Novi BMW 5

jezek

Guru
24. jul 2008
3.200
1.344
113
Jaz pa. Ko niva izgubi oprijem pod enim kolesom na eni aksi je za to akso game over. Ko nogice zabingljajo diagonalno je game over over. Bimer bo plezal z enim kolesom dalje. Poglej malo jutub kaj npr x3 dela konkurenci na poligonu.
 
  • Haha
Reactions: jonny77 in sajkek

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.503
1.051
113
Titograd
Nivi dejansko manjka nekaj moči, sicer to gre ulala, avto narejen za izven cest, pleže po skalovju kot koza. Sicer je na youtubu primerjava z bmw-jem x5, ki ga 80 konjska niva gladko naščije. Ko bmw počepne v sipini Niva šele začne dobro plezati.

Obstajajo boljši od Nive, ampak BMW to ni.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.277
2.667
113
Nivi dejansko manjka nekaj moči, sicer to gre ulala, avto narejen za izven cest, pleže po skalovju kot koza. Sicer je na youtubu primerjava z bmw-jem x5, ki ga 80 konjska niva gladko naščije. Ko bmw počepne v sipini Niva šele začne dobro plezati.

Obstajajo boljši od Nive, ampak BMW to ni.
Nivi manjka predvsem šasija, da bi bila to za kar jo večina nostalgikov smatra. In seveda krepko boljšo zaščito proti rjavenju in varnost samega vozila.
Če pa so to nepomembne stvari, se (so?) dobile nove za mali denar.
 

B81

22. jul 2007
36.304
10.121
113
Nivi dejansko manjka nekaj moči, sicer to gre ulala, avto narejen za izven cest, pleže po skalovju kot koza. Sicer je na youtubu primerjava z bmw-jem x5, ki ga 80 konjska niva gladko naščije. Ko bmw počepne v sipini Niva šele začne dobro plezati.

Obstajajo boljši od Nive, ampak BMW to ni.
Je.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.200
1.344
113
Ne, nivi manjkajo špere. Defenderji istega letnika niso bili nic bolj kvalitetni, pa jih se vedno cel svet obcuduje. Niva je bila pac pri nas hit, za jugosirotinju. In ko je prisel prvi zahodni konkurent (vitara) je pac imiđ se še ojacal...ker je bila pac boljsa od vitare...
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.577
6.375
113
Nivi manjka predvsem šasija, da bi bila to za kar jo večina nostalgikov smatra. In seveda krepko boljšo zaščito proti rjavenju in varnost samega vozila.
Če pa so to nepomembne stvari, se (so?) dobile nove za mali denar.
Poleg šasije manjkajo špere še kje drugje kot na sredini
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.200
1.344
113
Šasija ne manjka, danes je nima vec prakticno noben. Kaj bi sploh bila prednost sasije?
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.577
6.375
113
Ne vem, bolj je togo vseskupaj? Čeprav bi pa zvijanjie nivi precej koristilo, če je kakšno kolo v luftu.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.200
1.344
113
Nivo sem imel 4 leta. Samo šraufanje, neudobje in goltanje bencina. Vsakih 1000km sem lezal pod njo z mazalico, po voznji po vodi pa seveda takoj naslednji dan. Zadeva je rjavela isto kot jugo. Za mlada leta je bila fora, ni pa to resen avto. To da so jo imeli jugo gasilci in elekraši ne pomeni nic.
Poleg tega 50cm wading depth ne pomeni nic, ker notranjost plava, 22cm ground clerance pa tudi ni nekaj. Nonstop smo tolkli ob skale z maticami in podlozkami prednjih rok, obcasno tudi z zadnjim diferencialom. Se tako pederski danasnji suv ima morda 2cm manji clearance, ampak je vsaj trebuh raven in ne zahaklas nikjer...
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko in sajkek

jezek

Guru
24. jul 2008
3.200
1.344
113
Ima pa vsaj dizajn. Za moje pojme je oblika in velikost izjemno posrecena in je niva se danes najlepsi terenec (ajde, takoj za novim Broncom).
 
  • Haha
Reactions: B81

jezek

Guru
24. jul 2008
3.200
1.344
113
Lepo se je vozila po makadamu. Ampak nekje do max 70 na uro, potem zacelo odnasat rit in si jo tezko ujel. Narebrenega materiala ni najbolje prenasala (sem zacasno zivel v Rakovem Skocjanu) in se dnevno vozil v LJ z njo. Kar nevarno. Se v "lepsem" spominu mi je ostala dogodivscina s poti na Krvavec po nocnem snezenju. Kljub solidnim gumam (neka Sava za suve takrat - Triglav al kaj je blo - dezen kot prvi eskimo) me je potegnilo v jarek (bolj bankina) saj zadeva nima nobene smerne stabilnosti. Med tem ko sva se s kolegom ene 2 uri (ročno) vitlala ven, je mimo trikrat mirno in brez jebe pičil en dedek v Saxoju (1.0 seveda)....