Nategi pri življenjskih zavarovanjih

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.910
16.016
113
Zadnje dni je spet popularna debata o raznoraznih nategih pri sklepanju življenjskih zavarovanj, včeraj je bila na to temo tudi oddaja Preverjeno, na fopTVju pa lahko najdemo tale članek:

http://www.24ur.com/novice/slo...-zaposlena.html

Citat:
Kaj se dogaja v podjetjih Smiljana Morija? Tu poštenja ni, tu je v igri samo denar, pravi nekdanja zaposlena

Smiljan Mori s svojimi motivacijskimi govori polni dvorane, saj zatrjuje, da lahko z njegovimi metodami postaneš uspešen podjetnik ali celo milijonar. Njegovi nekdanji zaposleni pa pripovedujejo o domnevnih bolj temačnih plateh njegovega poslovanja v zavarovalniškem poslu.

Nekdanji zaposleni pri Agenciji Mori pripovedujejo o grožnjah, sistemskih nepravilnostih in celo domnevnih nepoštenih praksah, zaradi katerih bi lahko bilo oškodovanih precejšnje število zavarovancev. Na Agenciji za zavarovalni nadzor zatrjujejo, da poslovanje podjetij Smiljana Morija že preiskujejo.

Vendar težava ni zgolj v domnevnih spornih praksah Agencije Mori. V Sloveniji je še kar nekaj podobnih agencij in v Agenciji za zavarovalni nadzor so priznali, da se v zadnji nekaj letih pojavlja t. i. kolobarjenje, ko različne zavarovalne agencije oziroma njihovi zavarovalni agentje nekaj let po sklenitvi zavarovanja stranke prepričajo, da spremenijo ali ukinejo staro življenjsko zavarovanje in znova sklenejo novo.

Pri tem običajno ne povedo, da bo zavarovanec zaradi tega moral znova plačati stroške zavarovalnice in s tem tudi provizijo zavarovalniškega agenta ali da so pogoji novega zavarovanja morda celo slabši kot pri prvi polici. Nekatere stranke naj bi tudi prepričevali, da bodo njihovo že obstoječo zavarovalno polico zgolj dopolnili z novimi produkti, v resnici pa staro zavarovalno polico prekinejo in z vami sklenejo novo.

To lahko preverite tudi sami. Če vas je zavarovalni agent prepričal, da bo zgolj izboljšal staro polico, mora biti na novi pogodbi enaka številka zavarovalne police, kot je bila na stari. Če je številka police zdaj druga, ste v resnici podpisali novo zavarovanje, ne glede na to, kaj vam je zatrjeval zavarovalni agent.

Če ste kadarkoli spreminjali življenjsko zavarovanje in sumite, da ste bili tudi vi morda zavedeni, je najbolje, da neposredno pri svoji zavarovalnici ali pri Agenciji za zavarovalni nadzor še enkrat preverite, kaj ste v resnici podpisali, koliko vas je to zares stalo in v primeru naložbenih življenjskih zavarovanj, koliko denarja boste na koncu v resnici dobili. Če vas je agent prepričal, da bi bilo vaše zavarovanje boljše pri drugi zavarovalnici, sami preverite pri obeh, ali ste z novo polico zares na boljšem.

Agencija za zavarovalni nadzor je pred leti odkrila že številne sumljive zavarovalne police in morebitne oškodovance tudi pozvala, naj svoje police preverijo tudi pri njih, vendar naj bil odziv ljudi majhen. Če odkrijejo, da vas je agent zavajal, lahko ta izgubi dovoljenje za delo, vi pa boste lahko zaradi morebitnega oškodovanja vložili tožbo za odškodnino.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.172
3.635
113
Marlbor
Problem številka 1: Podatke o policah jim zagotovo posreduje tudi zavarovalnica sama.
Problem številka 2: Morebitne oškodovane pozivajo, da vložijo tožbe za odškodnino, pri čemer je zagotovo vse tako izpeljano, da bo stranka zagotovo popušila ob kakršnih koli poskusih na sodišču.
Problem številka 3: AZN se je sicer spravila na agencijo Smiljana Morija, pri čemer imajo skoraj vsi zaposleni v AZN svoje mlm agencije (so lastniki, ali pa se skrivajo za družinskimi člani in prijatelji), katerih cilj je ravno to nategovanje.
Problem številka 4: Našli so žrtveno jagnje, ostalo bo pometeno pod preprogo.

