Nategnjen..

DrM007

700. registrirani uporabnik
1. sep 2007
2.450
1
38
43
Krain
Se strinjam, jaz bi tudi spet pritisnil na servis - "grozil" z inšpekcijo, uradom za varstvo potrošnikov, teto z ministrstva, ipd.

Če ti popravijo, pošlji mail prodajalcu in mu povej da so ti na servisu upoštevali garancijo. Kdor se zadnji smeje...
 

matix

Fizikalc
22. jul 2007
2.132
0
36
35
Samo na garancijskem listu piše, da za mehanske poškodbe ne odgovarjajo. In oni trdijo, da je to mehanska poškodba. Če bi se res spravil v ta "postopek", bi jim bilo kot strokovnjakom težko dokazati nasprotno ..
confused-1.gif
 

Crna_Ninja

Fizikalc
25. dec 2007
514
91
28
Res, da sigurno ni pravilno in je vsekakor narobe. Jaz tako ne bi ravnal. Imaš pa še vedno eno možnost: mobitel prodaš enmu naprej, tko kot je on tebi. Vem, da bi nekateri komot enega nategnili, drugi pa ne.
 

tis

Fizikalc
25. jul 2007
5.423
0
36
Citat:
Uporabnik matix pravi:
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Kot da se mu da... Vsaj meni se nebo dalo... Sicer pa v vsaki kupoprodajni piše,
kupljeno po sistemu videno-kupljeno, za morebitne skrite ali zamolčane napake prodajalec ne odgovarja.

Vsak ma ko kaj kupi, to stestirat, on je telefon stestiral in ni našel nobenih napak.

To isto kot da jas od tebe kupim avto, ju3 pa mi raznese glavo na motorju, tebi je serviser to
sicer povedal, ampak ti tega nisi dolžen dalje govorit. Videno-kupljeno.


Malcom ima prav... Vsekakor se mi ne da najemat odvetnika in vlečt zadeve po sodiščih in ne vem kaj še vse zaradi tega, ker mi je [censored] prodal pokvarjen telefon za 200eu. V končni fazi bi stroški postopka po mojem prišli večji od dejanske vrednosti telefona. Drugače pa saj vemo, kakšen pravni sistem imamo v Sloveniji -> žrtev postane obtoženec
grin1.gif


Jaz sem se že sprijaznil, da me je na suho nategnil, jebiga, tak je život.
crazy1.gif
vsaj vem za naprej..

Kaj potem sprašuješ kaj bi mi naredili? Sigurno si nebi mazal rok in najemal nekoga za 50€.
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Men se malo cudno zdi,kaj ima maticna plosca z zvocnikom in sim sedlom,to je ponavadi mehanske narave napaka in ne elektronske.

Ce gsm nima vidnih poskodb od padca ti morajo oni zadevo porihtat,ti jim kr zagrozi,al jim pa rec da naj ti ga odprejo in pokazejo kje je mehanska poskodba ki jo je naredil cloveski faktor.
Ce si imel nalepke od garancije cele,bi ti morali zadevo zrihtat,sploh pa sedaj ko so ti ga vrnl ti vrjetno nove nalepke nalimajo.
Nesi ga tudi do kaksnega drugega pooblascenega servisa,mogoce tam nebodo tezil.
 

matix

Fizikalc
22. jul 2007
2.132
0
36
35
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
Ce gsm nima vidnih poskodb od padca ti morajo oni zadevo porihtat,ti jim kr zagrozi,al jim pa rec da naj ti ga odprejo in pokazejo kje je mehanska poskodba ki jo je naredil cloveski faktor.
Ce si imel nalepke od garancije cele,bi ti morali zadevo zrihtat,sploh pa sedaj ko so ti ga vrnl ti vrjetno nove nalepke nalimajo.
Nesi ga tudi do kaksnega drugega pooblascenega servisa,mogoce tam nebodo tezil.


Tudi tukaj nekaj smrdi, na garancijskem listu so napisani štirje pooblaščeni servisi (Domžale, Kamnik, Lj. in Jarše) in ko sem poklical ljubljanskega, so mi rekli, da je edini servis v Jaršah in da naj pokličem tja!
 

nepot

Pripravnik
2. sep 2007
646
0
16
Beer City/Knežje mesto
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:

Ce gsm nima vidnih poskodb od padca ti morajo oni zadevo porihtat

nisem bral vsega,ampak pod mehansko napako se ne šteje samo padec aparata po tleh.Mehansko napako lahko povzorči tudi nepooblaščeno oz. neprofesionalno "štoranje" po aparatu( s tem ne mislim po zunanjem delu).Če sem kaj spregledal,ker nisem bral vsega post ignorirajte.
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Citat:
Uporabnik nepot pravi:
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:

Ce gsm nima vidnih poskodb od padca ti morajo oni zadevo porihtat

nisem bral vsega,ampak pod mehansko napako se ne šteje samo padec aparata po tleh.Mehansko napako lahko povzorči tudi nepooblaščeno oz. neprofesionalno "štoranje" po aparatu( s tem ne mislim po zunanjem delu).Če sem kaj spregledal,ker nisem bral vsega post ignorirajte.

Nevem zakaj si iztrgal stavek iz besede in ga komentiral ko sem pa ze napisal da morajo biti nalepke cele?
 

han

Pripravnik
15. okt 2007
126
0
16
laibach
serviserji majo navadno kake direkcije iz vrha kako in kaj morjo ukrepat z temi mehanskimi poškodbami (enkrat sm že pisal o mojem primeru)...navadno pomaga to, da ga vprašaš kako mu je ime in da nej ti izda neko pisno izjavo o tem, da on tega ne sme popravit (lahko jo spacaš sam, napišeš stavk ali dva pa nej podpiše...ne gre se za to, da boš stem šel na sodišče)....potem se začuda vsi userjejo in veliko stvari se da urediti...mal moreš zatežit, da boš stem potrdilom šel na zvezo potrošnikov itd....pa za vse mogoče priimke vpraši: kdo je vaš nadrejeni, kdo je njegov itd... pri men to zmeri deluje!
kar se pa tiče prodajalca pa pejt na policijo in ga prijavi...tud če ga samo informativno pokličejo se bo usral...
če ne pa samo dva mal močnejša kolega in k njemu na obisk...
 

simon_m34

Fizikalc
25. jul 2007
467
27
28
44
MB
probaj še sem poklicati: Acord-92 d.o.o. servis: 01/511-47-50
so pooblaščeni servis za asus dlančnike/gsm-e, vem da popravljajo modele p535 za tvojega pa nebi vedel
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
hmmm

kaj pa ce prodajalec ni nic kriv? in ga tukaj na servisu hocejo peljat zejnega skoz vodo...

Hm, glede na moje izkušnje z Bolhe je zher kriv prodajalec...
 

dTi

Fizikalc
5. avg 2007
340
31
28
Probaj še pisati direkt na Asus, kolikor sem bral, je nekaterim tako marsikaj uspelo.