"Splača" se od kakih leasing hiš, pa sodeč po informacijah bi verjetno zaupa AvtoMIK, mogoče še kakšen pooblaščeni servis, kjer se da dobit relativno ohranjeno vozilo od nekoga ki je menjal staro za novo.Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Citat:
Uporabnik softi pravi:
od koga pa kupiš?
Od avtohiše, ki ima neko ime in ima zraven novih tudi rabljene avte.
Od lizing hiše ne bi nikoli avta kupil Oseba, ki ni imela denarja za odplačevanja lizinga je tudi vzdrževanju namenila bolj malo dnara (pravzaprv nič). Tak da pri takih avtih še olje ni zamenjano.Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
"Splača" se od kakih leasing hiš, pa sodeč po informacijah bi verjetno zaupa AvtoMIK, mogoče še kakšen pooblaščeni servis, kjer se da dobit relativno ohranjeno vozilo od nekoga ki je menjal staro za novo.Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Citat:
Uporabnik softi pravi:
od koga pa kupiš?
Od avtohiše, ki ima neko ime in ima zraven novih tudi rabljene avte.
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
pa sodeč po informacijah bi verjetno zaupa AvtoMIK, mogoče še kakšen pooblaščeni servis,
Citat:
Uporabnik alfabet pravi:
Med kleparsko-ličarskimi popravili naj bi se nekateri avti na dvigalih tudi vozili v rikverc ...
Citat:
Uporabnik Mont pravi:
Citat:
Uporabnik alfabet pravi:
Med kleparsko-ličarskimi popravili naj bi se nekateri avti na dvigalih tudi vozili v rikverc ...
To je žal nemogoče. Če sta pogonski kolesi v zraku, se eno vrti naprej, drugo pa nazaj.
Kot drugo (tudi če bi delovalo) pa mislim, da se tak način nikomur ne bi izplačal, saj bi za vrtenje dostojnih kilometrov porabil več denarja za gorivo, kot je vreden avto. Pa pustimo, da bi morali biti na dvigalu nekaj mesecev.
Kaj pa mi morajo na tvezit, da se bom lahko z zaupanjem nategnil za avtom od lizing hiše?Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
a lizing hiše majo SAMO zarubljene avte al kaj?
svašta kere tle pišete