Nova Toyota Yaris 2020

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.083
113
Dieselgate je po vsej verjetnosti bil sproduciran ravno s strani nemških industrijskih lobijev. To sem potiho in tudi na glas mislil in razlagal že takrat, sedaj ko gledaš na kazalnike trga pa je to še bolj očitno. Tisti ki je bil najbolj krvi za afero (VAG) je od 2015 največ profitiral.

2015 (diesegate afera) je bila toyota največji proizvajalec vozil na svetu, 2016 je izgubila primat in prehitel jo je VAG (pa mislim da vmes tudi GM in potem renault-nissan). Danes je VAG še vedno največji na svetu.

Skratka povej kako je toyoti diesegate prišel prav?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Pa si ti pogledal kaj dobičke teh delniških družb morda market cap ali marže na prodano enoto?

Ocenjevati na podlagi prodanih kosov je samo ena izmed metrik, v vseh ostalih je VW po dieslegatu potegnil kratko.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.442
2.393
113
Pomurje
Po besedah razvojnika v Mercedesu je diselgate sproducirala Toyota. Na Toyoto so besni kot pes.
Je pa priznal, da so spali z razvojem dizla in da so si sami krivi, da je prišlo do tega.

Da pa Utiševalec pravi, da je kdorkoli prišel zmagovalec iz Diselgata se močno moti. Stoški razvoja čistega dizla so katastrofa za proizvajalce.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.083
113
Pa si ti pogledal kaj dobičke teh delniških družb morda market cap ali marže na prodano enoto?

Ocenjevati na podlagi prodanih kosov je samo ena izmed metrik, v vseh ostalih je VW po dieslegatu potegnil kratko.


Tudi po dobičku je VW grupa trenutno na prvem mestu, pred toyoto. Raste pa VW grupi od 2015 precej hitreje kot je dotedaj, medtem ko pri toyotu je stagniralo in ima šele sedaj malo več rasti.

Kaj bo naslednje vprašanje? Koliko je povprečna plača delavca pri toyoti ali pa pri VAG grupi?!
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.083
113
Po besedah razvojnika v Mercedesu je diselgate sproducirala Toyota. Na Toyoto so besni kot pes.
Je pa priznal, da so spali z razvojem dizla in da so si sami krivi, da je prišlo do tega.

Da pa Utiševalec pravi, da je kdorkoli prišel zmagovalec iz Diselgata se močno moti. Stoški razvoja čistega dizla so katastrofa za proizvajalce.

Mercedes (daimler grupa) pobira rekordne dobičke, precej na račun kitajskega trga ... kjer je toyota zaspala. Predvsem na račun kitajcev je toyota izgubila prvo mesto proizvajalca na svetu.

Izkupiček dieselgateja je da se je trend z dizlov obrnil na druge tehnologije. Ko se trg preusmerja se lahko spremenijo tudi razmerja moči, kdor določa oz. pozna smer bo izšel ven zmagovalec in to ni bila toyota ampak povečini EU znamke (ne samo VAG).
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.083
5.656
113
Nekaj se premika...čeprav to za 1x za US of A
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Tudi po dobičku je VW grupa trenutno na prvem mestu, pred toyoto. Raste pa VW grupi od 2015 precej hitreje kot je dotedaj, medtem ko pri toyotu je stagniralo in ima šele sedaj malo več rasti.

Kaj bo naslednje vprašanje? Koliko je povprečna plača delavca pri toyoti ali pa pri VAG grupi?!

Kot prvo, je razlika med tem zakaj je nekdo največji - predvsem v tem kako šteje svoja vozila. In VAG grupa dela to spet malo po svoje... beri članek: https://svetkapitala.delo.si/trendi/kdo-je-najvecji-volkswagen-ali-toyota-126760

Kot drugo, VAG grupa je po neto dobičku krepko ZA toyoto. Naslednjič malo preveri in ne piši na pamet.
Toyota 16,4b eur, VAG grupa 11,8b .
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Nekaj se premika...čeprav to za 1x za US of A
Tako garancijo imamo v EU že več let, s tem da ni omejena s številom prevoženih km. V UK sem zasledil celo 15 let.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Mercedes (daimler grupa) pobira rekordne dobičke, precej na račun kitajskega trga ... kjer je toyota zaspala. Predvsem na račun kitajcev je toyota izgubila prvo mesto proizvajalca na svetu.

