Nekaj dejstev o Slo Leafu, ki je menjal baterijo:
- v 5 letih (ca. 1.800 dni) je naredil 200.000 km, to je 110 km na dan, oz. povedano drugače to je skoraj celotna kapaciteta baterije, vsak dan.
- veliko je uporabljal hitre polnilnice, ker sicer bi bilo nemogoče letno prevoziti 40k km, preko 1000 hitrih polnjenj.
- Avto je še vedno zmogel 2/3 prvotnega dosega, ampak jasno uporabniku ki dela 40k km letno to ne bo dovolj dobro
Normalen človek bi tak avto prodal eni mami za v trgovino hodit, sigurno bolj ugodno kot pa menjat baterijo za 7.500 €
- v 5 letih (ca. 1.800 dni) je naredil 200.000 km, to je 110 km na dan, oz. povedano drugače to je skoraj celotna kapaciteta baterije, vsak dan.
- veliko je uporabljal hitre polnilnice, ker sicer bi bilo nemogoče letno prevoziti 40k km, preko 1000 hitrih polnjenj.
- Avto je še vedno zmogel 2/3 prvotnega dosega, ampak jasno uporabniku ki dela 40k km letno to ne bo dovolj dobro
Normalen človek bi tak avto prodal eni mami za v trgovino hodit, sigurno bolj ugodno kot pa menjat baterijo za 7.500 €