Nizkocenovni avto

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Pozdravljeni!

Familija (par) kupuje drugi avto.

Tole so kandidati (OK, Cactus je dodan napol resno, ga še nismo videli ob blizu).

1. http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=9339822&show=1

Kako "stara" je tukaj platforma? Je motor OK? Avto se kupuje za 6+ let. Kako je z varnostjo?

2. http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=9346861&show=1

Kako je s tem motorjem? Je varčen? Poraba v mestu in na relacije? Je zasnova modernejša?

3. http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7325308&show=1

OK, tale je pač "večji" kot običajen C3. Še kakšna druga prednost?

4. http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=9232970&show=1

Meni je zanimiv, ga pa nisem še videl od blizu, predvsem me skrbi končna izdelava + poraba, ki je zagotovo višja kot pri prvih treh.

Skratka, še kakšen predlog? Cenovni razred mislim da vidite, predlogi "daj raje 14k" nekako ne pridejo v poštev
smile-1.gif
.

Avto je za starejši par, večinoma kratke razdalje do max 15km, mesečno kaka daljša tura cca. 250 km, to je pa to.

Zdaj je v uporabi Xsara Picasso 1.6, kjer pa poraba naravnost ubija
smile-1.gif
.

Hvala in LP,
PIC
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.339
4.918
113
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
No. 4.
zmaga.gif

467716-post_slo.gif


jaz bi tud 4ko od teh... vendar z višjo opremo
rolleyes-1.gif


znanca sta imela C3 Picasso, jamrala da je mel veliko porabo...
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik PIC pravi:
3. http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7325308&show=1

OK, tale je pač "večji" kot običajen C3. Še kakšna druga prednost?

Prijatelj ima takšnega, zaenkrat 100k prevoženih brez kakšne izredne okvare in tudi notranjost se še dobro drži (črički itd.). Meni se zdi kar kvalitetnejše izdelan (ciljam na notranjost in materijale) kot "navaden" C3. Ni pa šparovček.
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik PIC pravi:
3. http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7325308&show=1

OK, tale je pač "večji" kot običajen C3. Še kakšna druga prednost?

Prijatelj ima takšnega, zaenkrat 100k prevoženih brez kakšne izredne okvare in tudi notranjost se še dobro drži (črički itd.). Meni se zdi kar kvalitetnejše izdelan (ciljam na notranjost in materijale) kot "navaden" C3. Ni pa šparovček.

Super podatek, hvala. Glede na to, da je plan 6+ let lastništva, bistven podatek.

LP,
PIC
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Stric in teta ga imata... hmmm... 4 leta? Ni bil še na nobenem izrednem servisu, tudi nobene pritožbe nisem slišal iz njune strani, pa sta kar 'avanturista', torej marsikdaj gresta čez vikend na morje, v hribe itd.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Cactusa sem imel par dni kot nadomestni avto. Meni ni bil všeč. Kar ne pomeni ničesar.
Pelje se fino sicer, imel je pa neko pokalco od motorja - bencinar s tremi cilindri in tam okrog litra prostornine. Zadeva ni žrla pretirano, če ga nisem preveč priganjal. Za lagano vozakanje zadošča.
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Sem mislil predlagat C3 picasso, samo če je poraba velik faktor potem z njim ne bodo zadovoljni.

Lani sem kupil C3 picasso, 1.6Vti (120konjev), vozita oče in mama (upokojenca) Poraba je v zadnjih 15.000km kolikor se je prevozilo v enem letu 7,2L/100km mešanih voženj. Zna pa po mestu pit tudi okoli 8 L.
(občasno peljem prikolico in drva z njim, kar tudi malo poveča porabo)

Kupili smo ga pri 55.000km, sedaj je na 70.000km. Kakšnih napak nisem opazil, med servisnim intervalom je potrebo dolit kakšen liter olja. (motorji Vti porabijo tudi olje) (enako pri mojem 1.6Vti DS3)
Pravijo da je 1.6 boljša izbira od 1.4, saj zna 95 konjski Vti porabit več goriva, še posebej na avtocesti.

