Ja, saj pri toyoti je podobno. Imaš prikazano kdaj je bila neka storitev opravljena. Nimaš pa podatka kdaj je bilo vnešeno.
Vsaj tako je bilo cca 6 let nazaj.
Samo saj veš...
- dokler imaš samo datum opravljene storitve, je lahko bil vnos narejen kadarkoli pa tega ne boš vedel. Ker sami verjetno tega ne pregledujejo in je audit trail bolj kot ne sam sebi namen v takem primeru. Če pa že kaj ugotovijo pa ne verjamem, da te bodo klicali kot stranko. Ali pa tudi... v vsakem primeru so možnosti, da se odkrije zloraba minimalne.
- Če imaš na izpisku oboje - torej datum opravljene storitve in datum vnosa, je OK, dokler se jemlje serverski čas (recimo, da uporabnik v avtohiši nima do tja dostopa, da bi vrtel čas in datum), česa pa kot običajna stranka ne veš in ne moreš preveriti
- vprašanje je tudi če in kdo lahko spreminja zgodovino dogodkov. Lahko da se le-ta beleži v .txt file, ki je klasično hranjen na lokalnem disku in se dela sinhronizacija na server na nekaj ur ali celo dni.. morda pa res lahko zapise popravlja le admin dirketno v bazi (kar je majhen rizik, da lih tebe zajebe pri tvojem avtu.. če sploh gre kar koli popravljat)...
Skratka tukaj je toliko enih ČE-jev, da se hitro najde prostor za potencialno zlorabo. Pa ne glede na znamko vozila, se razume.