Hvala vsem za odgovore.
Sva sedaj dodobra pregledala ponudbo in tudi naredila kak kilometer z omenjenima voziloma.
Za 25k€ dobiš praktično nov, manj kot leto dni star BMW serije 1 z recimo temu "lepo" opremo, torej vsaj sport line, 2 letno tovarniško garancijo in do 100.000 km brezplačnih servisov.
Za 25k€ dobiš tudi praktično nov, manj kot leto dni star MB a, 200 cdi, vendar zgolj z eno letno tovarniško garancijo in brez teh vključenih servisov.
Občtutek pri vožnji, je boljši v enki. Čeprav sem sam čisti mb fan. Dodajam še to, da so pri uradnem zastopniku za mb, bistveno, ampak bistveno bolj ustrežljivi kot pri konkurentu, čeprav nisva imela nikakršnih posebnih zahtev. Njihov odnos do kupca je enostavno čuden, ne znam drugače povedati. Pa to ne vpliva na nakupno odločitev v tem primeru.
Opcijsko se je pojavil potem tudi Lexus ct 200, ki je v tem cenovnem razredu že nov in res izdatno opremljen. Kvaliteta materialov je nad obema prej omenjenima, žal pa ima prostor za voznika ergonomsko tako čuden, da sem imel precejšnje težave z vožnjo. Nisem ravno majhne rasti kot so Japonci. Zato sva ga potem hitro tudi snela s seznama "potencialno". Priznam pa, da ima avto res neverjetno bogato osnovno opremo in varnostno opremo in se lahko zgornja dva samo skrijeta.
Golf ne pride v poštev, ker ji ni všeč.
T-roc pa je v tem cenovnem razredu oskubljen kot nerojeno pišče. Solidno opremljeno vozilo se začne pri nekaj tisočakih več. Ravno tako me ni ravno prepričal glede udobja. Precej in precej preveč trd.
Stroški servisa so ali pri enki ali pri a, tam tam. Ni nekih bistvenih razlik. Verjamem, da sta tudi zanesljiva približno enako. Obadva se vozita z euro6 motorji, tko da ne bi smel bit problem glede "diesel stop" v večjih mestih še nekaj let. Poudarek na ne bi smel.