Drugače pa edini minus bi reku da je poraba, čeprav doma ne gledamo na to..pač voziš in tankaš... gre pa lepo, potegne tudi dobro.

Višje sedenje, lažji vstop in izstop. Meni je zelo všeč preglednost, velike šipe, ni mrtvega kota pri A stebričku, udoben, kratek zadaj raven, lahek za parkirat in s svojimi 4m primeren tudi za v mesto. Starši se v vsem tem strinjajo
smile-1.gif


Cactus je tudi zanimiv, vendar pri vožnji sem imel občutek utesnjenosti, manjša okna, nižja.

Elyseja nisem vozil, je pa vsekakor zanimiv, klasična limuzina, mogoče minus, če je potrebno kaj višjega pripeljat in ne gre v prtljažnik
smile-1.gif


Jaz bi reku naj probata C3 picassoja, potem pa Cactusa ... velika razlika v občutkih med vožnjo.
Drugače pa tudi C3 ni napačen. (ne poznam pa teh novih 3 cilindrskih bencincev)
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
1,2 82 konjev NA
1,2 110 konjev turbak

To dvoje obstaja
smile-1.gif
.

LP,
PIC
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Citat:
Uporabnik Gox pravi:
Sem mislil predlagat C3 picasso, samo če je poraba velik faktor potem z njim ne bodo zadovoljni.

Lani sem kupil C3 picasso, 1.6Vti (120konjev), vozita oče in mama (upokojenca) Poraba je v zadnjih 15.000km kolikor se je prevozilo v enem letu 7,2L/100km mešanih voženj. Zna pa po mestu pit tudi okoli 8 L.
(občasno peljem prikolico in drva z njim, kar tudi malo poveča porabo)

Kupili smo ga pri 55.000km, sedaj je na 70.000km. Kakšnih napak nisem opazil, med servisnim intervalom je potrebo dolit kakšen liter olja. (motorji Vti porabijo tudi olje) (enako pri mojem 1.6Vti DS3)
Pravijo da je 1.6 boljša izbira od 1.4, saj zna 95 konjski Vti porabit več goriva, še posebej na avtocesti.

Drugače pa edini minus bi reku da je poraba, čeprav doma ne gledamo na to..pač voziš in tankaš... gre pa lepo, potegne tudi dobro.

Višje sedenje, lažji vstop in izstop. Meni je zelo všeč preglednost, velike šipe, ni mrtvega kota pri A stebričku, udoben, kratek zadaj raven, lahek za parkirat in s svojimi 4m primeren tudi za v mesto. Starši se v vsem tem strinjajo
smile-1.gif


Cactus je tudi zanimiv, vendar pri vožnji sem imel občutek utesnjenosti, manjša okna, nižja.

Elyseja nisem vozil, je pa vsekakor zanimiv, klasična limuzina, mogoče minus, če je potrebno kaj višjega pripeljat in ne gre v prtljažnik
smile-1.gif


Jaz bi reku naj probata C3 picassoja, potem pa Cactusa ... velika razlika v občutkih med vožnjo.
Drugače pa tudi C3 ni napačen. (ne poznam pa teh novih 3 cilindrskih bencincev)

Super, hvala
smile-1.gif
. Gremo preizkusit ja.

LP,
PIC
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Nekaj bo na tem. Sem pogledal mestno porabo:

C3 Picasso 1,4 - 8,7l na 100km
Cactus 1,2 VTI - 5,6l na 100km
C3 1,2 VTI - 5,4l na 100km
C-Elysee - 4,8l na 100km

Jaz si bom od teh drznil raje priporočiti "navadnega" C3. Stane precej manj kot Cactus oziroma se dobi že dosti več opreme za isti denar (kamero, parktronic, panoramo), poleg tega je avto manjši in bolj primeren za dva. Pa še malo bolj klasičen je, saj bi znali imeti penzionerji probleme z komandami preko displeja in ostalimi novotarijami.