Sicer pa je vse skupaj podobno raznim piramidnim igram, folk je naiven in se namerno pustijo postriči. Ne gre za nategovanje kar vseh povprek, ampak obstaja točno določena tržna niša naivnežev, ki jimmto pravzaprav verjetno paše.
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.919
1.718
113
Emona / Carnium
Ne vem če je res (tako so mi povedali), da gre v primeru Smajlija za skupino nekdanjih zaposlenih (odpuščeni zaradi -> beri naprej), ki so "na lastno roko" pobirali provizije "mimo podjetja"
smile-1.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.910
16.016
113
Če mene vprašaš, je tukaj v igri več stvari in ne zgolj nekdanji zaposleni, ki so goljufali in/ali bili ogoljufani. Tu ima več ljudi veliko masti na glavi, začenši z Morijem, kateremu je splošno znano denar na prvem mestu in potem doooooolgo nič. In folk (zatopniki, posredniki) po navodilih vodstva marsikje (in ne zgolj pri Moriju) dejansko veliko dela v smeri prekinitev starih oz. starejših (poanta - ne prestarih ali zastarelih, sploh pri naložbah so starejše police velikoklrat boljše kot novejše, sploh kar se raznih donosov tiče in/ali stroškov) naložbenih življensjkih zavarovanj ter sklenitve novih, kar se pozna v obliki plusa kot provizija posredniku ter v obliki minusa kot izguba denarja zaradi novih stroškov iz več naslovov za stranko.

Saj se kdaj zgodi, da je za stranko dejansko naugodnejša rešitev prekinitev starega ter sklenitev novega zavarovanja ampak to je v praksi realno gledano prej izjema kot pravilo. Iz vidika prodajalca bo pa le-ta tako najhitreje in največ zaslužil tako da ja, to je zelo realen in zelo velik problem na zavarovalniškem trgu s katerim se sam srečujem na terenu praktično vsak dan.

Da se pa še enkrat vrnem k govoricam, ki si jih slišal - žal se v praksi tudi to dogaja ampak taki ljudje hvalakuhcu v poslu niso na dolgi rok in s takim načiniom dela tudi ne morejo biti. Pobereš denar za premijo in ga ne daš naprej, halo, to boš samo 1x naredil in nikoli več.
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.919
1.718
113
Emona / Carnium
Ja, pravzaprav sem to napisal le kot informacijo iz njegovega kroga. O maslu na glavi pa se strinjam...Mori ma skos mastne lase!
grin1.gif
A posrednike blockchain nič ne skrbi btw? Drgač me pa žalosti točka 3 iz Pbutčevega zapisa.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.331
4.909
113
Dokler delaš za agencijo in si sorazmerno dober, jih poslušaš, delaš po njihovem te kujejo v zvezde itd...
Obljubljajo hude zaslužke, seveda če boš delal na mreži sodelavcev, saj ti pripada mentorska razlike,
nagrade potovanja in najbolj pomembno pri vsem tem pa je "pasivni zaslužek" denar ki bo pritekal še
leta zatem, ko si sklenil večletna zavarovanja.

Na začetku stisneš, saj veš da boš kasneje zaslužil več, ker boš v višji stopnji in dobival še provizijo
po pasivi in to je tisto, s čimer te držijo v primežu, saj ko si že dobro "notri" veš da moraš še dobiti toliko
in toliko pasivnih prihodkov in če kasneje hočeš zapustiti to "idealno" delovno okolje, spoznaš da če
ne boš še naprej toliko "njihov" ne bo nič s tvojo pasivo.... Se lahko posloviš od denarja, katerega si zaslužil,
saj ti ga agencija ne bo izplačala.

Tukaj so potem različne zgodbe, redkokdaj kdo dobi to provizijo izplačano, oz. če jo dobi se pogodi za kakšen
mizeren znesek ki ga pa na koncu po možnosti še ne dobi izplačanega...
Zakaj ne gre v tožbo, ja simple, agencija ima čas in denar se hecat s z njim, on če hoče opravljati ta posel naprej
pa ima lahko težave z odpiranjem šifre/pogodbe na zavarovalnicah, ker se pa slednje tudi ne želijo zameriti večjim
agencijam, s tem da mu tudi grozijo vse razno...

