Nov Clio

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
LMM za VAG stane 100 eur. nov motor za Espace 2.2 pa 10000 eur. Opaziš razliko?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Seveda jo.
Servis na 15kkm namesto 30kkm (menjava olja je dovolj)? Pa LMM nikakor ni 100 EUR, povprečen uporabnik ga je menjal na servisu za 250 EUR minimalno?
Celo teorijo zarote ste naredili zaradi tistih 3 modelov, katerim je rasulo motor...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
1. Kebrov vidi mkar nekaj, prerjavenih pod kozolci. V prometu pa zelo zelo malo ali bolje nič.
2. 1.9 TDI so razvili iz 1.9D, to bi že lahko vedel, če si tak fan. Še pred tem pa so imeli 1.6 TD (55kW, katerega so vgrajevali v GII GTD in Audi 80 TD koncem osemdesetih let. Razvit iz prazgodovinskega 1.5 dizla in potem povrtanega na 1.6 v GII.
3. Prvi TDI je bil 2.5 litrski petvaljnik, razvit za Audi 100.
4. Se spomniš R5 GTD, 1.6 litrski dizel?

Vem, elektronika je hudič. Zato pa se VAG skupina ne upa vgrajevati sofisticirane elektronike v ljudske vozove... Šele v višjo klaso, ki pa je mimo potke imela prav toliko težav kot tema pogovora... Bobi že ve, saj ima dnevno opravka s Passati...

Pa za konec... Daj povej kakšno legendo VWja iz sedemdesetih in osemdesetih let? Edina ki se jo spomnim (pa da ni avto za rajo iz časa WWII) je Golf GTi.
Audi je imel svojo legendo pod imenom Quattro...

Pa ne jemljem osebno... Objektivnost vam pa vseeno ni vrlina...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Brez veze se nategovat. Že ptički na vejah čivkajo da Renault dCi motorji niso neka referenca za zanesljivost. Zadeve gredo celo tako daleč, da določeni slovenski prodajalci vozil po sistemu staro za novo ali staro za staro, ne odkupujejo avtov z dCi motorji. To pove vse. Preprosto preveč reklamacij in sranja je bilo, ker tudi kot prodajalci starih nosijo določene odgovornosti do kupcev.
Sicer pa je za Renault jasno že iz poslovnih rezultatov, da večino prihodkov in predvsem dobičkov ustvarjajo ne iz prodaje vozil, temveč iz prodaje rezervnih delov. Tudi garancija 4 leta in njen limit za današnje cajte bogih 80.000 km pove, da si sami ne zaupajo preveč. Še Toyota za svojo "beta test" hibridno tehnologijo daje 7 let ali 160.000 km garancije, pa da ne more en Renault na tehnologijo staro 100 let dat kaj spodobnega. Noče, ker že ve zakaj. Lonce drži vodu, dok majstori ne odu. A kad majstori odu, lonce, možeš da pustiš vodu. $$$ torej

Ogo
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Renault ima povsem enake turbine kot vsi ostali, tako da sranja s turbinami ni nič več kot pri drugih. Pač urbana legenda. Kar se pa mene tiče potrebe po turbo motorju v cliotu itak ni. Če je komu 1.6 premalo močan lahko še vedno kupi 200 konjskega RS-a.

Aha ni potrebe, da bi motor maj porabil, mel več navora, bi bil bolj prijazen do uporabnika, saj je tak avto precej "lažje" vozit. Čudn da pol čisto vsa konurenca že tlači notr take motorje.
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Ti pa pišeš očitno zelo na pamet oziroma kaj slišiš od drugih. Zakaj pa je potem v sloveniji prodano toliko renaultov. Če bi bili tako zanič kot ti praviš nebi nič prodali, ne novih in ne rabljenih
bonk.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Jaz samo prenašam dejstva. In to dejstvo okrog dCi motorjev je tudi mene fasciniralo. Še posebej ko mi človek pove, da odkupujejo vse živo, samo Renault dCi pa ne pipnejo. Če stranka hoče nov avto pri njih in ima rabljenega Renault dCI mu pač ponudijo kak popust pri novem in to je to, starega pa ne bodo vzeli noter, ker je bilo preveč reklamacij.
To okrog tega da ne bi nič prodali, je pa zgodbica za otroke. Še posebej v Sloveniji, kjer otroci padejo na poceni trik s popusti pri novih. Je pa pol jeba, ko se hočejo klumpa rešit, pa kupit kaj dobrega, pa za klump ne dobijo prav dosti, ker vsi že vedo, da gre za klump. Dvojna jeba.

Ogo
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
Citat:
Celo teorijo zarote ste naredili zaradi tistih 3 modelov, katerim je rasulo motor...

Misliš "model" kot Laguna, Espace, Vel Satis? Potem se strinjam.

Če pa misliš "model" kot lastnik, ki se kurči nad kvaliteto teh motorjev, potem moraš na konec stavka dodat še "...na servis". In servisov ima Renault precej.

