Na servisu so mi zamenjali sklopko in olje v menjalniku (Megane 3, 1.6 bencinar, 6st rocni menjalnik). Danes ga pridem iskat, ko hocem prestavit v prvo ali rikverc, se rocka sploh ni hotela premaknit v polozaj. Pritisnem se enkrat sklopko, spet nic. Ugasnem avto in poskusim se enkrat zelo na silo in potem nekako je slo. Se odpeljem, ker se mi mudi, opazim da je prestavljanje nenormalno trdo, napram prej ko je rocka tekla kot po maslu. Po 60 km voznje, se enkrat ugasnem avto, prva ali rikverc spet trdo kot kramp.
Sklopka je sedaj zelo mehka in prime ze cisto na zacetku, ko do konca pritisnem in potem spuscam.
Sedaj pa vprasanji, predem ga peljem nazaj na servis, da me ne odslovijo z izgovorom utekanja.
1. Zakaj je menjalnik takoooo trd? (prva in rikverc se sploh nista hotela premaknit v polozaj)
2. Je to normalno, da je sklopka premehka, kot je bila na originalu?
3. Kje so mozni vzroki med menjano sklopko in trdim menjalnikom?
4. Na avtu so mi tudi naredili optiko. Je to normalno pri menjavi sklopke ali je sam serviser nekaj sel na svoje roke delat? (mi je dal izpis optike na armaturo.)
p.s. Racuna se nisem placal, ker smo zmenjeni za jutri.
Sklopka je sedaj zelo mehka in prime ze cisto na zacetku, ko do konca pritisnem in potem spuscam.
Sedaj pa vprasanji, predem ga peljem nazaj na servis, da me ne odslovijo z izgovorom utekanja.
1. Zakaj je menjalnik takoooo trd? (prva in rikverc se sploh nista hotela premaknit v polozaj)
2. Je to normalno, da je sklopka premehka, kot je bila na originalu?
3. Kje so mozni vzroki med menjano sklopko in trdim menjalnikom?
4. Na avtu so mi tudi naredili optiko. Je to normalno pri menjavi sklopke ali je sam serviser nekaj sel na svoje roke delat? (mi je dal izpis optike na armaturo.)
p.s. Racuna se nisem placal, ker smo zmenjeni za jutri.