Znaga mi itak C-elysee, samo za tale določen primer morda ni najboljša izbira.
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Nekaj bo na tem. Sem pogledal mestno porabo:

C3 Picasso 1,4 - 8,7l na 100km
Cactus 1,2 VTI - 5,6l na 100km
C3 1,2 VTI - 5,4l na 100km
C-Elysee - 4,8l na 100km

Jaz si bom od teh drznil raje priporočiti "navadnega" C3. Stane precej manj kot Cactus oziroma se dobi že dosti več opreme za isti denar (kamero, parktronic, panoramo), poleg tega je avto manjši in bolj primeren za dva. Pa še malo bolj klasičen je, saj bi znali imeti penzionerji probleme z komandami preko displeja in ostalimi novotarijami.

Znaga mi itak C-elysee, samo za tale določen primer morda ni najboljša izbira.

Saj C-Elysee takole na hitro izpade "favorit". Me pa skrbi, ker mi deluje, da temelji na kakšni starejši platformi. Je tudi namenjen za "emerging markets", tako da me čudi, da je na voljo pri nas, ker je avto namenjen bolj za Afriko
smile-1.gif
.

LP,
PIC
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.296
1.921
113
Zdaj samo to...a nov avto se kupuje ker je obstoječi star ali zato ker preveč porabi?


Ker tudi če porabi 3 litre več od konkurence predlaganih (realno bo verjetno 2) na razdaljah, ki jih delata teh 12 do 14 jurjev za avto do smrti ne prineseta noter.

(ponavadi je tako da ima tak avto 6 let, ter 35 jurjev prevoženih...).
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik PIC pravi:
Saj C-Elysee takole na hitro izpade "favorit". Me pa skrbi, ker mi deluje, da temelji na kakšni starejši platformi. Je tudi namenjen za "emerging markets", tako da me čudi, da je na voljo pri nas, ker je avto namenjen bolj za Afriko
smile-1.gif
.

LP,
PIC

Se ti zdi, da smo toliko boljši od Afrike?
frown-1.gif
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik PIC pravi:
1,2 82 konjev NA
1,2 110 konjev turbak

To dvoje obstaja
smile-1.gif
.

LP,
PIC
Res je
redface-1.gif
. 1.2 NA je bil (Puretech in še neki). Hmmm, glede na težo (pod eno tono) in kao 60kw in 118Nm gre zelo slabo....
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.767
833
113
Z istim načinom vožnje poraba novejšega motorja ne bo tako drastično nižja, da bi upravičila dražji nakup novega avta. Npr. z avtom za 10k € v prvih letih izgubljaš najmanj 1.500 € na leto, pomisli koliko goriva je to.

Seveda je pa nov avto, nov avto in predstavlja luksuz in zanesljivost, ne pa ekonomske računice.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.244
6.783
113
Nisem zasledila - gre za starejši par ali ne? Če da, pozabi porabo pri c3 picasso. Tukaj bodo najbolj cenili, da se lahko malo višje usede in potem še lažje vstane.
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Zdaj samo to...a nov avto se kupuje ker je obstoječi star ali zato ker preveč porabi?


Ker tudi če porabi 3 litre več od konkurence predlaganih (realno bo verjetno 2) na razdaljah, ki jih delata teh 12 do 14 jurjev za avto do smrti ne prineseta noter.

(ponavadi je tako da ima tak avto 6 let, ter 35 jurjev prevoženih...).

Njun ima 60k km, je kot nov, ampak jaz sem ze obupal razlagat ekonomsko računico v vseh teh letih, tako da zdaj pomagam samo še toliko, da ne kupita neumnosti, kot je recimo bila Xsara Picasso
smile-1.gif
.

LP,
PIC