Izkupiček dieselgateja je da se je trend z dizlov obrnil na druge tehnologije. Ko se trg preusmerja se lahko spremenijo tudi razmerja moči, kdor določa oz. pozna smer bo izšel ven zmagovalec in to ni bila toyota ampak povečini EU znamke (ne samo VAG).
Teli dobički in revenue so dejansko zelo blizu, ker tale VAG ima kot kaže cel kup povezanih družb in ne moreš enostavno videti rezultate ene d.d. imajo v svojem PR napisano: Sales revenue of EUR 235.8 billion in operating profit before special items of EUR 17.1 billion.
Toyota pa Sales revenue of EUR 250 billion operating profit EUR 20 billion.

Kakorkoli, nima smisla gledat preteklosti, napovedi so iz mojega vidika tako za VAG kot Toyota dokaj dobre. VAG je dobro zastavil MEB platformo, pa da vidimo kaj se bo iz tega izcimilo. Iz mojega vidika je še najbolj v kur*** FCA grupa, sledi Ford.
 

Dualis

Fizikalc
30. nov 2008
407
239
43
Z 2.0 hibridom v corolli je toyota šla kar precej izven meja okvirja zadržanega priusa, tu bi povlekel vzporednico z 2.2 d4d (milsim da 170-177 konjski) ki je bil navita verzija sicer preizkušenih motorjev. Stvar je izpadla katastrofalno, čeprav recimo osnovni motor niti ni katastrofa. Tako da če malo poznaš tehnologijo potem recimo bi ziheraš če že mora nekaj kupit pri toyoti (corolla) vzel 1.8 preizkušeno tehnologijo hibrida nikakor pa ne "navite" verzije.
Oh jej, ti pa si res pravi strokovnjak vidim, da res poznaš tehnologijo. Kot je že nekdo napisal potem bo 2,5 motor prvi crknil, ker je toliko navit ???
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.083
113
Oh jej, ti pa si res pravi strokovnjak vidim, da res poznaš tehnologijo. Kot je že nekdo napisal potem bo 2,5 motor prvi crknil, ker je toliko navit ???

2.5 (A25A) ni nič posebno navit sploh ne v hibridni verziji, je pa tehnološko zelo napreden motor ki ima en kup senzorike in nekonvencionalnih rešitev vgrajenih. Recimo že hladilni sistem ni več klasičen ampak je zunanji z ločeno vodno pumpo in ventili za hlajenje oz. ogrevanje. 2.0 motor (M20A) je pa nadgradnja tega motorja s še malo več tehnološkimi dodatki.

Pri 2.5 se že poroča o določenih težavah, je pa na trgu komaj dve leti tako da težko kaj pametujemo. S stališča enostavnosti je tole daleč od enostavnega oz. konvencionalnega motorja, tako da so tudi težave lahko daleč od konvencionalnih.

Tudi nisem nikjer trdil da je motor zanič, sem samo trdil da je tako različen od vsega obstoječega da ga "ziheraški" kupec ki kupuje zanesljivo tehnologijo nebi smel nikoli kupit.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Danes je VAG še vedno največji na svetu.

Toyota je od VAG groupe konkretno vecja zadeva. Ze ce se gleda samo Toyora motor company ki si lasti le Daihatsu. V ostalem je to cista Toyota. Imas pa Toyota Group s vsemi svojimi industriskimi priseski (Denso, aichi zelezarne, Jtekt) ki je konglomerat nedosegljiv za celo nemsko industrijo.

Druga stvar je prikaz prodaje kjer VAG konkretno prilagaja, sicer pa izvzami iz VAG grupe samo VW-AUDI pa primerjaj. Za priblizno realno sliko.

Glede na aktualne trende je prihodnost v hibridih (si ga ne lastim), kar dokazuje tudi sama industrija. Vsi so zaceli loviti prav Toyoto, nekateri celo "na silo" z popolno elektrifikacijo, ki je verjeno narava trenutno ne zmore kompenzirat. Celo od "nezanesljive" toyote bi kupovali hibridne sklope. BMW-toyota deal. Trenutno vec kot 80% hibridnega trga po svetu pokriva ravno Toyota.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Dualis

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.083
113
Ali lahko navedeš o katerih težavah konkretno se poroča.

