ne/strokovnost ličarja

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
Kako dalje?

Svoj Renault sem dal ličarju k uradnemu Renault-ovemu serviserju, kjer mi je ličar med drugim tudi "popravil" vrata, ki so bila malenkost udarjena.

Ko sem videl svoj "popravljen" avto, sem opazil, da je ZELO pomarančast, da je na določenih mestih celo hrapava površina (kot brusni papir), ponekod se je pa celo videlo, kako je tekla barva navzdol, ker so jo nanesli preveč. Aja, pa na enem mestu se je celo videla sled čopiča! ..

Če bi to delal nekdo pod kozolcem, bi si rekel, kaj pa šparaš. Ker je to delal uradni Renault servis, me jezi in bom zahteval največ, kar se da!

Ker so to opazile že moje laične oči, ki pojma nimajo o ličenju (btw, avto sem zavrnil in zahteval popravilo popravila
frown-1.gif


Ali obstaja (mogoče celo med vami) kdo, ki bi ga lahko vzel z mano, ko bom šel po svoj avto, da strokovno pogleda to popravilo in mi potem pove REALNO sliko, ne pa to, kar hočem slišati jaz ali pa da je na strani ličarja oziroma tega Renault servisa?

Ker je, sodeč po današnjem srečanju z ličarjem, pričakovati, da stvar ne bo takšna, kot bi morala biti, bi zato rad imel nekega strokovnjaka ob sebi, ki bi imel neke trdne argumente, ne pa samo .. hm .. tole se mi zdi malo preveč pomarančasto .. in me lahko iu iu po dočgem in po čez
frown-1.gif
.

Avto je na popravilu v okolici Celja, za strokovni nasvet sem pa pripravljen tudi plačati!

lp kripo
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
125
Predlagam klic na Obrtno zbornico z namenom pridobitve naslova sodnega cenilca avtoličarske stroke !
Verjetno jih je več, bodo pa najbolj kompetentni za kvalitetno informacijo o izdelku.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Nima se on s tabo kaj prerekat. Avto mora biti narejen kot nov. Ce je na avtu toliko napak je delal nek pocar in verjetno tudi naslednjic ne bo kot bi trebalo biti. Se posebej ce so take hude napake kot je pomarancasta barva(pregosta) in na predebelo nanesena. Jaz bi jim daal pogoj da naredijo kot je treba ali pa jim nic ne placam ter peljem licarju da za njimi popravi.
 

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
Zadevo mi krije kasko in očitno so mislili, da se mi jebe.

Ličar mi je težil, da avto ne bo zdaj tak kot nov in da jadi jadi jadi ..ne pustim se nategniti, majke mi!
10.gif


Če bi ga dal popraviti nekomu pod kozolec, bi mogoče se sprejel tak avto (pa če bi bil avto star 20 let in jaz brez denarja
smirk-1.gif
), za 4 leta "star" avto, ki sem ga dal popraviti na uradni Renault servis, je pa tole too much!

Vsekakor pišem o nadaljevanju zgodbe ..

oriolus .. hvala. pokličem in grem tja s cenilcem in ličarjem .. Prvemu je to služba, drugemu bo to za plačilo .. Na nepravega so naleteli na tem servisu
ne-ne-1.gif


Dopuščam tudi možnost, da se jaz motim
crazy1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113
Citat:
Uporabnik kripo pravi:
Zadevo mi krije kasko in očitno so mislili, da se mi jebe.

Kaj potem kompliciraš; rešitev je na dlani ... ti do zavarovalnice, oni zavrnejo račun po potrebi ti omogočijo "popravilo" pri drugem ličarju.

V tem primeru namreč ti nisi neposredno plačnik storitev, tako da zateži zavarovalnici. Tam pa imajo tudi cenilca ki bo povedal da je dobro/slabo narejeno ...
 

tonin3

Zelenc'
23. dec 2009
5
0
1
Nekateri uradni servisi so res površni in leni... Bravo, da se jim ne boš pustil in požrl slabega dela.
 

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
Našel ličarja, ki bo pregledal zadevo in naredil zapisnik za zavarovalnico o tem, kaj je in kaj ni narejeno (oziroma slabo narejeno).

Ne bodo me iu iu, majke mi!
jezen.gif


Ker bo zdaj nekaj dni zatišja, saj ga popravljajo, se javim verjetno naslednji teden
wink-1.gif


Pa hvala vsem, ki ste mi pomagali z nasveti in PMji
zmaga.gif
 

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
Da zaključim mojo situacijo
wink-1.gif


Po enem tednu me pokličejo z Renault servisa, da lahko pridem po avto.

Da spomnem, prej sem ga zavrnil, ker je bil izjemno šlampasto pobarvan.

No, tokrat sem prišel ponj in ga odpeljal, ne d abi preverjal njihovo delo. Avto sem nato peljal k drugemu (preverjenemu!) ličarju (hvala Robi!) in si je avto temeljito ogledal. Povedal je, da je pa zdaj v redu.

In kaj so naredili na RS? Vrata in vse, kar so pobarvali, so še enkrat temeljito spolirali. Zdaj je res ok. Hvala bogu! Bi se mi utrgalo, da bi moral spet čakati na popravilo popravila
frown-1.gif


Nauk zgodbe: ne požri vsega, kar ti dajo. Če zahtevaš dobro delo, ga boš tudi dobil. Hvala bogu, da sem se postavil za svoj avto in zdaj dobil kar sem pričakoval.

Sicer ga pa ne bi več nazaj peljal! No way! Da jim mora laik razlagati o kvaliteti
bonk.gif
sploh pa na uradnem servisu ..

Se mi je pa zgodila še ena stvar .. vprašali so me, če mi zamenjajo brisalce, ker so slabi .. Seveda! jim rečem. Super, saj se sam nisem spomnil, zadnji brisalec mi namreč celo cveti, tako je izrabljen. Pod pojmom "brisalci" jaz razumem ne enega, ne dva, pač pa vse tri! No, na poti domov v dežju sem ugotovil, da mi zadnjega pa niso zamenjali! WTF?!

V glavnem, na ta servis jim ne peljem nikoli ničesar več!
evil.gif
 

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
EPP .. Renault sevis Naprutnik (nekaj takega) v Šentjurju pri Celju ..

V kolikor bo barva v sončnem vremenu odstopala od drugega dela avta, bo pač reklamacija in "še kakšen drug postopek" ..
10.gif
Tudi zavarovalnica bo vesela kakšne uradne pritožbe podprte s kakšno strokovno oceno.

Sicer pa upam, da je narejeno zdaj ok in da ne bo več problemov.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Očisti pa z neonko prever...

Če bo takrat še soldino pol ni problema.
smirk-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
preprosto...
šmirgl 2000 pošmirglaš in spoliraš pa maš showcar shine