Nategatorji !!!!

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
vse, kar ima turbo, meni osebno ne paše. ja, pelje se res bolj fino, ker se lahko pelješ 60 skozi mesto v 6. prestavi na 1300 rpm, ampak so me zgodbice o zelo dragih menjavah turbine pač zasadile strah pred turbinami.

btw - zdaj vozim 1.6 n/a mašino l.2001, 50% mestna vožnja, 50% relacije, pa je poraba 7,5 ... ni greh, da bom novejši podoben mlinček spravil vsaj na 7, glede na poraba.com je čisto realno ga spravit na 6.5. in ja, ko je treba skočit, se zavrti, ampak skoči. dirkam pa ne več (no, za nekatere je pač 10 čez omejitev že dirkanje) ...
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Turo bencinarje imajo:

alfa Romeo
Audi
BMW
Citroen
Dacia
Ferrari
Fiat
Ford
JEEP
Lancia
Mercedes-Benz
Mini
Nissan
Opel
Peugeot
Porsche
Renault
Seat
Škoda
Volkswagen
Volvo


Jest ne vem, česa je tebe strah?
smirk-1.gif
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Strah ga je lastne sence. Eni osebki so pač še vedno pristaši zastarelih tehnologij. Taki se bodo vedno našli in vedno bodo obstajali.

Me pa čudi, da pri računalništvu niso tako za časom. Oziroma še vedno prisegajo na windowse 3.11 for workgroup ali pa na ms-dos 6.0. za telefoniranje pa še vedno uporabljajo nokio 3310. ker pač nočejo, da bi gooogle kaj izvedel od njih.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Ja, 3 ali pa 2 valja turbo, kar precej nova....(sem nisem štel japonskih mlinčkov izpred mnogo let).

Pa tudi novodobni 4 valji+ turbo motorji, so plod novega razvoja tehnologije.

Razen če ti misliš, da so še vedno na ravni fiata Uno turbo, letnik 1989....
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Turbo da je nova tehnologija? Zanimivo.

Da sva si na jasnem vsi motorji z notranjim izgorevanjem so zelo stara tehnologija. Ampak za ovce in polnjenje državnih proračunov več kot primerna. V glavnem nategujejo nas tako, da se nam zdi to povsem normalno. In vsak, ki predlaga in najde kaj novega je zrel za psihiatrijo.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.279
113
za šankom
ksz...

hm tudi sam bi rajši vzel 1.8 ali 2.0 na kot 1.2 turbo bencinarja,drugače je ko pride do dileme 2.0 t ali 2.0 na,tukaj bi vsekakor vzel rajši 2.0t,vedno do sedaj sem imel občutek da tudi razni 2-3 valjni turbo mlinčki ne opravljajo ravno naloge kot 1.8 na bencinarji
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
No občutek te vara. Ampak prepričane je težko prepričati, sploh če prepričani nočejo niti probati novodobne motorje. Vsi 3 cilindrski turbo motorji, ki sem jih do zdaj preizkusil so odlični(Renault, ford, citroen peugeot). Za renaulta lahko povem, da z 0.9 TCe ni prav nobenih težav pa ga vozijo ljudje, ki v življenju niso imeli turbo motorja in velika večina sploh ne ve kaj je turbina in kako se avto s turbino vozi.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.279
113
za šankom
morda me res vara,ampak edino občutek je tisto kar je relevantno med vožnjo,sam imam že 3. avto s turbino pa verjetno ga nikoli več ne vzamem brez nje,strošek menjave je pa danes itak zanemarljiv,saj te turbina pride manj kot veliki servis recimo na pooblaščencu.
razni 2-3 valjni turbo mlinčki me ne zanimajo,pa naj dajejo še kako dobre občutke ,ki me varajo
evil.gif
,si res ne rpedstavljam da bi vozil octavio z 1.2 tsi motorjem tako kot ne z 1.6 tdi motorjem,pa nisem nek dirkač ,ampak recimo 1.4 tsi daje povsem, če smo spet pri občutkih, čisto drugačenga
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
spet smo totalno zašli. iz tega, kakšna hiša je KMAG smo prišli do tega, da je turbinca boljša. meni ne. in sem pač izbral 1.4 n/a motor, ker bo za moje potrebe več kot dovolj in tudi najbolj ekonomičen (gledano registracijo, zavarovanje kot tudi samo porabo).