Je pa v zavarovalništvu spet zaradi različnih tudi dosti neetičnih ljudi, kateri gledajo samo koliko bodo zaslužili, katere
se da zelo dobro motivirati, so dobri "prodajalci"(nategovalci) ki strankam, predvsem na področju življenjskih zavarovanj
delajo res veliko škodo, ali jim po 3 letih kapitulirajo police in sklenejo nove, češ da je stara zanič... ali pa jim toliko časa
težijo doma dokler ne podpiše šeene pogodbe katera he po možnosti enaka kot jo že imajo (2,3,4,5...) saj je najlažje
prodati nekomu ki že ima več pogodb...

In take svinjarije je na trgu polno, za to so pa krive zavarovalnice same, saj dopuščajo to, AZN premalo naredi na temu področju,
in še naivne stranke "pomagajo" da se to lahko dogaja... Saj se po navadi, samo razburjajo, ne naredijo pa nobenih korakov naprej,
pri teh očitnih nategih, po možnosti, čez 14 dni spotijo novega agenta, ki je do njih prišel "preko klicnega centra" ki jih spet uspe prenesti
naokoli in po možnosti stornira, vse kar imajo in pravljično obljubi nekaj super novega... (mapa s produktom je pa spet ista).

Zato je zavarovalniški poklic tako razvrednoten, saj je na trgu polno agentov, ki bodo za preživetje stranki "prodali" več kot bo dobila,
samo da nekaj zasluži in preživi, do tistih pravih prevarantov, ki služijo dobre denarje, na način da strankam stornirajo produkte in naredijo nove...

In celo leto se potem trudiš popravljati za takimi "finančnimi svetovalci" od tega da naredijo ceneje zavarovanje za tovorno vozilo na način, da zmanjšajo nosilnost na polici, ali da izključijo dodatno opremo in je zavarovanje ceneje, ali pa stranki prodajo splošni kasko
z 0% franšize in rečejo da je to isto kot če bi imela zavarovan tudi delni kasko, parkirišče, stekla... in seveda je pomemben tudi faktor
da stranke preveč slepo zaupajo kar vsakemu ki pride preko klicnega centra, zakaj pride preko klicnega centra, verjetno zato ker nima
svojih rednih strank, mogoče se ne vračajo nazaj k njemu?

Sedaj rešujem zadevo, ker je stranka imela 10 letno premoženjsko polico, s trajanjem do 2020 in ji je pretkana "zastopnica" poturila
še eno zavarovanje za isto zadevo pri drugi zavarovalnici...

Na koncu smo pa krivi vsi zavarovalni zastopniki in zavarovalnice z njihovim drobnim tiskom..

Zavarovalniški trg je bil "ugrabljen" iz strani nekaj večjih in manjših agencij, ki delajo vse na isti postopek, zavarovalnice pa jim zaradi deleža v prodaji, tudi ne upajo konkretno stopiti na prste, na koncu seveda prevladajo prodajne številke....
 

Mare2

Guru
18. avg 2007
5.004
-1.289
113
Najbolj smešna - žalostna je zgodba o poplavi (onadva sta hotla to polico). Sicer pa piramidni sistem očitno ni primeren za zavarovanja.
 
Nazadnje urejeno:

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.331
4.909
113
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Da se pa še enkrat vrnem k govoricam, ki si jih slišal - žal se v praksi tudi to dogaja ampak taki ljudje hvalakuhcu v poslu niso na dolgi rok in s takim načiniom dela tudi ne morejo biti. Pobereš denar za premijo in ga ne daš naprej, halo, to boš samo 1x naredil in nikoli več.

Ne, to ni šlo zato da je nekdo pobasal premijo in ne oddal naprej...
V takih primerih, ko se agentje odločijo da bodo šli stran/svoje, običajno probajo vsaj del tekoče realizacije prenesti nekam, kjer bodo dobili izplačano provizijo za svoje delo, saj čim posumijo da ne bo več delal za njih, takoj zaustavijo vsa izplačila in ga poizkušajo finančno čim bolje onesposobiti... in zaradi tega probajo vsaj nekaj rešiti, predno ostanejo brez vsega...

Isto kot da bi dal v podjetju, dal odpoved ker si se odločil da boš delal drugje, to podjetje pa ti kljub temu da si sporazumno do zadnjega
delal za njih, ne bo nakazalo plačil katera si zaslužil in bi jih moral dobiti plačana, ker v takem primeru tudi v takem podjetju ne bi delal do konca, če bi vedel da ti ne bodo plačali za opravljeno delo...
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.910
16.016
113
Aja atke fore, štekam. Se pa drugače na vsake svete dejansko najdejo tudi d3bili, ki poberejo denar stranki in ga nato ne dajo naprej.
 

