Niti BMW ne zna, mi ne znamo ...

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
KSz

Meni vseeno smesno zgleda da pride sef spijonirat, sicer je to dobra stvar a po drugi strani kaze kot da nimajo svojega strokovnjaka ali pa da jim toliko gori pod nogami da se je sam sef podvizal, ali je pa to pac navada, jest tega nisem pricakoval.

In kaj je narobe, če šef pride osebno prešnjofat? Bolje je imeti lastno izkušnjo kot pa da ti jo "dočara" zaposleni, tako vsaj veš o čem se gre. Ne vem kakšen šef je bil, lahko, da je bil razvojni, oblikovni, kaj ti ga jaz vem, ni pa nič narobe oz zaželjeno je, da se naredi pregled with boots on the ground.
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
Ja kaj prišel je na sejem pogledat tako kot vsak dober šef.
Mogoče imajo Hyundai označen kot resnega tekmeca in je (vsaj meni) čisto normalno da tudi glavni pregleda ter prešnofa.
Ne vem kako mate eni to v glavah da se vam to čudno zdi, meni je to nekaj nujnega ne samo normalnega. Tako za low-tier kot high-tier produkte.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
šef koncerna VAG

Zasluži si vse pohvale. Lahko je samo zavaravanje neprijatelja, lahko je pa da želi first hand feedback. Pravi šefe.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.613
2.425
113
Pomurje
Včeraj sem sedel v i40 za 34k€. Po tej ceni se pri nas nebo prodajal.
Kvaliteta izdelava in materialov je dobra. Prednja sedežža dobra, zadnja klop slaba in še z glavo sem v strehi.

Potem sem še pogledal Subaru Legacy. Tako razočaran že dolgo nisem stopil iz avta. Foter ima Legacy letnik 99, pa ima boljšo kvaliteto plastike na armaturi. Povsem trda plastika povsod. Pa PLASTIČEN volan za 30k€.
Forester je ista zgodba. Kljuka za odpiranje vrat je hujša kot na Fiat Pandi za 7k€. Pokop od avtov.

Šefe Wv pa se ne rabi bat, ker so cene primerljivih vzhodnih avtov na ceneh evropskih izdelkov.
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
za zadnjo serijo nisem čist ziher, predzadnja do leta 2008 jih je pa imela serijsko

prvi kandidat na wish listi....
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.238
1.396
113
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
KSz

Meni vseeno smesno zgleda da pride sef spijonirat, sicer je to dobra stvar a po drugi strani kaze kot da nimajo svojega strokovnjaka ali pa da jim toliko gori pod nogami da se je sam sef podvizal, ali je pa to pac navada, jest tega nisem pricakoval.

Malo offtopic
Na RTL imajo eno oddajo šef pod krinko. Kjer glavni šef koncerna gre delat v svojo firmo kot začetnik. In to ves teden in na različnih delovnih mestih. Iz tega se marsikaj naučijo in tudi uprava dobi kakšno novo zadolžitev. Tako so nazadnje dobili da morajo iti delat za 5 dni v različne oddelke, in napisati poročila. Če hočejo dobiti bonus pri plači...
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.901
1.279
113
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
KSz

Meni vseeno smesno zgleda da pride sef spijonirat, sicer je to dobra stvar a po drugi strani kaze kot da nimajo svojega strokovnjaka ali pa da jim toliko gori pod nogami da se je sam sef podvizal, ali je pa to pac navada, jest tega nisem pricakoval.

Malo offtopic
Na RTL imajo eno oddajo šef pod krinko. Kjer glavni šef koncerna gre delat v svojo firmo kot začetnik. In to ves teden in na različnih delovnih mestih. Iz tega se marsikaj naučijo in tudi uprava dobi kakšno novo zadolžitev. Tako so nazadnje dobili da morajo iti delat za 5 dni v različne oddelke, in napisati poročila. Če hočejo dobiti bonus pri plači...

Zanimivo, predvidevam, da gre tukaj za evropske avtomobilske proizvajalce. Azijci, ciljam predvsem na japonsko toyoto, imajo pa to rešeno tako, da vsi inženirji, ki jim je mesto v pisarnah, delajo najprej nekaj mesecev v proizvodnji med navadno delovno silo. Genchi genbutsu princip - kar je zelo povezano s samo japonsko kulturo. Tam ni mladih ljudi na top položajih v podjetju, vse se le nadgrajuje. Po domače povedano začneš kot vajenec, končaš lahko pa kot CEO - blue sky varianta. Sicer pa si o tem lahko preberete v članku The Toyota Way in Services: The Case of Lean Product Development avtorjev Jeffrey K. Liker in James M. Morgan.
Če si kdo želi članka mi naj piše PM.
Je kratko, a zanimivo branje.
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.417
5.653
113
Jap pr japomncih daš čez vso horinzotalo preden napreduješ vertikalno
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.136
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Jap pr japomncih daš čez vso horinzotalo preden napreduješ vertikalno

Tudi v marsikaterih drugih "deželah" je to praksa, tudi pri nas veliko firm deluje po tem principu, v bistvu ko pogledaš naokoli vidiš da se to ne dogaja samo na balkanu (narediš faks, postaneš vodstveni kader, se seliš od firme do firme in delaš neumnosti, ker pojma nimaš kaj firma počne)!
wink-1.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.012
1.911
113
to sem jaz dal skozi. prvo v fabriko pol pa v pisarno. koristilo mi je izjemno. Smešno pa je da jaz na tak način vem kaj se v fabriki dogaja, vodilni pa nimajo pojma, ker en sprehod skozi ti ne da iste slike, kot pa da si tam 14 dni. In potem se čudijo zakaj je firma v minusu. Hint: stil dela iz leta 1972, stroji iz časa franc jozefa,...
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik mamomu pravi:
Ne pri volanu, ampak pri premiku tiste ročke, da potem lahko štelaš volan goredole
Sem probal na svojem Accent-u. Se nič ne sliši.
A vam na bemflah pa hrup dela
confused-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Citat:
Uporabnik mamomu pravi:
Ne pri volanu, ampak pri premiku tiste ročke, da potem lahko štelaš volan goredole
Sem probal na svojem Accent-u. Se nič ne sliši.
A vam na bemflah pa hrup dela
confused-1.gif

Os vseh mojih dosedanjih avtomobilov je piskalo in šklopotalo samo pri Hjundai Coupeju 2.0 top k . Jajca od avta...
 

TheMan

Pripravnik
6. mar 2008
376
0
16
Sprašuje se tudi, zakaj hudirja so stikala v notranjosti ista kor v Marutiju 800.
write.gif