In ljudje so še zmeraj tiho in to prenašajo.
Pa saj pecikliramo, ampak nič ne pomaga...
In ljudje so še zmeraj tiho in to prenašajo.
In kot drugo: a po tvoje so vsi tujci čapci?
Nima veze južnak ali slovenec. Vsak je balkanc. Zgoraj opisan avto je preverjen s treh strani. Carfax pozabi....ni mogoče najti avta ker je VIN zaščiten. Na davčni je itak stanje kilometrov 205000 nekje. Avtodna ni našel zgodovine,carvertical pa je našel kompletno zgodovino. Avto se je gural....15000 km na 3 mesece, odčitano na servisih v avstriji kjer je tudi bil vzdrževan. Predzadnje odčitanje je bilo servis 06/2019 278.333km. Ob tem bi pa naj avto stal nekje v avstriji vse do prodaje...tako je bilo rečeno . Pri prodaji 05/2021 na slovensko tržišče pa je še malo skočlo na 315.791km...jebi ga shit happens...izgleda da tam avti ko v salonih stojijo isto kurijo kilometre. Pol pa se je verjetno par 100x rikverc pripeljal z avstrije da je dobil na števc 205000 v kolikor je bil homologiran tukaj v sloveniji. Jaz osebno sem laik za avte, tale avto sem iskal za kolega ker pač ni preveč za net. Nisem pa laik za net in vem da nebo me noben nategno ne danes in ne v bodoče. U glavnem ljudje ne verjet niti tem fintam....izpis iz fursa, itd.... To je vse lari fari....Avtom že vmes zbijajo kilometre preden sploh povonja slovenske ceste. Zahtevaj VIN, prekontroliraj prvo na FURS če je uvožen, nato preveri carfax, preveri na autodna, če še to ne najde idi na carverical. Če ne druga še na original servis. Nekje se bo našla definitivno prava sled. Jebi ga, ne kupujemo avtov za 1000 eur ;-)
Točno tako, avti z malo kilometri niso zanimivi za preprodajalce, ker so že v osnovi dragi. Tudi v Nemčiji. Zato je edina možnost dobrega zaslužka (žal) nakup na zunaj lepega avtomobila (al pa karamboliranega, ampak to je druga opcija) s sicer veliko kilometri. Pol gredo pa ti kilometni za pol v rikverc in voila ... so vsi zadovoljni. Prodajalec, ki se znebi avta s pol miljona km, preprodajalec, ki za avto plača malo, "prevrti" števec in s tem "poveča vrednost" vozilu in kupec, ki misli, da je zadel terno (ugodnega nakupa).Ampak ne pričakovat, da bo dober avto v Nemčiji cenejši, kot pa mutibatić avto iz 03 omrežne, ker bo ravno obratno.
To seveda velja za individualnega kupca, ki išče avto na mobile.de.Ampak ne pričakovat, da bo dober avto v Nemčiji cenejši, kot pa mutibatić avto iz 03 omrežne, ker bo ravno obratno.
Pravi strokovnjak, ni kaj. Preberi si moj odgovor zgoraj.Točno tako, avti z malo kilometri niso zanimivi za preprodajalce, ker so že v osnovi dragi. Tudi v Nemčiji. Zato je edina možnost dobrega zaslužka (žal) nakup na zunaj lepega avtomobila (al pa karamboliranega, ampak to je druga opcija) s sicer veliko kilometri. Pol gredo pa ti kilometni za pol v rikverc in voila ... so vsi zadovoljni. Prodajalec, ki se znebi avta s pol miljona km, preprodajalec, ki za avto plača malo, "prevrti" števec in s tem "poveča vrednost" vozilu in kupec, ki misli, da je zadel terno (ugodnega nakupa).
Saj pravijo, če ne veš, ne boli