Mare2

Guru
18. avg 2007
5.004
-1.289
113
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Aja atke fore, štekam. Se pa drugače na vsake svete dejansko najdejo tudi d3bili, ki poberejo denar stranki in ga nato ne dajo naprej.

Tole je pa že kaznivo dejanje.
smile-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Aja atke fore, štekam. Se pa drugače na vsake svete dejansko najdejo tudi d3bili, ki poberejo denar stranki in ga nato ne dajo naprej.

To je delala soseda kar nekaj časa, dokler se nista dva njena "zavarovanca" zaletela in ugotovila, da ima avto samo osnovno zavarovanje in ne kasko
smile-1.gif
Saj je blo tudi na preverjeno če se ne motim.
 

B81

22. jul 2007
37.309
10.676
113
Tudi pri nas dobili eno tako, ki ni dajala denarja naprej. Sem to slišal in si mislil: Ok razumem, ampak kako dolgo pa si človek misli, da to lahko traja?
evil.gif


Agencije s fin. svetovalci... IMO je še edina prava agencija bila Tri-Pro od Triglava. Človek je imel plačo in dodatni bonus na vsako sklenjeno NŽZ.
Druge agencije, npr. od KD-ja so že imele ta "piramidni sistem" in če primerjaš še morija zraven, je Triglav imel tole najbolj pošlihtano. Tam je pač zares zaslužil direktor agencije in če se ne bi razvedelo, koliko triglav dejansko plača za polico, bi agencija bila še danes:
smile-1.gif


Že potem pri KD-ju se je med sodelavci videl drugačni pristop, bolj Mori pristop, ki marsikomu ni bil preveč všeč. Tam se je šele služilo (no, nekaj ljudi pač) in seveda nič skrivalo.

Lahko rečem, da vsaj med mojimi sodelavci na triglavu ni bilo rivalstva in se druge police niso stornirale in so na triglavu IMO bili še najbolj pošteni agenti.
In še danes pri zavarovanjih rečem, da se človek naj odloči za triglav, no to mi je ostalo od takrat
grin1.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.910
16.016
113
Iiiiiin zgodba se nadaljuje: www.24ur.com/novice/slovenija/so-zavarovalni-agentje-agencije-mori-zavajali-svoje-stranke.html

Citat:
Po objavi prispevka o sumljivih poslih Agencije Mori se je oglasilo kar nekaj ljudi, ki trdijo, da naj bi jih Morijevi agenti pri sklepanju polic za življenjska zavarovanja zavedli. Do njih naj bi prišli z lažnimi trditvami, da so pri njihovih policah našli nepravilnosti, da jim bodo zgolj izboljšali obstoječe življenjsko zavarovanje in jih prepričali o ukinitvi starih polic in podpisu novih. Pri tem jih niso opozorili, da bodo vsakič znova plačevali precejšnje stroške zavarovanja, provizijo agentom in da bodo zavarovalni pogoji na novo sklenjenih polic morda celo slabši. Nekaterim niso povedali niti tega, da prejšnje police sploh ne morejo prekiniti in so še mesece plačevali obroke, dokler jim zavarovanja ni prisilno prekinila kar zavarovalnica.

Življenjsko zavarovanje je dolgoročna naložba, opozarjajo v Agenciji za zavarovalni nadzor, in vsaka sprememba oziroma prekinitev je povezana s stroški. "Potrošniki morajo vedeti, da v kolikor jim zavarovalni zastopnik predlaga spremembo oziroma zaprtje in odprtje nove police, je najverjetneje njegov motiv, da dobi novo provizijo od nove zavarovalne pogodbe," pravi direktor Agencije za zavarovalni nadzor.

Vendar takšnih praks nima samo Agencija Mori, zato je verjetno še precej zavarovancev, ki se niti ne zavedajo, da so bili morda oškodovani. Pred dvema letoma so na Agenciji za zavarovanje odkrili kar 120 000 morebitno sumljivih polic in skoraj 500 zavarovancem, ki so spreminjali polico življenjskega zavarovanja, celo več kot petkrat poslali obvestilo, naj se oglasijo pri njih, da preverijo njihove police. Po njihovem zatrjevanju je bil odziv majhen. Morda tudi zato, ker zavarovancem v pismu niso jasno razložili, v čem je težava, da morda že leta plačujejo zgolj provizije agentom in za koliko denarja so bili s takšnim sklepanjem pogodb oškodovani. mesece.

