Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
ah ja... kar ok dela zadnjih 6let... če pa poznaš katero znamko z malo žice in malo lima,ki naredi v 8 letih 170kkm brez servisov pa sporoči. Bom menjal
Je pa res da ne nesem mojega denarja takoj zlatarjem (šalabajzerjem) na uradni servis, ampak najprej hočem vedeti diagnozo. ne pa operacija uspela, pacient umrl.
Na levi strani je zadeva do omejilca, na desni pa nekoliko odmaknjena (mm ali dva, vendar manj kot na sliki v prvi objavi). S prsti zadevo lahko pomaknem do omejilca. Bo treba res zadevo mogoče malo razmigati ali kako drugače urediti. (peljati mehaniku, če na valjih drug teden ne bo ok)
ročna se nič ne štela, štela se samo napetost zajle za ročno, čeljust ima avtomatsko natavitev. Lahko da je zanič zajla ali pa čeljust. Čaljust lahko razdreš in očistiš, preveriš če zajla ne šteka in pol mora delat
Evo s tehničnega, ročna dela po regelcih, (sem spremljal "urce") tako da veselo drajsamo dalje.
Očitno je bilo dovolj da sem jo malo "razmigal".
Malo lima, malo žice, evo opelice, gremo dalje, drugo leto v drugo desetletje.
Če ročna ne prime dovolj dobro pa čeprav je bilo sčiščeno zadaj, nastavljeno se samo na asfaltni cesti na vso moč nekajkrat zavira, potem bo tudi na tehničnem vse vredu.
Preverjeno mene so prvič vrgli, v drugo po tem zaviranju v nulo.
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.