Nova octavia vs. insignia vs. mondeo

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.920
113
Insignia in Mondeo sta rang Passata (se najbolje ve)

Octavia pa rang golfa (zadek ni merilo daje avto eno klaso više)
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mamomu pravi:
Dušan : 9,9 z pando?? Ej, kaj vi na avtomagazinu delate z avti??
Nič. Vozim se popolnoma normalno in po omejitvah. Ne vrtim avta do omejevalnika, ne štartam na polno ... Pa potovalni računalnik pravi 9,9 ...
In da res ne počnemo nič posebnega, dokazuje dejstvo, da mi je pred časom Auris 1,6 popil enako kot domača Corolla 1,4 (dobrih osem, naša testna poraba je bila pa 7,1).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sole pravi:
meni je Panda, brez 4 X 4 pila 5.5 max 6 pa je nisem šparal z enakim motorjem
se 4x4 pozna.
In da ne bo izpadlo čudno: ne le da tale panda pije kot zmešana, tudi nikamor ne gre - končna je 136 (izmerjenih z merilno napravo) namesto tovarniških 145 ...
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Panda 1.2 je že v FWD izvedbi bolj kot ne nepremičnina, 4x4 je le še dodatna obremenitev, tudi aerodinamike nima ravno najboljše.
Pri octaviji je plus pri porabi ta, da ima haldex sklopko za 4x4, oziroma da se skoraj ves čas voziš s pogonom na sprednjih kolesih.
Me pa nekaj zanima; kakšna se ti zdi razlika med naprimer audijem A4 quattro, kateri ima stalni 4-kolesni pogon in Octavio, katera ima haldex sklopko? Je razlika na snegu zelo opazna?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Ja, razlika med Quattrom in 4motionom (haldex, enako kot pri škodi) je, ampak samo, če se hočeš peljat hitreje (toliko, da avto začne zdrsavat), sicer je ne boš zaznal ... Pa haldex je pri reakcijah (in prehodih med po in prekrmajrjenjem) nežnejši oz praktično razen če tega ne počneš namerno, ne prekrmari ... Pa če se hočeš izkpoat iz kakega snega/leda, zna biti haldex slabši
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Sem naletel na Auto-motor und Sport veliki test karavanov dizlov tega razreda (22/2009), lahko se potrudim skenirat če ti kaj pomaga, je pa takole po točkah:

1. Audi A4 Avant 2.0TDIe 462
2. VW Passat Variant 2.0TDI 461
3. BMW 320d Touring 453
4. Ford Mondeo Turnier 2.2TDCi 452 (Sehr Gut do tle)
5. Renault Laguna Grandtour GT 446
6. Toyota Avensis Combi D-CAT 433 (Gut)
7. Opel Insignia Sport Tourer 2.0 DCTI 430
8. Seat Exeo ST 170 TDI 419
9. Citroen C5 HDI 170 Tourer 416
10. Mazda 6 Sport Kombi 2.2 MZR-CD 412 (Befriedigend)

Mondeo je po njihovem velik, udoben, prepričljive vozne lastnosti, zici spredaj in zadaj (to je verjetno dost odvisno od opreme), bremza vredu, edino dizl motor ni glih neki posebnga... Insignia jih ne prepriča znotraj, ni prostorna, velik knofov, vozne lastnosti vredu, xenonke pohvalijo, razočara pa motor...
 