Odzvala pa se ni niti Zavarovalnica Merkur, s katero Agencija Mori največ posluje. Nekdanja zavarovalna agentka iz Agencije Mori je na upravo Merkurja na Dunaju že pred meseci poslala dopis o morebitnem sistematičnem sklepanju življenjskih zavarovanj na škodo zavarovancev, pa tudi, da naj bi mnogo Morijevih agentov delalo brez licence. Končalo se je tako, da je preko pooblaščene odvetnice dobila opozorilo, da bodo uporabili proti njej vsa pravna sredstva, če ne bo prenehala govoriti o tej temi.

Kaj torej storiti, če so tudi vas agentje zavedli v prekinitev stare police življenjskega zavarovanja in v podpis nove police?

Prijavo lahko pošljete na Agencijo za zavarovalni nadzor, kjer trdijo, da Agencijo Mori že preiskujejo. Vendar do zdaj niso poklicali niti enega od naših sogovornikov, ki so zavarovalne agente prijavili, čeprav so imeli informacije v enem izmed primerov že mesece. Če ugotovijo nepošteno delo agenta, ta lahko izgubi licenco.

Svoje zavarovalne police lahko še enkrat preverite tudi pri zavarovalnicah, pri katerih imate sklenjeno življenjsko zavarovanje. Zavarovalnica Merkur je v pisnem odgovoru sporočila, da so interesi njenih zavarovancev na prvem mestu, in pozvala vse, ki so v kakršnih koli dvomih, da se oglasijo pri njih. Tam lahko preverite, kaj ste v resnici podpisali, kakšni so v resnici pogoji zavarovanja in koliko denarja boste ob izteku police v resnici dobili. Če se ne boste mogli dogovoriti o tem, kako poravnati morebitno nastalo škodo in kdo je zanjo kriv, pa vam ostane še tožba.
 

B81

22. jul 2007
37.309
10.676
113
Clovek, ki je tako zelo zelo zelo prijazen, sigurno nekaj skriva
grin1.gif
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.919
1.718
113
Emona / Carnium
Citat:
Po objavi prispevka o sumljivih poslih Agencije Mori se je oglasilo kar nekaj ljudi, ki trdijo, da naj bi jih Morijevi agenti pri sklepanju polic za življenjska zavarovanja zavedli. Do njih naj bi prišli z lažnimi trditvami, da so pri njihovih policah našli nepravilnosti, da jim bodo zgolj izboljšali obstoječe življenjsko zavarovanje in jih prepričali o ukinitvi starih polic in podpisu novih. Pri tem jih niso opozorili, da bodo vsakič znova plačevali precejšnje stroške zavarovanja, provizijo agentom in da bodo zavarovalni pogoji na novo sklenjenih polic morda celo slabši. Nekaterim niso povedali niti tega, da prejšnje police sploh ne morejo prekiniti in so še mesece plačevali obroke, dokler jim zavarovanja ni prisilno prekinila kar zavarovalnica.

Odzvala pa se ni niti Zavarovalnica Merkur, s katero Agencija Mori največ posluje. Nekdanja zavarovalna agentka iz Agencije Mori je na upravo Merkurja na Dunaju že pred meseci poslala dopis o morebitnem sistematičnem sklepanju življenjskih zavarovanj na škodo zavarovancev, pa tudi, da naj bi mnogo Morijevih agentov delalo brez licence. Končalo se je tako, da je preko pooblaščene odvetnice dobila opozorilo, da bodo uporabili proti njej vsa pravna sredstva, če ne bo prenehala govoriti o tej temi.

Kaj torej storiti, če so tudi vas agentje zavedli v prekinitev stare police življenjskega zavarovanja in v podpis nove police?

Prijavo lahko pošljete na Agencijo za zavarovalni nadzor, kjer trdijo, da Agencijo Mori že preiskujejo. Vendar do zdaj niso poklicali niti enega od naših sogovornikov, ki so zavarovalne agente prijavili, čeprav so imeli informacije v enem izmed primerov že mesece. Če ugotovijo nepošteno delo agenta, ta lahko izgubi licenco.

Koliko ljudi?
Kateri agentje? Da se ugotovi morebitni obstoj skupnega imenovalca (poleg besede Morijevi)
Kako agentu, ki nima licence, le to odvzameš?
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.172
3.635
113
Marlbor
Oseba brez licence itak ne sme nič sklepati, niti izračunov delati, tudi govoriti ne sme nič na terminu v zvezi z zavarovanji. Vse dela zgolj oseba z licenco (mentor), oseba brez licence pa samo posluša.