Želel sem si telefon Asus P525 in nekaj časa spremljal Bolho, naposled sem videl ponudbo za rabljen telefon. Telefon relativno dobro ohranjen, dobra cena, z garancijo in polno opreme zraven. In nato se zmeniva s prodajalcem, da se dobiva. Sem se odpeljal 50km stran, telefon malo pregledal in ga kupil, ker se mi je zdelo vse kul. Telefon je prvih 2 dni delal dobro, nato pa začel jebat: ni več zaznal sim kartice in ni več oddajal nobenega zvoka skozi zvočnik.
Kličem na Avtoakustiko d.o.o. in povem svoj problem. Nato sem poslal telefon tja, da bi ga poservisirali. Čakal sem 2 tedna, nato pa sem jih poklical, da mi povejo, kakšno je stanje s telefonom. Serviser mi je povedal takole: "Ta aparat je imel na servisu že prodajalec, ki vam je prodal telefon. Povedali smo mu, da se je pojavila mehanska poškodba na matični plošči in da se bojo težave stopnjevale. Za tako poškodbo ni mogoče uveljaviti garancije. Lahko pa vam ponudimo nov telefon za 300e."
Nato pa sem klical prodajalca in ga vprašal, zakaj je tak retard. Je rekel, da o tem nič ne ve, da imam garancijo in naj jo uveljavim. Bolj kot sem mu govoril, da je serviser prepričan, da je ta telefon že bil pri njih in da se garancije ne da uveljaviti, bolj je glumil tisti svoj "jst nevem nč, sej maš garancijo". Nato je še sledil prijazen pozdravček z moje strani
Vem, da nisem prvi, ki ga je kakšnen tak [censored] nategnil, a vseeno je bila tole precej draga šola za vnaprej, da rabljenega telefona ne kupim nikoli več.. v bistvu zdaj s telefonom ne morem nič, lahko ga vržem v predal in pozabim nanj.
Kaj bi vi naredili v takem primeru? Jaz bi najraje dal lokalnemu bully-u 50eu, pa naj prodajalca pošteno premlati, da si bo prasec zapomnu...
Kličem na Avtoakustiko d.o.o. in povem svoj problem. Nato sem poslal telefon tja, da bi ga poservisirali. Čakal sem 2 tedna, nato pa sem jih poklical, da mi povejo, kakšno je stanje s telefonom. Serviser mi je povedal takole: "Ta aparat je imel na servisu že prodajalec, ki vam je prodal telefon. Povedali smo mu, da se je pojavila mehanska poškodba na matični plošči in da se bojo težave stopnjevale. Za tako poškodbo ni mogoče uveljaviti garancije. Lahko pa vam ponudimo nov telefon za 300e."
Nato pa sem klical prodajalca in ga vprašal, zakaj je tak retard. Je rekel, da o tem nič ne ve, da imam garancijo in naj jo uveljavim. Bolj kot sem mu govoril, da je serviser prepričan, da je ta telefon že bil pri njih in da se garancije ne da uveljaviti, bolj je glumil tisti svoj "jst nevem nč, sej maš garancijo". Nato je še sledil prijazen pozdravček z moje strani
Vem, da nisem prvi, ki ga je kakšnen tak [censored] nategnil, a vseeno je bila tole precej draga šola za vnaprej, da rabljenega telefona ne kupim nikoli več.. v bistvu zdaj s telefonom ne morem nič, lahko ga vržem v predal in pozabim nanj.
Kaj bi vi naredili v takem primeru? Jaz bi najraje dal lokalnemu bully-u 50eu, pa naj prodajalca pošteno premlati, da si bo prasec zapomnu...