DrM007

700. registrirani uporabnik
1. sep 2007
2.450
1
38
43
Krain
Hm... sicer karavana ne bi vzel, ampak vseeno hvala za podatke, verjetno je večina podatkov primerljivih tudi za limuzino.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.954
6.847
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik mamomu pravi:
Dušan : 9,9 z pando?? Ej, kaj vi na avtomagazinu delate z avti??
Nič. Vozim se popolnoma normalno in po omejitvah. Ne vrtim avta do omejevalnika, ne štartam na polno ... Pa potovalni računalnik pravi 9,9 ...
In da res ne počnemo nič posebnega, dokazuje dejstvo, da mi je pred časom Auris 1,6 popil enako kot domača Corolla 1,4 (dobrih osem, naša testna poraba je bila pa 7,1).
NA dva testna avta obesijo strošek goriva še enega privat avta
wink-1.gif

Če je to realna poraba, in jo dobijo tudi drugi enaki avti potem
bonk.gif


Kake pol litra več porabi kolegu 10 let star A6 karavan 2,4 Q. Pa ima precej kratkih voženj (3km)

edit: spritmonitor na 16 straneh uporabnikov nima nobenega uporabnika z 9,9 litra porabe.
Zato predlagam da preden napišete to porabo v test, se zapeljete na servis in naj vam avto malo pod prste vzamejo.

razen če delate te km samo pod smučišču (kor schumi in bari v reklami), ampak kot vem si ti pisal drugačne vožnje.
 
Nazadnje urejeno:

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Na spiritmonitor.de je samo ena nova Panda 1.2 4x4 z 8.5 porabe, verjetno pa ne veš kakšen režim vožnje ima.
smirk-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik mamomu pravi:
Dušan : 9,9 z pando?? Ej, kaj vi na avtomagazinu delate z avti??
Nič. Vozim se popolnoma normalno in po omejitvah. Ne vrtim avta do omejevalnika, ne štartam na polno ... Pa potovalni računalnik pravi 9,9 ...
In da res ne počnemo nič posebnega, dokazuje dejstvo, da mi je pred časom Auris 1,6 popil enako kot domača Corolla 1,4 (dobrih osem, naša testna poraba je bila pa 7,1).
NA dva testna avta obesijo strošek goriva še enega privat avta
wink-1.gif
Ne se hecat, to je stvar, pri kateri pri nas ni milosti. Za liter bencina ostaneš brez službe - ker hitreje kot s tem si pri uvoznikih z ničemer ne uničiš poslovnega odnosa.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:

edit: spritmonitor na 16 straneh uporabnikov nima nobenega uporabnika z 9,9 litra porabe.
Zato predlagam da preden napišete to porabo v test, se zapeljete na servis in naj vam avto malo pod prste vzamejo.

Bomo, a po testu. Takega so dali na test (vsak testni avto naj bi bil popolnoma izpraven) in tako porabo bomo objavili. Pogledali bodo potem, in če bo kak kiks, bo to objavljeno pod "napake na testu".

PS: sicer pa je zdaj že padlo na 9,8 ... Mogoče bo naslednji tank že 9,7
evil.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Kaj pa je treba znat, Mejduš? Sedeš pa pelješ po omejitvah. tako, da je najbolj kamot in izgubiš najmanj časa. Avto je temu tudi namenjen.
In ne, ne tiščimo na polno - je pa res, da se tudi ne trudimo šparat. Bistvo avta je, da se čim hitreje (seveda znotraj nekih družbenih norm) in čim bolj udobno (za voznika in za potnike) pripelješ od ene do druge točke, če v tem še uživaš, je to še dodaten plus.
Tole pando, recimo, ne vem če sem v dobrem tednu (razen na meritvah) 2x zavrtel čez 4.000 rpm (omejevalnik je na 6.500), razen na AC, ker je menjalnik tako kratek, da je za 130 treba dobrih 5 jurjev ... Pa se po AC nisem plejal dlje kot do Vrhnike ali Voklega.
Skratka: testnih avtov ne vozim popolnoma nič drugače od svojega lastnega (za zanimivost: moj lastni ima malenkost višjo porabo kot jo je imel praktično enak testni). Ker če bi, potem stvar ne bi imela smisla ...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.742
113
Izgleda potem vsi na Sprintmonitorju delajo kolone za sabo, da nobenmu ne uspe take porabe spravit skupaj. Z nekom je nekaj narobe, pa dvomimi, da je z x ljudmi, kateri objavljajo podatke na sprintmonitorju.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Preberi si zgoraj, na spiritmonitor.de je ena (1) panda 4x4 z 8.5 porabe, po eni pa nemoreš nič sklepat, ker neveš kakšen režim vožnje ima.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
In ta ima med drugim max porabo 1 tanka dobrih 13, pa cel kup porab med 9,5 in 10 litri ...
Vse ostale niso 4x4 ... In to je velika razlika, nam so navadne testne pande pile med 4,5 in 5,5 povprečja (kar je celo manj kot povprečje na spritmonitorju, kjer je povprečje 6,5).
Prejšnja testna panda 4x4 je imela testno porabo 8,5, ampak je šla precej bolje (hitreje do 100 od tovarniških in končna enaka tovarniški), tale gre pa precej slabše in ima večjo porabo. Me prav zanima, kaj bodo rekli na servisu po koncu testa ...
 
