Nove zapore na SLO AC, kaj je že reku minister...

matt

yeeeehaaaaw
20. jul 2007
866
0
16
ne Ultrin, oni drugi....

Danes sem se peljal na relaciji LJ- Izola-LJ. Za dol, je bila zaradi gorečega avtomobila v tunelu Kastelec, AC zaprta. Smo se cijazili čez Kozino itd... Za nazaj sem stal pred Ravbarkomando, na LJ južni obvoznici pa me je spet kap, ko sem stal na razcepu LJ zahod-LJ jug. Cesta je od Viča do izvoza center spet na pol zaprta. V kontra smeri je tudi vse stalo.

Vsako leto isto sranje na istih odsekih. Gradbišče pri Šmarju Sap so komaj "spucali", sedaj je na vrsti južna obvoznica. Ali se res celo leto ne morem normalno pripeljat v LJ. Jutri "kajlo fašejo" še Primorci.

Ali ima kdo predvolilni posnetek Vlačiča o tem, da bodo zapore med poletno sezono "samo preko njega mrtvog" in da se bo delalo 24/7? Da ne bo komu prometni stožec iz nosa zrasel.....

LPM;
 
Nazadnje urejeno:

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.332
301
83
39
Ljubljana
Vlačič ga je učer pil v Alayi v Portorožu
hysterical-1.gif
 

tayfun

Pripravnik
2. jun 2009
102
0
16
Dobra...

Ampak se še ima sploh smisel ob te zadeve obregnit, vedno eno in isto...
Pri nas je pač tako, ker se baje z grajenjem ne da zaslužit je pač potrebno služit s popravili...
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik MaverickT pravi:
nene.... Z grajenjem se da lepo zaslužit, s popravljanjem pa obogatet
evil.gif

In to znajo 3 veliki pri nas. No bolj natančno 1 zna, 2 sta pa njegova podizvajalca
cheer.gif
. Je pa to kar se dela pri nas sramota. V nemčiji se pelješ mimo grwadbišča na avtocesti ob 2 ponoči, pa tako svetlo in gužva na gradbišču pri nas se pelješ 2 popoldan, na gradbišču pa mogoče eden, pa še ta ne dela kaj pomembnega.
 

Mark

Pripravnik
17. avg 2007
850
5
18
ksz. moglo bi bit 11 delavcev, baje pa ni bilo nobenega oz. eden. Brez besed
bonk.gif


Ves potreben material bi morali že imeti pred začetkom dela, ne pa da razkopljejo, potem pa čakajo na robo. Za nagrado pa si vodilni še kar naprej izplačujejo nagrade!
 

tayfun

Pripravnik
2. jun 2009
102
0
16
Včasih, ko še je moj dedek bil tehnični dir. ene večjih gradbenih firm so stremeli k temu, da je asfalt držal 30 let, pol so pa razni laboratoriji in asfaltne baze šle ''zu grund'' zaradi raznih odločitev nekompetentnih ljudi, ki so prišli na visoka delovna mesta...

Zelo malo jih namreč ima znanstvene naslove gradbene ali prometne smeri... o stroki pa vejo vse, potem pa uporabljajo 15 let staro tehnologijo gradnje...
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik Mark pravi:
ksz. moglo bi bit 11 delavcev, baje pa ni bilo nobenega oz. eden. Brez besed
bonk.gif


Ves potreben material bi morali že imeti pred začetkom dela, ne pa da razkopljejo, potem pa čakajo na robo. Za nagrado pa si vodilni še kar naprej izplačujejo nagrade!

To o količini delavcev so že enkrat imeli debato a končnih rezultatov do danes ni bilo. To je pri nas tipično in ljudi ne moreš spremenit. Tako daleč so nas pripeljali samo lakomnost ljudi in želja po neverjtnih zaslužkih na lahek način
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik tayfun pravi:
Včasih, ko še je moj dedek bil tehnični dir. ene večjih gradbenih firm so stremeli k temu, da je asfalt držal 30 let, pol so pa razni laboratoriji in asfaltne baze šle ''zu grund'' zaradi raznih odločitev nekompetentnih ljudi, ki so prišli na visoka delovna mesta...

Zelo malo jih namreč ima znanstvene naslove gradbene ali prometne smeri... o stroki pa vejo vse, potem pa uporabljajo 15 let staro tehnologijo gradnje...

Stari ti sploh ne razumeš biznisa.
Sedaj se dela tako, da asfalt zdrži še kak teden čez garancijski rok, ki je relativno kratek in to je to. Da se potem faše pogodbo za obnovo in novo preplastitev.
evil.gif


Ogo
 

tayfun

Pripravnik
2. jun 2009
102
0
16
Hiearhija zaslužkarjev v gradbeništvu poteka od vrha pa do samega dna, pustimo neodvisne projektante in vodje oddelkov, direktorje, itd.