Hvala.

V USA v camrijih je zabijalo bate, cela serija vozil je bila vpoklicana. Javlja se tudi že povečana poraba olja oz. pač tiste župce, ki ji namesto olja v sodobnih toyotah.

Ne vem pa kaj bi rad da ti še javim, konkretni motorji so na trgu 2-3 leta komaj, niso ravno pogosta izbira tako da neke velike referenčne skupine niti ni. Zaenkrat največja skupina vozil s tem motorjem je USA Camry (nehibridna verzija); je pa tudi res da hibridi imajo še malo drugačno zasnovo oz. prilagojeno delovanje in 1:1 ne moreš preslikat stvari. Stara 2.5 verzija ki je bila recimo v prejšnjem ravu4 je čisto drug motor (čisti atkinson) in s tem ter tistim 2.0 v corollah nima veliko skupnega.

Skratka v EU razmerah noben ne more govorit o zanesljivosti ali nezanesljivosti, ker enostavno teh motorjev oz. vozil s temi motorji ni veliko pa še tista ki so so nova. Trenutno bo tako najbrž 2.0 verzija v corolah postavila sploh prvi benchmark kjer se bo dalo govorit ali je motor (oz. cel hibridni sklop) ok ali pa ni.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Novi 2.5 motor je zunaj dve leti (Camry), vem da je to malo ampak kolikor sem sam prečesal net sem zasledil samo to zgodbo o prevelikih batih, kar pa nima popolnoma nobene veze s samo zasnovo motorja ampak za napako pri sami proizvodnji bata (Aisin):

Joj, pa več kot 1700 vozil je to, od prodanih preko 600.000, jao, kakšen fail. Čez čas se bo seveda pokazalo da je številka dupla in bodo spet bombastični članki kako je Toyota zanič, pa bo to še vedno manj kot 1% prodanih vozil.

A sem še kaj spregledal glede tega motorja, razen seveda teorije, kako je narejen in kaj v teoriji lahko gre vse narobe?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Dualis

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.711
1.060
113
Sej ti pravm, jst ti bom povedal. Drgac pa tolk kot nas dizelatorji zastrupljajo smo lahko samo tiho. Pa propaganda gor, dol. In pa, kaj ti tocno vozis, vidim da si hud strokovnjak. Ce se prav spomnem, sva ze imela solanje ko si bil ves pameten glede hibridov.

In ja, hibridni sklop je valda ok, ce se folk ze po 10+ let vozi brez kakih hudih felerjev. Koje gluposti serjes...

P.S. - to je za unga visje...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Dualis

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.083
113
Dizel je valjda ok, golf 2 vozijo še danes in veselo kadijo, to pomeni da so tudi trenutni TDI odlični in zanesljivi. Tako nekako je primerjat HSD priusa prve/druge generacije (čisti atkinson) s sistemom in motorji o katerih sedaj govorimo. Mogoče pa samo toyota znalci ne poznate bistvenih tehničnih lastnosti svojih vozil in pa razlik med njimi.

Sicer pa brezveze debatirat, da je čisto nov motor nezanesljiv. Sem ne morem dokazat niti ni to moj namen, enako pa jota fani ne morete dokazat da je nov motor in cel sitsem okoli njega zanesljiv enako kot prvi HSDji. Sam na podlagi tehničnih parametrov mislim da zanesljivost niti približno ne bo enaka ampak bo slabša, lahko pa da so pri toyoti uspeli bolj kompleksen motor naredit bolj zanesljiv, večjo sistemsko moč brez vpliva na trdoživost motorja spravit preko 1/4 manjšega/lažjega "menjalnika", malce večjo baterijo sparit na precej močenjše elektromotorje brez vpliva na degradacijo, ....
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.711
1.060
113
Bomo vidl. Je pa smesno, men se zdi da se vsi ostali cist prevec obremenjujete. Furajte dizle dokler lahko, z ostalim ne prevec cas zgublat. Nima smisla... strom prihaja :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Dualis