Iz predplačniške prestavili v naročniško v enem dnevu - in evotigana ne dela internet, mms,... Nekje v malih možganih skopljem info, da je treba prestavit apn nastavitve iz simobil na bob - no sedaj dela vse.V vednost drugim:
Stara številka je bila v nekaj delovnih dneh prenešena.
Aplikacija "moj bob" sprva ni sprejela nobene številke za registracijo (ne prenešene, ne bob). Sem poslal email na tehnično pomoč in so uredili, sicer v nekaj delovnih dneh. Telefonsko so takorekoč nedosegljivi, sem pa recimo po dveh dneh dobil vrnjen neodgovorjen klic, in to v nedeljo...
Ce je oboje pri bob-u, potem si imel ze prej napacne nastavitve…Daj ne bluzi! Sredi dneva imajo za dvignit telefon - sploh ker nimajo nikakršne fizične podpore; še klinčevo pogodbo za razmerje imajo najbolj človeku neprimerno preko DPD (slava jim), namesto da bi lahko recimo šel v poslovalnico A1 in podpisal tisti klinčev papir.
Aja da pa bi slučajno ob vseh papirjih priložili še opozorilo, da bo ob preklopu iz predplačniškega na naročniško razmerje prenehal delat internet in mms zaradi napačnih apn nastavitev, je pa že znanstvena fantastika.
Support je isti kot za A1… in pri vseh slovenskih operaterjih je dokaj tezko dobiti nekoga na talefon… Sem pred casom imel neke tezave s Telekomom… in se nihce ne oglasi… le odzivnik pove, da me poklicejo nazaj takoj, ko bo mogoce… Medtem sem prisel iz Medvod v Ljubljano… in se oglasil kar direktno v Telekomovem centru v City parku… nzj me niso klicali…. sem pa dobil SMS z linkom do ankete, kako sem bil zadovoljen s supportom… Nevem ali so pricakovali, da bodo dobili dobro oceno …Že od prvega bob dne je znano, da za tako ceno ni vključen 24h podpora. Nemoreš met vsega napol zastojn. Če to pričakuješ bob ni zate.