danes sem končno preživel dan z Mazdo3, G122 Plus Sound Safety Style. ko je bilo govora o cenah, priznam, da se mi je za Mazdo zdela precej draga, po današnjem dnevu lahko rečem, da je od vseh novih edina, ki zasluži to podražitev, ker je res prestop višje, občutek je res premium. super materiali, vse na svojem mestu, lepo zaokrožena, skoraj malo minimalistična celota. avto se pelje super, položaj za volanom super, ročica menjalnika natančna in s kratkimi hodi, skratka, voznikov avto, ga bo res užitek vozit. sam sem jo žal zapeljal samo po mestu in nekaj malega obvoznice, bi si želel še kakšno regionalko, a se žal ni izšlo, da še kak normalen ovinek odpeljem.
kar se tiče head up displaya, je dober, pregleden, všeč mi je bila povezava limiterja in bralca znakov, kjer si s pritiskom ene tipke zvišal/znižal hitrost, kar se mi je zdelo precej uporabno, nisem pa tega zasledil pri drugih prozivajalcih (ne govorim, da ostali tega nimajo, le prvič sem se srečal s tem in se mi zdi zelo uporabno). lep detajl je tudi, da blind spot kaže opozorila tudi v head up displayu, najprej sem sicer malo gledal, kaj so tisti neki krogci, potem, ko sem skapiral, pa ugotovil, da je zelo uporabna stvar.
radar sem uspel sprobati le nekaj malega na obvoznici in deluje, lepo je sledil vozila pred mano v opoldanski prometni situaciji, nisem pa uspel sprobati, kako deluje ob menjavah pasov (ali potegne takoj, ko daš smernik ali se obotavlja) ...
števec je zanimiv - je po večini digitalen, pričakoval sem kako funkcijo več, a na koncu ugotovil, da postreže z vsem tistim, kar potrebuješ. števec je pregleden, itak pa ob HUDu bolj gledaš le-tega, kot pa števec.
prtjlažnik me je dejansko pozitivno presenetil, glede na vse prebrano sem pričakoval precej manjšega.
dva hitra picajzljasta minusa:
- ogledala so postavljena precej blizu, pa je potrebno nekaj privajanja (ali pa sem jaz navajen iz Priusa da so nekje tam, pa tudi precej velika
)
- navigacija je precej komplicirana, sem se kar matral, da sem našel nek naslov