Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
No pa še prosta prodaja
http://mobisvet.si/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=309
Klikni 2 posta višje na podčrtano besedno zvezo "brez vezave"
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
No pa še prosta prodaja
http://mobisvet.si/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=309
Citat:
Uporabnik nepomembnez pravi:
Tile pametni telefoni bodo počasi tako veliki, da boš počasi moral imeti nekoga, ki ti ga bo pomagal nositi.
Aha, to je to, česar SiMobil nima, aneda. Mamujim.Citat:
Uporabnik Smrkc pravi:
Dve telefonski številki na eni sim-ki...
Citat:
Uporabnik Mare2 pravi:
Jest, ti si na drugi strani. Za vsako zavrnjeno garancijsko popravilo obstaja potencialna možnost, da bo oškodovanec pri tebi kubil nov aparat, saj dobro veš, da je v večini primerov popravilno ekonomsko neupravičeno. Torej je tvoje mnenje tu nerevantno. Lahko le natolcuješ.
Kar se goljufij tice... je tudi precej tistih, ki prinesejo zadevo v popravilo takih, ki bi radi zastonj prisli do popravila necesa, za kar so mogoce popolnoma sami krivi... Samo malo pobrskaj po raznoraznih forumih, pa bos videl, da ljudje to se celo napisejo na javnem forumu... kako jim je recimo telefon padel v stranisce... pa da bodo sli na servis in rekli, da je kar naenkrat sam od sebe crknilCitat:
Mi se tukaj pogovarjamo o tem, kako zaščititi potrošnika pred prodajo nekvalitetnih aparatov oz. pred neupravičeno zavrnitvijo garancijskega popravila.
Ali pa še več, saj gre morda v tem primeru tudi za poslovno goljufijo. Da ne bom citiral člene Kazenskega zakonika.
Citat:
Vidim, da si pa kar dobro argumentiral razloge (na pamet), kako vsakega drugega, ki pride na servis Teleray zavrnejo z izgovorom, to pa ne spada pod garancijo. Bi bilo treba ugotoviti, kaj žene serviserje Teleraya k takšnemu početju.
Čudno pa se mi zdi, da do Eriksoni doslej vsi delali.