torej - še enkrat - glede na prebrano na netu, KMAG Leskovškova ni ravno na dobrem glasu, vsaj kar se odnosa tiče. zdaj, zaradi tega ravno ne moreš reči, da so nategatorji, kako je z njihovim servisom - namreč, avto, kateri se kupuje oz. v bistvu tudi že izbran, je bil nazadnje servisiran pri njih, sicer na KMAG Nova Gorica, o katerih ne najdem ravno veliko in imel tistih njihovih 100 točk. pri pregledu avta je vse štimalo ... je potemtakem temu verjeti ali bi bilo bolje vseeno še enkrat narediti en redni servis takoj, ko dobim avto? skrbi me tudi zato, ker je treba avto še pripeljati v Ljubljano, da ne bi kakšne škode že takoj delal ...

je pa avto praktično nov, 2012, 43.000 km, vin številka, ki je bila ob oglasu vse te podatke potrjuje (slovenski lastnik, km) ...
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.275
4.098
113
Daj ne kompliciraj eno olje pa filter bodo pa te znali menjat.
Če je olja premalo pa se ti bo prižgala opozorilna kontrola.

Sem imel 1.8 hondico pa jim na uradnih servisu do 60 000 km ni uspelo motornega zračnega filtra zamenjat. Sicer pa je to avto sedi in vozi.
No edino če boš dosti na AC ne pozabi olja kontrolirat ker ga kar rad nekaj spije. Najbolje mu pa dane Mobil 1 0w40 new life
 
Nazadnje urejeno:

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
Glede mehanike te nima kaj skrbeti pri tej starosti in kilometrih.

Kar bi jaz dobro preveril je, da ni bil slučajno razbit ali pod vodo v kakšnih poplavah, ter priklop na tester, da se prepričaš, da ni kakšnih težav z elektroniko.

Če to vse štima, denar na mizo in vozi
smile-1.gif


No, olje in filter bi sam zamenjal še enkrat. Ker tudi pooblaščenci niso imuni na nečednosti. Njim je še najmanjši problem poštemplat knjigo in vnesti servis v bazo ... namesto bodočega tvojega pa je bil narejen servis na avtu od kakšnega zaposlenega. Ne pravim, da je nujno bilo tako, ampak tistih 50€ za menajvo olja in filtra res ni nek denar.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Če te je strah rednega servisa...ko kupiš avto greš v trgovino po flitre in olje ter neseš mehaniku da ti zamenja....staslo te bo cca.b80 eur. Sila malo za miren spanec.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
Kolega je ta način vožnje v rikver dobro obrnil sebi v prid. Iz 18k zdilal na 12k.
wink-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik 3287

bom se jaz eno o nategatorjih: Avto partner Jesenice d.o.o. . januarja kupljen nova 308. ker je bila na alu in letnih gumah, dokupim se jeklena platisca in zimske gume. tam zmontirajo, alu komplet v prtljaznik. pride poletje, menjava platisc. peljem do lokalnega vulkanizerja na menjavo. tam me vprasajo: kje imam vijake? ker vijaki pri peugotu niso enaki za alu in za jeklena platisca. itak, da jih nisem imel, ker mi jih gospoda ni dala. grem do A P J povem in dobim odgovor: lahko da smo dali, lahko, da ne. ampak zdaj jih je potrebno placati v vsakem primeru 72 eur. ok, hvala in adijo. naj omenim, da sem se tam pred tem menil se za nakup 308 gti 290 ps.
 

Podobne teme