Novi DMV

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Za sad in mogoče še koga, ki nepozorno bere, še enkrat moje razmišljanje:
- kdor sedaj vozi na slovaške ali češke tablice (pač odvisno v kateri družbi se giblje in išče "pomoč") nima potrebe uvažat v SLO, če pa že, bo plačal (ali pa sploh ne) DDV v državi trenutne registracije (ker če še ne veste, se tam "službena vozila" vozijo brez DDV) na "zjahan" avto vreden malo. Tukaj bo plačal DMV kot pač bo. Vse skupaj ga mora prit ceneje kot "najem" lastnega vozila na SK, CZ, BIH,...
- kdor bo kupoval novo premijo bo poizkušal plačati tisti DDV, ki bo nižji (konkretno sedaj nemški), DMV bo kot bo.
- komur se že sedaj fučka in/ali mu gre to v strošek, se mu bo "fučkalo" tudi naprej.

Torej teorija, da bo Slovenija z znižanjem DMV za luksuzna vozila iz tega naslova dobila veliko več DDV in DMV kot sedaj, ko ga dobi malo, je po mojem povsem zgrešena. Konec koncev, koliko pa je sploh "nakupni domet" Slovencev letno po novih premijah?

BTW: s sadom prav za prav isto piševa, le slabo bereva en drugega.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.460
9.154
113
Mi lahko prosim odgovoriš na tole vprašanje: koliko vozil na tuje tablice si videl v Sloveniji pred uvedbo DMVja?
Hvala.

PS: Se bereva čez 5 let, pa bova videla, kdo je bil bližje :).
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
O kaki uvedbi DMV ti govoriš? DMV je od julija 1999, vmes se je 2010 spremenil, pa zraven dobil ZUJFov davek na luksuz. Danes smo novembra 2020.

V Mariboru se v tem trenutku vozil kakih 10 relativno mladih "super" premij (torej 100.000+€ na cesto pri nas) s Slovaškimi tablicami in kakih 10 (prej manj) relativno starejših na Slovenske tablice. In to je to. Ne vem kaj bi zdaj rad vedel oz. dokazal? O št. teh vozil v LJ se ne izrekam.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.427
858
113
Mi lahko prosim odgovoriš na tole vprašanje: koliko vozil na tuje tablice si videl v Sloveniji pred uvedbo DMVja?
Hvala.

PS: Se bereva čez 5 let, pa bova videla, kdo je bil bližje :).
samo teh z registrsko "SIG" je kar nekaj, ki jih srečuješ.
sigurno 20-40 komadov. Avti ranga 120 tEUR+
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
O kaki uvedbi DMV ti govoriš? DMV je od julija 1999, vmes se je 2010 spremenil, pa zraven dobil ZUJFov davek na luksuz. Danes smo novembra 2020.

V Mariboru se v tem trenutku vozil kakih 10 relativno mladih "super" premij (torej 100.000+€ na cesto pri nas) s Slovaškimi tablicami in kakih 10 (prej manj) relativno starejših na Slovenske tablice. In to je to. Ne vem kaj bi zdaj rad vedel oz. dokazal? O št. teh vozil v LJ se ne izrekam.

Slovaške/nemške tablice je takih avtov vsaj par sto samo v Lj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.148
4.590
113
Toliko razburjenja :D
Najprej morajo ta zakon sprejeti ... Bomo videli, če bo to res uspelo pravočasno spraviti skozi procedure.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

masevc

Guru
2. sep 2007
3.427
858
113
razburjen je samo en, ostali pač spremljamo
Avto ki ga jaz gledam za uvoz, se bo malenkost pocenil
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.167
8.949
113
vse kar je bilo novo in AMG (na to sem bil pač bolj pozoren) recimo je bilo slovakaj ali DE...kar je seveda logično, razlike na ceniku so med 50 in 100k€... pa če se greš še ostalo kreativo so razlike še večje...
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.396
482
83
::1/128
poznamo že ta sajt :)

