Novi A3

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Mercedes že v osnovi z novimi modeli štarta na trg z nižjimi cenami.
Vsaj zadnji dve leti je tako.
Merceds C coupe B klasa in novi A. To je vse ceneje od konurence.
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Mercedes že v osnovi z novimi modeli štarta na trg z nižjimi cenami.
Vsaj zadnji dve leti je tako.
Merceds C coupe B klasa in novi A. To je vse ceneje od konurence.

Res je. V De sta največja rivala Audi in BMW. MB je imel vedno najbolj zveste kupce. Očitno pa želji si odtrgat še del pogače. Kako bodo pa njihovi tradicionalni kupci to preživeli, bo pa pokazal čas
wink-1.gif
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Verjetno želijo biti "cenejši" od konkurence v nižjih klasah. Kar je seveda dobro za kupce.
Audi in BMW ne bosta smela vztrajati na 30k€ za soldno opremljen A3 in BMW 1.

Od E klase dalje razlika v ceni ni tako pomembna, ljudje, ki kupujejo avte tega ranfga imajo denar.
In tam sigurno ne bodo šli pod ceno A6 in BMW 5.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.038
11.158
113
prodajo (številko) začneš krepit v nižjem rangu, tu bo borba za številke...
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Da dokončam moje razglabljanje..., vzrok, zakaj so šli dol s cenami, je verjetno tudi sodelovanje z Renaultom. Skupni razvoj platform, motorjev..., za nižje klase vozil = nižanje stroškov.
 

ergo

Fizikalc
3. sep 2007
1.030
39
48
To pa je škoda, da ni mogoče dobiti 1,6 dizla s6 prestavami!
Kako pa to, da je pri vw to možno (pasat)?

Jah nič, pol pa po mečko. Itak je lepša!
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Zakaj takšna škoda? 1.6 TDI z 5 stopenjskim menjalnikom se zahvaljujoč dolgi 5 prestavi čisto super pelje po AC.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Petice so šle v izvoz? Aja, to je pa nekaj novega.

Nazaj v DE so šle samo enke in trojke na katerih je pisalo "UŽITEK".

PS: Meni je vseeno koliko kdo pokaže številk na koncu leta (to so številke za uvoznika in tovarno), važna je profitabilnost posameznega dilerja.
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Petice so šle v izvoz? Aja, to je pa nekaj novega.

Nazaj v DE so šle samo enke in trojke na katerih je pisalo "UŽITEK".

PS: Meni je vseeno koliko kdo pokaže številk na koncu leta (to so številke za uvoznika in tovarno), važna je profitabilnost posameznega dilerja.

Sam si začel z tem... se pa popolnoma strinjam z zadnjim napisanim. Nekateri si kar ne morejo zapomnit da ne bodo preživeli. Lep primer bo po moji oceni manjši trgovci kakšnih Renaultov, Citroenov ipd... razen če kljub vsem mega popustom, ki so večji kot pri Q7 še vedno dovolj ostane za trgovca... mogoče se pa motim
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Izvoza nisem omenjal nikjer.

Ma ni samo problem drugih dilerjev, opažam tudi pri BMW, da se nekateri slačijo po nepotrebnem.
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Realno koliko pa se sploh še proda novih A4 in BMW 3 slovenskim kupcem? Kjer se gibljem težko rečem, da se zadnje čase videl kakšnega, da bi res zgledal nov, tudi avto.net malo spremljam ponudbo, pa se nič kaj ne dogaja. Kakšno novo Q5 ali pa A6 se še vidi, kaj drugega pa res ne.
 

hgard

Guru
22. jul 2007
4.096
590
113
Ja, Q5 je kar precej novih



Pri uvozu pa prevladuje BMW 3, samo to so starejši letniki
smile-1.gif


 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
Realno koliko pa se sploh še proda novih A4 in BMW 3 slovenskim kupcem? Kjer se gibljem težko rečem, da se zadnje čase videl kakšnega, da bi res zgledal nov, tudi avto.net malo spremljam ponudbo, pa se nič kaj ne dogaja. Kakšno novo Q5 ali pa A6 se še vidi, kaj drugega pa res ne.

Trojka se dobro prodaja, tudi z novo se je dobro začelo. Mislim, da tudi A4 gre dobro v promet.

Trojko bo čez palec prodanih cirka 300 na leto. Po moje nekje podobna številka za A4.