kaj naj rečem; žal mi je za folk, ki se pifla matematiko in podobne naravoslovne predmete. jaz vem da se jih ne bi mogla, nekako se ne morem naučiti tistega, kar ne razumem. tudi dokazov se nisem nikoli piflala na pamet. ne vem za fmf, vem pa da imamo mi prfoksa, ki daje izpite, ki se jih ne moreš napiflat. daje za dokazat npr trditev, ki je nisi vedel prej, in tega ne moreš dokazati z nekim ustaljenim postopkom (ala indukcija). in zaradi tega piflarji le težko naredijo.. profesor je na žalost osovražen, čeprav bi sama rekla, da ti pomaga doseči višji nivo razmišljanja. in so kakšni podobni profesorji, takim se reče, da so zajebani. ampak hvalabogu da imamo vsaj njih, da nas vsaj nekdo prisili da vsaj kaj razumemo. zgleda, da je večino folka res tu, le da dobi diplomo in ne da pridobi znanje. je pa poskrbljeno, da ne dobijo diplome vsi.
in ne pravim, da je vsa teorija nepotrebna, še zdavnaj ne. vem pa, da je v našem sektorju velik problem neusklajenost tega, kar nas učijo, in tega kar moramo znati. konkretno se preveč pozablja na autocad, programiranje itn kar jih večina v službi potrebuje. sploh ni tujega jezika, čeprav vsak oglas za službo zahteva aktivno znanje tujega jezika. Obenem pa se učimo zastarelih načinov (risanje načrtov na roke, tehniška pisava itn...), ki imajo sicer velik zgodovinski pomen, in bi rekla da je vse lepo in prav da jih poznamo. pa tudi kdaj lahko to prav pride. ampak glede na to, kako podrobno jih moramo obvladati in koliko časa po nepotrebnem zavzamejo, saj so trenutno uporabni načini (npr za risanje) hitrejši, rečem temu nepotrebna teorija (lahko tudi nepotrebne vaje če hočete).
sploh pa, na ef-ju se skoraj ne uči nepotrebnih stvari, nepotrebne so samo za tiste, ki jih ne razumejo. ta stavek izhaja iz ust osebe, ki je v tem poklicu prišla daleč brez vez.