Nov avto in vrednost čez 8 let

noker

Pacijent leta 2016
19. sep 2007
4.499
0
36
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
kupiš nemško sranje, avto kot avto, crkava vse isto kot pri drugih, še bolj oskubljen je za večji dnar kot drugi..

O ti grešnik nesrečni. Kaj govoriš? V nedeljo morš obvezno vsaj 100 EUR fajmoštru pustit....
evil.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Ja zato pa tako slaba prodaja.
smile-1.gif

To ne pomeni veliko. Poglej na primer jabolčne izdelke.

Pomeni da je cel svet butast z izjemo alter.si smetane ki točno ve kaj je precenjeno in kaj ni.
hysterical-1.gif
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Ne sovraži. So pa daleč precenjena kola. Pa tudi iz postov tukaj se čisto lepo da razbrati da je določeni ciljni skupini zelo pomemben faktor vrednost čez n let... Kot da avto kupujejo za to ker je dobra investicija ali kaj...
JAz kupim avto zaadi osebnih vzgibov in me ne zanima veliko vrednost čez 8 do 10 let. Mora gravitirat proti ničli ne pa tretjino novonabavne vrednosti.

Saj Renault tudi dejansko gravitira proti nuli. Zgoraj smo videli da stane nov Golfa dizel 21 jurjev. Za ta denar (in tudi primerljivo po prostornosti) se dobi pri Renaultu Laguno.

http://www.avto.net/_AVTO/ogla...Ci%20Expression

Za 8 let starega golfa smo videli da stane 6 jurjev ali več, lagune pa so pol manj:

http://www.avto.net/_AVTO/resu...mp;subBENZL=202

Ljudem očitno tile trije jurji vseeno nekaj pomenijo.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
To, da je VW, stane tisočaka. Da je še golf, navrže še tisočaka. Nemški - še tisočaka.
 

yahel

Fizikalc
23. jan 2013
3.539
61
48
sej ti dam v osnovi prav, ampak klinc ko pa pri tistem sranju od Citroena že po parih letih začne crkovati elektronika, podvozje je babje mehko, motor pa...ahhh.

Vsekakor raje vzamem (rabljen) avto, ki bo v petih letih manj izgubil, ne gre se mi pa zdaj za jurja.

Pa še ena stvar je...taka sranja od avta se tudi težje znebiš, ker ga nihče noče kupit pa še malo morje konkurenčnih ponudb. Če zdajle zapeljem svojega golfa pod lipco se bodo bosanci stepli zanj neglede na stanje.
 

Company

Pripravnik
7. okt 2007
787
6
18
Jaz sem eden od tistih, ki sem kupil VW po celi seriji Renaultov, Fiatov, Seatov in Peugeotov. Edini, ki mi je zatajil na cesti, je bil Fiat, kjer je odletela sklopka. Pri nobeni znamki do zdaj nisem imel za ta forum tipičnih napak (OK, na Peugeotu sem moral na dva meseca menjati žarnice), ravno tako ne pri zdajšnjem VW . Edini, ki mi je zatajil na cesti, je bil Fiat, kjer je odletela sklopka. Tale moj VW ima zdaj 130000 prevoženih (v petih letih), za popravila (ki zajemajo tudi menjavo žarnic) sem do zdaj potrošil 84 €. Za servise na pooblaščenem servisu plačujem med 140-160€, in to je vse. Groza me je, kakšne vse zgodbice berem tule na forumu, saj vsak trenutek čakam, da bo odletelo kaj zelo dragega. Ampak, je bilo pa fajn, ko sem dobil novega v roke, in na kraj pameti mi ni padlo, da bi razmišljal, koliko bom dobil za novega. Vozil ga bom, dokler mi ne bo kaj drugega padlo v oko...
LP!
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Citat:
Uporabnik yahel pravi:
sej ti dam v osnovi prav, ampak klinc ko pa pri tistem sranju od Citroena že po parih letih začne crkovati elektronika, podvozje je babje mehko, motor pa...ahhh.

Mi lahko opišeš kateri Citroeni in katere težave z elektroniko?
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik Company pravi:
. Edini, ki mi je zatajil na cesti, je bil Fiat, kjer je odletela sklopka.
LP!

