Nevarni tovornjaki

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
spet http://www.slovenskenovice.si/crni-scenarij/doma/ni-videl-da-tovornjak-stoji-je-trcil-vanj

2406_oste_00.jpg
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Kar se tiče kompatibilnosti, je simpl: kamioni imajo odbijače nameščene mnogo previsoko, da bi pravilno sedel na zmečkljivo zgradbo avta. Morali bi jim predpisati mnogo nižje. Poleg tega tudi tisto, kar imajo (npr. prikolice zadaj) ne zdrži odsti več kot moker papir.

Za ceno dizla samo poglej, koliko je nabavna cena. Je višja (nazadnje ko sem gledal cca 10%) kot pri bencinu, da je na koncu bencin dražji, so krive trošarine. In logično je, da je dizel dražji, saj njegova proizvodnja požre več energije.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
In logično je, da je dizel dražji, saj njegova proizvodnja požre več energije.

narobe. proizvodnja dizla je tehnicno gledana precej cenejsa. problem je v zadnjih letih zaradi klincevih norm, ko je potrebno dodajati vedno vec dodatkov, ki stanejo in cena kocno gledano res preseze bencin.

proizvodnja dizla pozre MANJ energije kot proizvodnja bencina.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Zgodijo se nesreče, kjer tovornjak vozi vzratno po avtocesti in umreta dva človeka, ker tega ne zaznata pravočasno. Če bi bil tovornjak (oziroma prikolica) drugače konstruirana, se to mogoče ne bi končalo tako tragično.
Predpisana varnostna razdalja je premajhna za stoječe vozilo. Da te to iznenadi tudi v idealnih pogojih je potrebno, da v vozilu voziš za večjim vozilom, ki se tik pred stoječo gmoto umakne na sosednji pas, tebi pa to ne uspe, ker bodisi ni prostora ali iz katerega drugega razloga. Stoječe vozilo nenadoma zagledaš slabih 100 m pred sabo, če si imel predpisano varnostno razdaljo. Ob upoštevanju reakcijskih časov to ne bo nujno zadoščalo, da se boš povsem ustavil.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
In logično je, da je dizel dražji, saj njegova proizvodnja požre več energije.

narobe. proizvodnja dizla je tehnicno gledana precej cenejsa. problem je v zadnjih letih zaradi klincevih norm, ko je potrebno dodajati vedno vec dodatkov, ki stanejo in cena kocno gledano res preseze bencin.

proizvodnja dizla pozre MANJ energije kot proizvodnja bencina.

Mogoče se motim, dolgo je že, kar sem te stvari nazadnje gledal (je pa res, da tudi proizvodnja aditivov požre precej energije), tako da sem šel zdaj še 1x pobrskat. Trenutno (maj 2015) je v ZDA proizvodna cena bencina za cca 5% višja, v Evropi nekaj podobnega. Razlog je trenutno večje povpraševanje po bencinu in nižje po dizlu.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.062
5.659
113
kako je lahko proizvodnja bencina drazja ce pade benz med prvimi vn iz frakcijskega kotla
sprasujem se.gif


Me zanima kam bo slo vse skupaj....clo Amerosi so zacel odkrivat prednosti I4 turbo diesel/bencinarjev...

najbolj so smesni okol skepticizma okol Alu legur
hysterical-1.gif


http://www.bobistheoilguy.com/...SEL#Post3772229

http://www.bobistheoilguy.com/...ant#Post3769758


http://www.bobistheoilguy.com/...nda#Post3767586

http://www.bobistheoilguy.com/...ars#Post3768802


http://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php/topics/3773916/Re:_Your_Prediction:_?_years_u