telefone mam 3 doma, žal pa je bob my bad, hotu sem pač šparat.....
Danes imam več škode, kot sem pa skupi pršparal v teh letih... Je blo pa tko, da je v avtu kartica kar nehala delat. In nisem imel kaj. Problem niso klici ven, ampak dobit me ne morjo na telefon, to je problem...
Itak pa preden sem klical, premenal v vse telefone to kartico in povsod isti problem. Ko sem razlagal unmu bebcu na uni strani isto, mi je reku da bo dal zadevo v reševanje... Ne pa da mi bo naslednji dan poslal kartico novo...
Sedaj je procedura taka, da moram to kartico poslati po pošti v preverbo in nato bodo šalabajzerji poslali kartico nazaj. Preusmeritev pa itak očitno ne znajo narest...
Še enkrat telfonov je pr bajti ko blata, vendar bob ne omogoče več kartic in dve leti ni blo nobenga problema, dokler nisem klical na help desk...
In zdej vem zakaj so pocen. Se strinjam da sem fuknen k sem na bobu.
Žolc pa samo zato, ker od faking 14h tupim eno in isto in še zdaj niti preusmeritev niso uspel narest, kaj šele da bi rekl dobiš kartico jutri po pošti.
Minimalne zahteve imam, očitno je to za BOB preveč. Niso na ravni niti izi mobila. Kaj šele da bi preko spleta naredu lahko preusmeritev (moj.bob)
KATASTROFA
Priznam film mi je poču... kot ovca na drugi strani nabija eno in isto in nič ne pove oz vsak drgač in ji ti govoriš, kaj sploh omogočajo!!!
Faking ne vejo niti to, da lahko če geslo poveš preusmeritev nardijo... NITI TEGA NE!
Pomoje bi blo bolje če bi opica bla na drugi strani bi vsaj prihranil živce...