Nissan Navara EuroNcap

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Problem je kombinirat ameriške in EU teste. Tule, kot berem, je bil največji problem zapoznelo odpiranje AB, kar je pa tipična posledica prilagoditve avta ameriškim testom ... Tam se AB odpirajo malce kasneje, prdvsem pa počasneje ...
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
??? Zakaj bi se v Ameriki AirBagi odpirali kasneje in pa počasneje? A zato ker so bolj suhi?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
??? Zakaj bi se v Ameriki AirBagi odpirali kasneje in pa počasneje? A zato ker so bolj suhi?
Gre za zelo majhne razlike, pa vendarle: tam še vedno vlada psihoza, da AB ubijajo, zato se ricimo pri 2stopenjskih 2. stopnja tam pri marsikaterem avtu odpre pri močnejšem trku. Hitrost napihovanja je tam dostikrat manjša, sami AB pa sicer večji.
Treba je vedet, da je uradni ameriški (NTHSA NCAP) test pri 57, evropski pa pri 64 na uro (mogoče ne zgleda velika razlika, ampak ker kinetična raste s kvadratom hitrosti ...), trčenje je s 100% prekrivanjem (euroncap je offset), trčenje je v trdo oviro (ne zmečkljivo, kot pri euroncap) itd ...
Take stvari seveda vplivajo na način, na katerega proizvajalci naredijo strukturo avta,. In če je ta narejen pretežno za ZDA, je tudi bolj prilagojen (precej lažjemu za strukturo avta, a težjemu za pojemke na lutki) ameriškemu NCAP ...
No ja, odkar IIHS (ki pa je inštitucija, ki jo financirajo zavarovalnice, ne pa država, in ima precej slab ugled tam) dela test praktično enak euroncapu, se stvari popravljajo ...

Vse skupaj pa še vedno ne spremeni dejstva, da ima Nissan problem z Navaro.
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Je potemtakem tudi Pathfinder »ubog«. Saj gre samo za »zaprto« Navarro.
tongue-1.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
??? Zakaj bi se v Ameriki AirBagi odpirali kasneje in pa počasneje? A zato ker so bolj suhi?

Zato, ker se tam ne privezujejo prav radi. Zato imajo večje in počasnejše airbage, ki so v Evropi lahko nevarni.
 

Rikolus

Fizikalc
19. jul 2007
2.364
87
48
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Brez besed!
bonk.gif


http://www.euroncap.com/tests/nissan_navara/317.aspx

In določeni ljudje kupujejo velike avtomobile, ahmm, zaradi varnosti.

Kolikor vem, je bil katastrofalen rezultat posledica počasnega proženja zračnih blazin. Glede na to, da je Nissan tesno povezan z Renaultom je rezultat zares nepričakovan.
To se tudi vidi na posnetku kako airbag se sproži, lutka pa čisto mimo udari.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.521
1.231
113
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Pogoji so enaki po grupah, ker če bi bili povsod enaki pogoji, sploh nebi razvrščali v grupe ampak bi vsak avto točkovali po istem sistemu.

nop... pogoji so v vseh grupah enaki!

v vseh grupah se avti zaletijo v enako oviro in v vseh grupah premagujejo LASTNO težo

Ja... premagujejo lastno težo. Isti pogoji bi bili, če bi se določena masa (naprimer 1.5t) zaletela v vse avtomobile.

To, da testirajo po nekem sistemu je logično, samo je potem logično tudi, da v praksi (beri: na cesti) ni čist isto ali je avto s 5* in 1.2t ali je avto s 5* in 1.6t.

eno je teorija.... čistooooo drugoooo pa je praksa
smile-1.gif


v glavnem... testirani so vsi v enakih pogojih.... je pa res kot si rekel: 1t proti 1.6t je razlika
smile-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
v teh testih imajo vsi enake pogoje ker morajo premagati svojo tezo, pride pa masa avtomobila zelo do izraza pri trcenju dveh vozil, ce je eno vozilo precej lazje od drugega mu tudi kaka zvezdica vec nic ne pomaga.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Zvezdice gor ali dol... če se zabiješ čelno z Laguno v Laguno ali pa če se zabiješ čelno (z isto hitrostjo) z 207-ko v Laguno je razlika.

Renault je zaletaval twingota v laguno in jo je ta odnesel enako dobro kot laguna. Sicer pa vidim, da si še vedno nisi ogledal tistega filma z volvom in modusom. Hint: volvo je bil tisti, ki ga odbije in dobi motor v kabino, kjub kakemu metru in pol tone več.





modus izgleda res majhen avto, ampak je precej tezek,ca 1500 kg ce se ne motim.
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:


Upodabnik, ki se pa tako zelo zgraža, da je šel odpret novo temo je pa voznik (in hud zagovornik) Roverja...

Citat:
What is Euro NCAP’s worst ever result for Adult Occupant Protection?
Rover 100



evil.gif


Ajaj, ne moreš iz svoje kože, da ne bi zasmetil skoraj vsako temo. Očitno ti gredo Roverji res na živce...
bonk.gif

Zasmetil skoraj vsako temo? No daj... razsvetli me
smirk-1.gif
Lahko po PM-ju....

Slučajno sem najdu "the best of..." na NCAP strani in čist slučajno sta bila v glavnih vlogah ravno Nissan in Rover.

Sicer pa mi dol visi za Roverje.... samo ne prenašam folka, ki jih kljub temu, da podatki kažejo drugače, kuje v nebo.
smirk-1.gif

Še enkrat preberi moj prejšnji post. Mogoče boš sedaj razumel namen le tega.
In ne ti meni govort o tem, da sem sam sebe zanikal. Spet ti pravim, preberi od začetka VSE poste, potem pa sodi. In ne, ne bom ti pošiljl PM, ker se ne bom spustil na ta nivo... Čeprav se že spuščam; over and out

Napiše se:

rover.jpg
and out!
grin1.gif
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Še ena zanimivost vzvezi z razliko med USA in Evropo:
GM je hotel trenutno Vectro tržiti tudi v USA, vendar je ugotovil, da nebi prestala njihovih testov!

A niso nekoč že imeli probleme, se mi zdi s Sintro? En enoprostorec je bil...
 

HrabiaMol

Fizikalc
28. jul 2007
1.400
1
38
Tale test je treba jemati z rezervo. Lahko da se je zgodilo podobno kot pri voyagerju. Tam so testirali LHD in RHD avto. LHD se je obnesel občutno bolje in bi dosegel 4 zvezdice, vendar je bil RHD zaradi za voznika neugodne postavitve motorja in odsotnosti kolenskega airbaga ocenjen z 1,5 zvezdice. Seveda je bila splošna ocen od RHD in je od LHD.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Na to pa ni nobeden premislil. Imaš prav. Dejansko je postavitev motorja in menjalnika pri levo ali desno postavljenih volanov identična. Motor in menjalnik pa nikoli nista na sredini šasije...
write.gif
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.767
167
63
dejstvo je, da mora sodoben avto pri EURONCAP testu ohranit nedotaknjeno kabino. Se pravi, vrata se morajo dat odpret, armatura ne sme biti pomaknjena v notranjost, stol se ne sme zlomit itd.
Če danes avto ne uspe zavarovat kabine, potem ni za kupit.

lp