Lahko pametuješ, da so intevali menjave olja predolgi, da se V6 pregreva... in da tehnično podkovani lastniki lahko zadevo rešijo na svoj način. So pa ljudje, ki avto uporabljajo, ne pa spijo z njim. Se pravi servis na X km oz na Y mesecev oz. ti avto itak sam pove, kdaj je potrebno na servis. In potem ti zariba mašina. Boš rekel, da so si sami krivi, ker so zaupali navodilom proizvajalca?

Eno temo o teh motorjih sem odprl par mesecev nazaj, ko je v Esapcu pri 130k km "zarožljalo" v mašini. In potem sem naredil še eno mini raziskavo kaj in kako. In ugotovil, da je Renault tule pogrnil na celi črti. In bog ne daj, da bi priznali napako.
10.gif
Pazi: v življenju (še) nisem vozil drugega kot Renaulta, se pravi sem kar nekako ljubitelj tega pleha. Ampak kar je preveč, je preveč.

B.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Sicer lažeš, ker ima renault za vse nove modele 150000km garancije (megane, laguna, espace). Sicer pa normalno, da daje toyota takšno garancijo za priusa, saj ga drugače ne bi nihče kupil. To je avto, ki ga rabljenega živ bog ne bo hotel. Že tako v Evropi prodajo bore malo toyot. Drugače pa čisto nabijanje tole z dci motorji. Vsaj z 1.5 in 2.0 dci motorji ni nobenih problemov. Toliko kot s kakšnim vw 2.0 tdijem že ne, ampak to seveda vejo samo mehaniki, razširja se pa tega ne okrog, ker je bogokletno. Pa baje toyota ravno tako veselo menja določene motorje. Prvič pa slišim, da se avta z dci motorjem ne da prodat. Kje si to izvedel? Pri toyoti? Verjetno je res ravno zato vsak drugi avto pri nas renault dci in ne toyota prius.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
pa ti ne pove to vse, brez nadaljnega razglabljanja, da z rezervnimi deli zaslužijo več kot z samimi avtomobili? pa da sami priznajo da so določeni modeli crap? eni si res zatiskate oči
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
ksz...

in tema, kako se vam zdi nov oz. prenovljen clio se spreobrne v "fight".... Beda. Vsak bo kupil tisto, kar mu ustreza in bo tudi sam nosil stroške. Pa naj bo to Renault, Toyota ali Bugatti.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
pa ti ne pove to vse, brez nadaljnega razglabljanja, da z rezervnimi deli zaslužijo več kot z samimi avtomobili? pa da sami priznajo da so določeni modeli crap? eni si res zatiskate oči

Pa saj v renaultovih finančnih izkazih nikjer ne piše, koliko zaslužijo z rezervnimi deli. Ogo si je tako kot vse ostalo tudi to preprosto izmislil.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
saj ni to danes na njegovem zelniku zraslo. to je znano že nekaj časa, pa ne iz alter foruma
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik franci pravi:
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Ogo si je tako kot vse ostalo tudi to preprosto izmislil.
Niti ne. To je bila (ene dve leti nazaj) uradna novica iz renoja.

Bravo, nekdo se še spominja tega. Renault se je celo hvalil s tem.
cheer.gif


Ogo
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Sicer lažeš, ker ima renault za vse nove modele 150000km garancije (megane, laguna, espace). Sicer pa normalno, da daje toyota takšno garancijo za priusa, saj ga drugače ne bi nihče kupil. To je avto, ki ga rabljenega živ bog ne bo hotel. Že tako v Evropi prodajo bore malo toyot. Drugače pa čisto nabijanje tole z dci motorji. Vsaj z 1.5 in 2.0 dci motorji ni nobenih problemov. Toliko kot s kakšnim vw 2.0 tdijem že ne, ampak to seveda vejo samo mehaniki, razširja se pa tega ne okrog, ker je bogokletno. Pa baje toyota ravno tako veselo menja določene motorje. Prvič pa slišim, da se avta z dci motorjem ne da prodat. Kje si to izvedel? Pri toyoti? Verjetno je res ravno zato vsak drugi avto pri nas renault dci in ne toyota prius.

No, saj bomo videli. Še posebej lastniki ta dražjih Renaultov z dCi motorji znajo biti zadovoljni s to podaljšano garancijo. Problem je le, da je spet le do treh let. Po tem pa spet tema tudi za tovarniške zajebe, nobenih vpoklicev, nič, samo račun stranki.
tongue-1.gif


Za mojega Priusa pa se ne boj. Vozijo na slovenskih cestah že tudi taki z preko 300.000 km, po svetu pa taki s preko 500.000 km. Sicer pa kak jack bi bil, če bi si nabavil avto, ki ga že vozi vsak.
grin1.gif


http://www.caradvice.com.au/14639/toyota-prius-the-taxi-champion/

Ogo
 
Nazadnje urejeno:

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
250 eur. proti 10000 eur. pa ni več toliko razlike? Ne vsega dobesedno jemat. In ja, raje servis na 15k kot pa predpisati predolg interval in potem ribato vsi po vrsti. Tako "priznana" firma si takšnega felerja ne bi smela privoščit.
 
Nazadnje urejeno: