten primer reševanja težave v odnosu s stranko. Ob tem me ni zmotilo poudarjanje želje po rasti podjetja in dobička, ampak zmanjševanje pomembnosti "velikosti anten" kot kvalitete, zaradi katere smo uporabniki (ne ponudniki) v osnovi sklenili razmerje. Če malo popravim aktualen slogan... When we can't talk(*), bullshit walks(**).

V razmislek: Simon Sinek, Start with why (Ted talks, knjiga...). Opomba: opazuj kot uporabnik storitev, ne kot ponudnik.

Sem našel tudi omenjeno predstavitev:
http://videolectures.net/forumsfpo2010_krajnovic_turk_bajc_prrd/

primeri težav, ki jih omenjajo uporabniki:
* - prekinitve klicev, nedosegljivost, nedelovanje 3G, pozno SMS obveščanje o nedosegljivosti, neodzivnost tehničnega stuffa...
** - trditve o najugodnejšem, najzanesljivejšem in najhitrejšem omrežju.

Upam, da ta zapis ne bo razumljen kot kritika temveč kot vzpodbuda na poti k najboljšim med enakimi
zmaga.gif


lp,
Mpix
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.