Hibridi bodo imeli najkrajši življenski cikel.
Enkrat vam bo že kapnilo....
kot ti hrano pripeljejo z diezlskim tovornjakom, ali pa Iphonez ladjo iz chine, je pa OK. Hinavščina da večje ni.
Koliko bo vodilna se bo še videlo pri teh novih hibridih.
Ker ta sloves ni čisto nič pomagal kupcem 2.2 dizlov ali pa nič ne pomaga kupcem nekaterih bencinarjev, ki zelo radi žlampajo olje.
[/QUOTEd-]
2.2 dizel D-Cat še kar laufa. Pa je ta bolj zajeban od 2.2. 350kkm in samo vztrajnik se je menjal pri 335kkm.
1.8 bencinar 180kkm filter, olje in svečke. To je vse kar je bilo menjano.
Problem je bil 2002 do 2005 in so vsem motorje pozamenjali.
Povej kaj več, imel sem Priusa 10 let starega, nič mu ni falilo, dobil sem pošteno ceno ko sem pa prodal.
A je to ok (hibridizacija kot mainstrem) ali ne ne vem, se pa zna zgodit da so se japonci tudi s temi hibridi v koleno. Povsem možno je da zanesljivosti priusa ne bo več v teh novejših variacijah ker so bile na trg poslane pod prisilo (isto se je dogajalo z d4d ko so lovili nemške smrdljivce, menjave motorjev kar po vrsti pod garancijo in splošna nezanesljivost skoraj celega d4d segmenta motorjev). Bo pač čas in trg pokazal ali imajo prav ali so delali samo na kratek rok.
...vzporednico z 2.2 d4d (milsim da 170-177 konjski) ki je bil navita verzija sicer preizkušenih motorjev. Stvar je izpadla katastrofalno, čeprav recimo osnovni motor niti ni katastrofa. Tako da če malo poznaš tehnologijo potem recimo bi ziheraš če že mora nekaj kupit pri toyoti (corolla) vzel 1.8 preizkušeno tehnologijo hibrida nikakor pa ne "navite" verzije.