Vedno se bo našel nekdo, ki bo vodil še dodaten projekt na račun suprastrukture firme, vedno se bojo našli delavci, ki bodo skopali kakšen jarek popoldan za 50€, vedno se bo našel 1 albanec, ki jih bo pripeljal še 5 in se dogovoril, da bo prejemal denar za vseh 6, potem pa ostalim razdelil 50% plače,... Na žalost je v gradbeništvu preveč nepoštenosti, nadzor pa je tako ali tako skoraj nemogoč...
Zaradi takih zadev se potem dodajajo aneksi k pogodbam, ker se to pa ono ni dalo. Nalašč zavlačevanja, vgradnja slabših materialov in zavestni misengineering.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
in zakon bi moral bit tak, da nikoli ne bi smelo popravljati podjetje, ki je tisto, kar se popravlja gradilo! Najbolj, če bi popravljalo tuje podjetje. Če so naši tako uspešni v svetu verjetno tam dovolj delajo in ne rabijo goljufat še doma.
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Vezivo v asfaltu=bitumen.

Kdo proizvajalcem (asfaltnim bazam) lifra bitumen? Petrol.

Kakšen bitumen priskrbijo? To v Petrolu najbolje vedo.

Zakaj Petrol ne kupuje kvalitetnejšega bitumna? Ga ne more, ker ga že Avstrijci prej pokupijo, oboji pač kupujejo od istega dobavitelja (Agip&co). Kle velja sistem, kdo da več, s tem ste pa itak vsi skregani!

Jasno?
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Pozabil si tudi zapore na gorenjski AC, pri viaduktu Tržiska bistrica, od petka popoldan pa do danes zvečer je gradbišče samevalo, pa čeprav je minister Vlačič obljubljal da se bodo dela uzvajala vse dneve 24 ur/dan. Resnica na terenu je močno drugačna...
10.gif
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Namesto, da bi še malo pogledat kako gradbišča samevajo brez delavcev...
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Na viaduktu Tržiška Bistrica so v četrtek vbetonirali novo dilatacijo. Ali ti pričakuješ, da bojo viadukt odprli že tedaj, ko je beton še svež? Pa da še delavci zraven stojijo ta čas ko beton veže?

Moralisti, ki nimate pojma, buzz off. Pojdite svinčnike šilit, or what so ever....
 

tayfun

Pripravnik
2. jun 2009
102
0
16
To je vse lepo in prav kar si napisal, samo dvomim, da vsi nabavljajo od Petrola in tako posredno od Agipa. Dobaviteljev je v Evropi več in da Petrol ne bi dopuščal nakupa bitumna pri drugih dobaviteljih se mi zdi malo tak...

Zelo lepo se služi z asfaltiranjem, namesto 5 cm samo narediš 2,5 ali pa 3 cm prevleko, zaračunaš pa 5. Te zadeve se opažajo potem, ko pride do gradbenih posegov na asfaltu.
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Petrol je EDINI dobavitelj bitumna v SLO. Edini je, ki ima vse certifikate za junk robo, ki jo lifra. Imej to na znanju.

Za to, kar pa ti omenjaš (debeline obrabnih slojev) so pa odgovorne osebe, ki se jim pravi 'nadzorniki'. Tu ni izvajalec ničesar kriv, konec koncev mora nadzorni podpisat in 'odgovarja' za opravljena dela. Nadzornega najame DARS ali DDC ali DRSC ali... dejstvo je pa, da mnogokrat nadzorni rabijo še par 100+m^2 asfalta za privat projekte. In kle se potem vse zmenijo. Posla enostavno več ne dobiš, če nadzornemu ne šenkaš par 100 kubikov betona, par 100 kvadratov asfalta, še posebej pa cenijo brezplačno sposojo opažev. Upam, da boste počasi začel dojemat.
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
No tega nisem vedel. Pa ni samo Tržiška bistrica problematična...tudi naprej proti tunelu nikjer nobenega. Skratka pretegnejo se na teh odsekih ravno ne.
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.043
1.260
113
42
Lahko je vam govort. Raj vidm da so zapore kot pa da delavci delajo in se matrajo 24/7 medtem ka mi spimo in ležimo pred TVjem
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
roka roko umije in to je to, potem pa se ščitijo. Saj to je pa itak znano glede korupcije eni znajo zelo strokovno roko stisnit preverjeno
evil.gif