no tole se ne zgodi tako cez noc in si si cisto sam kriv. nas sta pa ravno bmw in vw pustila na cesti. Prvemu je hladilnik vode pocil, holzwagnu je enkat ketna sla, drugic pa cinspula. v bistvu si samo s fiatom upam na kaksno dolgo pot.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik Company pravi:
Jaz sem eden od tistih, ki sem kupil VW po celi seriji Renaultov, Fiatov, Seatov in Peugeotov. Edini, ki mi je zatajil na cesti, je bil Fiat, kjer je odletela sklopka. Pri nobeni znamki do zdaj nisem imel za ta forum tipičnih napak (OK, na Peugeotu sem moral na dva meseca menjati žarnice), ravno tako ne pri zdajšnjem VW . Edini, ki mi je zatajil na cesti, je bil Fiat, kjer je odletela sklopka. Tale moj VW ima zdaj 130000 prevoženih (v petih letih), za popravila (ki zajemajo tudi menjavo žarnic) sem do zdaj potrošil 84 €. Za servise na pooblaščenem servisu plačujem med 140-160€, in to je vse. Groza me je, kakšne vse zgodbice berem tule na forumu, saj vsak trenutek čakam, da bo odletelo kaj zelo dragega. Ampak, je bilo pa fajn, ko sem dobil novega v roke, in na kraj pameti mi ni padlo, da bi razmišljal, koliko bom dobil za novega. Vozil ga bom, dokler mi ne bo kaj drugega padlo v oko...
LP!

Z vsem spoštovanjem ampak, če nisi znal presoditi, da je sklopka za menjavo, verjetno nisi ravno na "ti" z avtomobili. Vseeno ti ne verjamem, da nisi v tem času menjal niti ploščic niti drugega potrošnega materiala, ki stane več kot je tvoj letni budget za vzdrževanje.
 

Company

Pripravnik
7. okt 2007
787
6
18
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Citat:
Uporabnik Company pravi:
Jaz sem eden od tistih, ki sem kupil VW po celi seriji Renaultov, Fiatov, Seatov in Peugeotov. Edini, ki mi je zatajil na cesti, je bil Fiat, kjer je odletela sklopka. Pri nobeni znamki do zdaj nisem imel za ta forum tipičnih napak (OK, na Peugeotu sem moral na dva meseca menjati žarnice), ravno tako ne pri zdajšnjem VW . Edini, ki mi je zatajil na cesti, je bil Fiat, kjer je odletela sklopka. Tale moj VW ima zdaj 130000 prevoženih (v petih letih), za popravila (ki zajemajo tudi menjavo žarnic) sem do zdaj potrošil 84 €. Za servise na pooblaščenem servisu plačujem med 140-160€, in to je vse. Groza me je, kakšne vse zgodbice berem tule na forumu, saj vsak trenutek čakam, da bo odletelo kaj zelo dragega. Ampak, je bilo pa fajn, ko sem dobil novega v roke, in na kraj pameti mi ni padlo, da bi razmišljal, koliko bom dobil za novega. Vozil ga bom, dokler mi ne bo kaj drugega padlo v oko...
LP!

Z vsem spoštovanjem ampak, če nisi znal presoditi, da je sklopka za menjavo, verjetno nisi ravno na "ti" z avtomobili. Vseeno ti ne verjamem, da nisi v tem času menjal niti ploščic niti drugega potrošnega materiala, ki stane več kot je tvoj letni budget za vzdrževanje.

Z vsem spoštovanjem, sklopka je odletela na avtocesti pri 24000 km, zamenjana v garanciji. Tako da, ne čvekat v tri krasne, saj nisem nikjer napisal, kakšna je bila sploh okvara. Vsi moji avti do zdaj so bili vzdrževani v terminih, kot je bilo predpisano s strani proizvajalca. Verjem, kar hočeš, očitno imam drugačen stil vožnje kot ti, da moraš pogosto menjavati ploščice in podobno. Res pa je, da kilometre nabiram predvsem na AC.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.516
843
113
Citat:
Uporabnik Gox pravi:
Mi lahko opišeš kateri Citroeni in katere težave z elektroniko?

Lahko jaz. Xsara Picasso.
Kupljen nov. Ko je naredil par 100 km, se je prižgala oranžna lučka. Čez nekaj časa sem le pogledal v navodila in tam je pisalo, panika! motor! vse narobe! na servis, če še gre. Pripeljem na servis, so rekli, "ah, ja, bomo računalnik resetiral" in so res nekaj resetiral.
Tista lučka se mimogrede prižiga in ugaša po nekem neugotovljenem vzorcu še 14 let kasneje.

Prvo poletje, pripeljem s tem avtom na Korčulo, naslednje jutro zavrtim ključ, mi reče "oil low". Avto star 1/2 leta. Ampak ker je bil hladen, sem šel fizično gledat nivo olja in ga je bilo več kot dovolj (jasno, avto je bil le samo 1/2 leta star). Ignoriral, brez posledic.

Da sem štiri leta in dva serviserja popravljal napako, ko je lepo vozil v klanec (Ljubelj, Trojane), potem pa 100 m po začetku spusta kao zakuhal (jasno da ni, je pa pisal STOP in tulil tako, da si ga res ustavil), je ločena zgodba, ki ni vezana (samo) na elektroniko.

Mimogrede, super avto, še ne menjam.