btw... a nima na petardah SIG tablice autobroker?
Ja večina (če ne vsi oziroma 99%, ki so pri nas) je verjetno njihovih oziroma preko njih, ker imajo tam nemško "lizing/rent-a-car" firmo. Nekaj je prav njihovih, ki jih lahko nejameš, menda pa gre (tudi) tako da najdeš avto v Nemčiji, oni ga (s tvojim denarjem ali celo crypto) kupijo (za potrebe dajanja v najem brez DDV in seveda z nemškim DMV po nemški ceni, ki je že tako nekoliko nižja oziroma imaš več izbire tudi tistih starih par mesecev/testnih/salonskih), ti ga potem "najemaš", ko se ga naveličaš, pa ga prodajo in ti najdejo drugega ali pa vrnejo preostali znesek. Od teh naša država sedaj ni pobrala praktično nič, ne DDV, ne DMV, še registracijo in zavarovanje so plačali v Nemčiji. Ko je moral na pol leta čez mejo, pa po možnosti še servis tam. Verjetno se je tudi marsikatera kazen (do katerih pri teh beštijah hitro pride) izgubila ali pa vsaj pik ni nihče pokasiral. Potem so tu seveda še vsi slovaški, češki, belgijski, itd., pa tudi čisto običajne tuje firme, ki se jim je bolj splačalo službena vozila kupit v tujini kot v slovenski podružnici.

Je pa malo več komplikacij, ker nečloma ne bi smel bit s takšnim avtom več kot 6m pri nas (verjetno v kosu), morajo potem vsake toliko čez mejo pa dokazovat da ni bil ves čas v slo.... Zdaj ko je bila kaka orng beštija na ta način skoraj pol cenejša kot nakup pri nas, vrjamem, da je bil interes za to večji, kot v primeru da bo sprejet nov DMV. Še vedno je potem razlika v DDV, ampak vprašanje če bo še dovolj privlačno (verjetno računajo na to da ne bo), glede na to da tak avto načeloma nikoli ni tvoj in da se moraš po možnosti ukvarjat z davčno, ki te lahko jaha za tistih 6m, itd..

Pa tudi pri kakšnem novem, ki se je že sedaj kupil pri nas, se bo vrjetno izbrala močnejša motorizacija (z dražjo registracijo, zavarovanjem, večjo porabo, itd.), ki je bil zdaj nenormalno dražja, čeprav v neto ceni ni bilo takšne razlike.

vse kar je bilo novo in AMG (na to sem bil pač bolj pozoren) recimo je bilo slovakaj ali DE...kar je seveda logično, razlike na ceniku so med 50 in 100k€... pa če se greš še ostalo kreativo so razlike še večje...
Po mojem sem do sedaj na slo tablicah videl edino kakšnega od Akrapoviča pa Špana, ostalo pa več ali manj tako kot praviš....
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Ja večina (če ne vsi oziroma 99%, ki so pri nas) je verjetno njihovih oziroma preko njih, ker imajo tam nemško "lizing/rent-a-car" firmo. Nekaj je prav njihovih, ki jih lahko nejameš, menda pa gre (tudi) tako da najdeš avto v Nemčiji, oni ga (s tvojim denarjem ali celo crypto) kupijo (za potrebe dajanja v najem brez DDV in seveda z nemškim DMV po nemški ceni, ki je že tako nekoliko nižja oziroma imaš več izbire tudi tistih starih par mesecev/testnih/salonskih), ti ga potem "najemaš", ko se ga naveličaš, pa ga prodajo in ti najdejo drugega ali pa vrnejo preostali znesek. Od teh naša država sedaj ni pobrala praktično nič, ne DDV, ne DMV, še registracijo in zavarovanje so plačali v Nemčiji. Ko je moral na pol leta čez mejo, pa po možnosti še servis tam. Verjetno se je tudi marsikatera kazen (do katerih pri teh beštijah hitro pride) izgubila ali pa vsaj pik ni nihče pokasiral. Potem so tu seveda še vsi slovaški, češki, belgijski, itd., pa tudi čisto običajne tuje firme, ki se jim je bolj splačalo službena vozila kupit v tujini kot v slovenski podružnici.

Je pa malo več komplikacij, ker nečloma ne bi smel bit s takšnim avtom več kot 6m pri nas (verjetno v kosu), morajo potem vsake toliko čez mejo pa dokazovat da ni bil ves čas v slo.... Zdaj ko je bila kaka orng beštija na ta način skoraj pol cenejša kot nakup pri nas, vrjamem, da je bil interes za to večji, kot v primeru da bo sprejet nov DMV. Še vedno je potem razlika v DDV, ampak vprašanje če bo še dovolj privlačno (verjetno računajo na to da ne bo), glede na to da tak avto načeloma nikoli ni tvoj in da se moraš po možnosti ukvarjat z davčno, ki te lahko jaha za tistih 6m, itd..