Nazadnje urejeno:

pediater

UDBA
18. jul 2007
11.892
0
36
43
malo OFF:

Poleg "humuolegacije" je postala zabavna še ena beseda - spritmonitor.
grin1.gif


Al je sprintmonitor al je spiritmonitor,...
cheer.gif
 

GFors

Pripravnik
12. okt 2007
406
0
16
Obišči stran
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik mamomu pravi:
Dušan : 9,9 z pando?? Ej, kaj vi na avtomagazinu delate z avti??
Nič. Vozim se popolnoma normalno in po omejitvah. Ne vrtim avta do omejevalnika, ne štartam na polno ... Pa potovalni računalnik pravi 9,9 ...
In da res ne počnemo nič posebnega, dokazuje dejstvo, da mi je pred časom Auris 1,6 popil enako kot domača Corolla 1,4 (dobrih osem, naša testna poraba je bila pa 7,1).

Takšnega odgovora pa tudi sam nisem pričakoval. Ko preberem vaš test in vidim porabo si mislim, da pač stestirate avte do limita, na čemur se odraža tudi poraba. Nato pa od vaših meritev odštejem kakšnih 10%, da si predstavljam porabo ob vsakdanji vožnji.

Primer:

http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/?n=1516
vaše meritve:
najmanjše povprečje: 9,4
največje povprečje: 15,1
skupno testno povprečje: 10,3

Meni več kot 9 še ni pil, pa gre za kombinirano vožnjo mesto/obvoznica, v teh mrzlih dneh, večinoma s klimo, dinamična vožnja.

Nato pa enak motor, isti testni voznik:
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/?n=1505
najmanjše povprečje: 7,2
največje povprečje: 13,0
skupno testno povprečje: 9,2

confused-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Hmmm ...
Takole na pamet je bila pri petvratni nižja temperatura (se kar pozna), imela je 10% širše gume (se kar pozna), nekaj je normalnih odstopanj v vožnji med testnimi avti, pa si na teh 10% razlike med porabama.
Dinamično vožnjo pa si vsak predstavlja po svoje ... Pa ne glede hitrosti ali škripanja z gumami, ampak za primer: spelješ na zeleni, veš, da se boš moral pri naslednjem semaforju spet ustavit, vmes je omejitev 70. Večina voznikov spleje še počasneje kot ponavadi in polahko pospešujejo in se vlečejo do naslednjega semaforja. Jaz speljem normalno, normalno potegnem (redko vrtim motor čez 2/3 razpoložljivih vrtljajev in zelo redko imam pelal za plin pritisnjen do konca - v tem tempu prometa za to pač ni potrebe) do 70, normalno peljem 70 in normalno z zavorami ustavim pred naslednji semaforjem. 10 sekund zatem se zraven mene ustavijo tiste počasnele in na zeleni spet speljemo skupaj ... Ugibam, da imajo nižjo porabo, ampak meni se je bolj udobno peljat tako, kot vozim jaz.