Veš, tvoje logike operater ne more uporabiti pri pogajanjih z dobavitelji, z gradbinci, ki postavljajo network, z Ericssonom in še kom, ki veselo računa licence itd.
Mobitel lahko postane ekstremno poceni če ukine vse investicijske dejavnosti. Leto, dve se to ne bo poznalo, potem bodo pa vsi jokali zakaj ni tega in onega, zakaj prekinja klice, zakaj, zakaj, zakaj....
Skratka, večina bi imela all the best (pa še vedno ni povsem zadovoljna), hkrati pa najnižje cene. V bistvu uporabniki vedno težijo k najnižji ceni (pri tem delajo primerjave z najcenejšo ponudbo najcenejšega ponudnika na trgu), po drugi strani želijo top telefone (tudi takšne, ki jih sploh še ni na trgu in seveda za 1 EUR), po tretji pa vrhunsko delujoče omrežje in overkill storitev.
Logika je takšna, kot da bi prišli v avtomobilski salon s 15.000 EUR. Namesto, da bi gledali za Renault Megane ali KIA Ceed, bi želeli na vsak način kupiti Mercedes S600 v podaljšani in blindirani izvedbi. Seveda bi vas Mercedes pospremil iz salona na prijazen način, morda bi vam prodal miniaturo tega vozila za 50 EUR.
Raje obrnimo zgodbo v realne vode. Mobitel naj bi bil najcenejši, hkrati pa najboljši, a ne? OK, želje so vedno dovoljene. Realnost je, da denar nekje mora prihajati v hišo.
Raje obrnimo pozornost drugam, k Tušmobilu.
Tušmobil je glede omrežja in storitev svetlobna leta za Mobitelom in Simobilom. Resno je dvomiti, da se bo kadarkoli sploh želel približati prej omenjenima glede storitev in omrežja.
Se vam zdi logično, da je Tušmobilova ponudba skoraj dražja od ITAK Džabest? Govorimo o nizko cenovnem operaterju, ki svoj biznis case temelji ravno na domnevno najnižjih cenah. Zakaj torej nihče od Tušmobila ne zahteva, da takoj spusti vse svoje cene za 50% in s tem ohrani nekakšno logično cenovno razmerje med svojo ponudbo in ponudbo Simobila ter Mobitela?
Kljub pocenitvam bo Mobitel še vedno vztrajal pri maksimalni kakovosti omrežja in storitev. Kar koli drugega pač ni opcija. Seveda pa se mora vsak uporabnik vprašati, kje je točka kompromisa med ceno in kakovostjo, ki je zanj še sprejemljiva. Pri Mobitelu bo šlo cenovno dol tako daleč, da bo še vseeno lahko zagotovljena top kakovost. Nižje pa ne.
Če bo kdo hotel še nižje, bo moral pogledati po trgu in se sprijazniti s kompromisom med ceno in kakovostjo. Tako to gre. Bodo pa absolutne razlike v mesečnem računu tako nizke, da se bo treba resno zamisliti, če je zaradi par EUR prihranka na mesec vredno izgubljati živce z operaterji, ki svojim uporabnikom ne privoščijo takšne kakovosti, kot si jo zaslužijo in jo tudi PLAČAJO.