Pa tudi pri kakšnem novem, ki se je že sedaj kupil pri nas, se bo vrjetno izbrala močnejša motorizacija (z dražjo registracijo, zavarovanjem, večjo porabo, itd.), ki je bil zdaj nenormalno dražja, čeprav v neto ceni ni bilo takšne razlike.


Po mojem sem do sedaj na slo tablicah videl edino kakšnega od Akrapoviča pa Špana, ostalo pa več ali manj tako kot praviš....
Se absolutno strinjam, le nemci nimajo DMV imajo pa letni luksuz štojer, ki ga tudi tebi pokasirajo če si avto sam pripelješ dol z njihovimi začasnimi tablicami. Mislim, da sem predlani dal nekih 30€ za eno mesečne tablice.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Pač za avte, ki sem jih jaz gledal je osnovna cena v nemčiji pri 110k pri nas pa 157k... pa potem je seveda ves davek na vso dodatno opremo. Kolega je želel vzet SUVja od Maserattija, na slovaške tablice nekje 70k na slovenske nekje 140. Pa saj folk ni neumen, raje za isti dnar še enga za ženo vzamem.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
So se kar imeli taki avti na tujih tablicah ali pa so celo ostali v tujini, saj imajo večji tudi "vikende" tam. To je bil res višek socialističnega debilizma. Furaš firmo, rizkiraš, delaš ko zmešan, ko si pa želiš nekaj privoščit te pa drkajo birokrati in politiki na vseh koncih in krajih.

Vsi bi bili na boljšem, ko bi z razumnimi davki in zakonodajo uspeli sem privabit razne bogataše, da bi trošili pri nas. Samo enostavno mora bit in pregledno za denar, ki ga tukaj se pa infrastruktura financira, ki jo vsi uporabljamo oz. nam daje konkurenčno prednost.

Glede na to kakšen je "novi" DMV ga bi lahko tudi ukinili, se ni vredno drkat s tem. Kot sem že omenil večkrat malice zastonj v šoli brez birokracije ali pa polno, da pobereš nekaj drobiža, ker ostalo zapraviš za "režijo", ker mora zad stati informacijski sistem, polno zaposlenih in še razne pijavke.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe in McGiver

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.167
8.949
113
10000 nezaposljivim moraš dat nekaj delat, potem pa pač davke pobirajo pa obračajo ta denar. Dejansko gre za socializem. V današnji kao informacijski dobi bi lahko FURS fura en "super računalnik " pa ekipa administratorjev. Fakt.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.396
482
83
::1/128
Pač za avte, ki sem jih jaz gledal je osnovna cena v nemčiji pri 110k pri nas pa 157k... pa potem je seveda ves davek na vso dodatno opremo. Kolega je želel vzet SUVja od Maserattija, na slovaške tablice nekje 70k na slovenske nekje 140. Pa saj folk ni neumen, raje za isti dnar še enga za ženo vzamem.
Točno to, zgrešena logika že od začetka. Za parkrat dražji avto so želeli pri nas namesto parkat več davka (sorazmerno s ceno pač) pobrati 100x več davka, na koncu od njih niso dobili nič oziroma v zelo malem procentu. Zdaj so šli malo v drugo skrajnost kar se DMVja tiče, ampak bomo videli, mogoče bo vsaj nekaj pametnega iz tega.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Problem davkov je Lafferjeva krivulja. Skratka nabijanje davkov ne prinaša nujno višje davčne prihodke. Zato je uporaba linearne matematike pri davkih jeba. Vsi pričakujejo izpad, na dolgi rok pa znamo pobrat še več davkov.
Točno to, zgrešena logika že od začetka. Za parkrat dražji avto so želeli pri nas namesto parkat več davka (sorazmerno s ceno pač) pobrati 100x več davka, na koncu od njih niso dobili nič oziroma v zelo malem procentu. Zdaj so šli malo v drugo skrajnost kar se DMVja tiče, ampak bomo videli, mogoče bo vsaj nekaj pametnega iz tega.


 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.396
482
83
::1/128
Če bi vsi pričakovali samo izpad, sploh ne bi bilo tega predloga, tako pa so morda le dojeli, da dosedanja rešitev pač ni najbolj smiselna ravno zaradi tega, o čemer smo govorili zgoraj.