Ja in? Delež crossoverjev krpko raste. Trg torej ni prenasičen z njimi.Lahi so že v recesiji, Švabje so se pa za las izognili kot berem. In ko Nemčija kihne je povsod gripa, pri nas pa še tifus in kolera.
Kar pa je lahko posledica tudi tega, da industrija oži krog dobaviteljev ...Zadnjič je bilo v Pravi ideji: proizvajalec delov za avtomobilsko industrijo: lani so naročila že padala, letos je zmanjševanje še občutno večje.
Recesije imho najverjetneje še ne bo v teh naslednjih par letih (morda čez 3+) tako, da jaz nebi računal na nek padec cen zgolj iz tega naslova v tako bližnji prihodnosti.
Sanje od SJTV1 pa so letele na prenasičenost trga, ki v bistvu tudi po mojem mnenju še ni prenasičen s crossoverji.
Ja in? Delež crossoverjev krpko raste. Trg torej ni prenasičen z njimi.
Matey ne biti tako preprican.. ves kej delam in v Nemciji je bila fajn kriza v Nov in Dec,.. ce pa zraven se dodam Kitasjko in Brexit (v Uk je automobilska industrija ogromno % pod 2018, j mislim da ja ravno prejsni teden Jaguar odpustil cel kup ljudi.. Getrag zmanjsal proizvodnjo) itd...
Zna priti kriza prej kot si mislimo...
Težko rečeš posiljevanje, če to hočejo kupci. V bistvu še kričancev nočejo meti, bi imeli prav SUVe. Saj je vseeno, kakšen je avto, samo da se mu tako reče.Saj noben ne govori, da se v recesiji ne bo prodalo čisto nič.
Govorimo o tem, da ko bo trg zasičen, če bo recesija, pa še toliko bolj, da bo treba talat popuste, oz. zniževat cene, da se bodo reči prodale.
Sedaj se lepo vidi, da so zadnjih par let samo navijali cene.
In na crossover segmentu zasičenje bo, tudi brez recesije. In ko bo en začel talat popuste, bodo tudi drugi.
Sploh zadnje leto ni več na spregled novih normalnih avtov. Samo neko posiljevanje s crossoverji.