Novo pri bobu IV.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
To vsekakor je prednost pravih operaterjev in če si res tako odvisen od številke se res ni za igrat z virtualnimi. Sej kot je napisal je 2 leti bil zadovoljen. Ko pa se kaj zaštrika se pa potem poznajo "malenkosti" zakaj so eni lahko cenejši.

Sem pa sedaj tudi jst na bob-u;) Zaenkrat dela:)

Sem pa že ugotovil slabo stran. Prej sem imel vse emaile posredovane na siol mail in od tam sem dobil sms sporočilo:) Vsekakor pa ni funkcija vredna par € na mesec in sem se že navadil, da malo manj piska:)
 

Crna_Ninja

Fizikalc
25. dec 2007
514
91
28
Moja izkušnja bob helpdeska je zelo pozitivna. Klical sem jih že parkrat, vedno zelo prijazni in zadeve so bile hitro rešene. Prav tako ena reklamacija, brez kompliciranja, nič, zadevo so takoj uredili.
 

gloglo

Fizikalc
20. maj 2014
1.399
1
36
Ne tukaj je še ta problem, ko je pri očitni crknjeni kartici potrebno čakat da majstri preverijo kaj je 14 - 18h niti pogledal še niso, dvomim da so do zdaj....

Potem moram kartico še vračat in čakat na novo.. Na spletu pa nimajo opcij da bi vsaj preusmeritev naredu...
Še vseeno mislim, da je to osnova, ki jo mora vsak nizkocevnik upravt v cca 3 ure ajde med delavnikom.

Da se razumemo uradno me še do danes ni noben poklical, da bi mi sploh reku kaj naj nardim, ampak sem še v fazi reševanja od včerja od 14 ure.
 

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.867
19
38
A si probal mogoče preko telefona narediti preusmeritev sam? Kaj javi?
 

gloglo

Fizikalc
20. maj 2014
1.399
1
36
stvar je Borovnica rešu, dobim novo kartico.
Telefon mi niti ne registrira karice, čeprav omrežje javla da je polno. Pri vsaki kodi ki jo vtipkam napiše ni registracije omrežja.

Verjemi mi da sem vse probal preden sem sploh klical.
Morm mam pa res srečo da še tko retko ko kličem na help desk še takrat trofim napačnega....
 

gloglo

Fizikalc
20. maj 2014
1.399
1
36
No zdej vem kaj se je zgodl, zgleda da je Borovnica pogledal. Mojo kartico so aktivirali na nekoga drugega, zato mi je nehala delovat. Res pa je da sem par tednov nazaj naroču mini sim kartico. Kartica niti ni bla fuč.

Še enkrat Borovnica hvala, žal pa mam kr slabo mnenje o bobu....
So pa poklical in se opravičl, kar je čudež....
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Pošteno je, da se opraviči, če pride do napake,.. ni bilo zanalašč,..
važno da smo zadevo raziskali in uredili
b
 

gloglo

Fizikalc
20. maj 2014
1.399
1
36
Borovnica, vse kul in prav.... Still, ti si zadevo premaknu, drgač bi bil obsojen na čakanje še par dni....
Še dobr da ma ta forum tebe, da si za vse nas problem solver.

Ni pa to nič kaj v prid ponudniku, če mene vprašaš. Za vse te rešitve bi te mogl fajn plačat. Ker drgač bi že letu jest in cela familija na mobitel.
 

Dacho

Fizikalc
5. sep 2007
1.872
1
38
44
Ljubljana
Jaz imam vroci bob in me zanima ali lahko presaltam na brutalnega z kodo do konca meseca? Ali moram skleniti novo narocnisko razmerje z novo kartico? Prosim za odgovor (in kodo).
smile-1.gif


Hvala
wink-1.gif
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.447
425
83
A ti to resno?

Ker na njihovi strani piše:
Citat:

kako spremenim bob paket?

bob naročniški paket lahko brez težav zamenjaš v katerikoli iz aktualne bob naročniške ponudbe. menjava bob paketa je enostavna, hitra in predvsem brez stroška prehoda med paketi. bob paket je brez vezave, tako da ga lahko kadarkoli zamenjaš (velja za uporabnike naročniškega paketa).

menjavo paketa urediš s klicem na bob klicni center 068 680 680.

prehod iz naročniškega paketa v predplačniškega ni možen.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
To pa ni res. Včeraj na help desku: lahko spremenimo paket, samo dajte mi kodo.

Todi logike ni nobene, pač odjaviš staro in naročiš novo, itak se hvalijo da je brez obveznosti in stroškov.

Če kdo rabi kodo naj mi pošlje ZS.
 

alanis

Pripravnik
5. okt 2010
34
0
6
Mene pa zanima, ce lahko bob predplacnik zaprosi za novo SIM kartico, ce je stara izgubljena/ukradena? Ne vem, kako je ponavadi, ampak si mislim, da bi znal bit problem, ker kartica ni nikjer pisana nate oziroma jo lahko prodas ipd... Pomaga, ce si cifro "registriras" na mojbob?
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
Bob predplačnik lahko kupi novo bob kartico na pošti, petrolu, lidlu
lp b

Ampak vprašanje je bilo kot razumem: nova kartica na staro številko - mislim da no way.
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
kot sem napisal,.. za predplačnike se simke ne menja,..kupiš novo simko/cifro,..
menja se le naročnikom,..
b
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.827
5.933
113
Če kot predplačnik izgubiš telefon z bob simko/samo simko si f/ucked up kar se tiče trenutne številke, to hoče povedati.

Kako je v taki situaciji pri drugih operaterjih (kot predplačnik) ?
 

Azgard

Pripravnik
5. feb 2011
688
0
16
Razen če seveda veš PUK kodo, s pomočjo katere je možno naresti prenos številke drugam;)

Pri ostalih operaterjih je podobno, z tem da PUK kodo, če jo ne veš lahko zahtevaš in jo dobiš.

Bolj težko pa boš PUK kodo zahteval, če boš SIM kartico že izgubil, velja za vse operaterje enako...

Skratka predplačniška uporaba mobitelov je za na smetišče zgodovine.
 
Nazadnje urejeno:
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.