I
No, to je že kao premium klasa. Tukaj je normalno da kaj crkne. Pa ne mi rečt da imaš Jurja mesečno za avto, nimaš pa Jurja pa pol za servis adblua enkrat na tri leta.No, na A6kah to žal ni tako redka okvara.
Problemi nastanejo, ko dobiš račun 1.500 eur za popravilo adblue sistema.
Pri Fordu nisem zasledil da ne bi smel do vrha naliti.Velika večina težav vsaj pri BMW, jih izvira iz dejstva, da butli, ne preberejo navodil in natočijo Ad Blue do vrha cevi, kakor so naučeni za tekočino za stekla, potem se AD Blue ne meša, sol se usede na tla in težave postanejo realnost. Torej vedno nalijte, samo kolikor avto zahteva ali še bolje kak liter manj !
Drugače več ne gre saj ne dosega norm.a ni tko, da se lahko prodajajo le euro6 motorji, ti pa pac vsebujejo adblue, da sploh lahko se dosegajo eko standarde?
druge motorje verjetno drzava bolj obremeni s kaksni okoljskimi dajatvami in so posledicno predragi?
Najbrž ga sploh ni možno več registrirati.Drugače več ne gre saj ne dosega norm.
Rešitev je bencinski motor.